Gå til innhold

EA avdekker Need for Speed ProStreet (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Limer inn fra andre tråden ;

 

Pro Street??

 

Beklager,men fortsetter de på dette faens jalla blingbling PISSET? Eg hater det, hater det så inderlig. Blir kvalm av al yoyo-musikken kombinert med reine pokkers diskoteket gatelangs. Første "Underground" var nok til å evakuere verden syns eg.

 

Eg hater det.Så mye.

Lenke til kommentar

"Need for Speed ProStreet skal ta den populære serien i en ny retning. Spillet utfordrer deg til å møte de beste gateracerne i verden, og for å ha noen sjanse til å vinne må du utvikle bilen din ved hjelp av en haug av ekstrautstyr og muligheten til å finjustere alle detaljene."

 

mulig jeg er litt treig, men det som stod om "ny retning" var ironisk ment, ikke sant?

Lenke til kommentar

Eneste som har holdt disse spillene tilbake er at PC har fått porta utgaver som egentlig er beregnet for konsoller. Nå virker det som de satser hardt på en mer PC utgave thank god. Sinnsykt rå grafikk og en stor onlinedel er alt spillet trenger for å bli perfekt.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå det trenger mer enn det til før det blir bra igjen da. Forbedret fysikk for eksempel, er det bare jeg som synes fysikken i NFS Porsche var mye bedre enn i carbon for eksempel? I tillegg bør de fokusere litt mer på spillbarheten også, ikke kun på plastikken man kan slenge på bilen.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Merkelig plassering av felgene på den ene bilen der :hmm:
Hvilken? Tenker du på RX7'n? Det er vanlig det innen driftemiljøet. På samme måte som at de har speilvendt vinylen på en side av bilen for symmetriens skyld.

8751828[/snapback]

 

Åja, har ikke så mye peiling på drifting, vanskelig med en Saab :tease:

Jeg bare reagerte på hvorfor felgene var forskjellig plassert på de 2 bildene av den.

Lenke til kommentar

Joda, EA melker NFS serien ganske bra. Men så lenge salgstallene er såpass høye som de er, så ser jeg ikke for meg at de slutter med det første.

 

Drifting er en veldig populær sport for tiden og det er overhodet ikke rart at de følger trenden mens den fortsatt er på vei opp mot toppen.

 

Så fort interessen for drifting som en sport blir laber eller forsvinner helt så vil nok NFS ta en annen vending. Men frem til da kan dere nok ikke annet enn å klage for døve ører.

 

Hadde dere vært et stort spillselskap, så ville nok de fleste av dere gjort akkurat det samme. NFS er en fin måte å få inn penger til å finansiere nye spill som er mer nyskapende. :p

Lenke til kommentar

festlig:

Need for Speed ProStreet skal ta den populære serien i en ny retning.

 

Need for Speed ProStreet er et spill som handler om å bygge opp og trimme den råeste gatebilen, ta den med i forskjellige konkurranser over hele verden og teste ferdighetene dine mot verdens beste gatebilførere

 

Whoa, for en ny retning! Stiller meg svært skeptisk til dette!

Lenke til kommentar
Håper de tar med drag race denne gangen ;)

8748861[/snapback]

Det er bilde av en dragbane i traileren :love: DRAG FTW! :w00t:

 

Sinnsykt rå grafikk og en stor onlinedel er alt spillet trenger for å bli perfekt.

8753895[/snapback]

Såvidt jeg ser, og som jeg har skjønt på andre, så skal spillet baseres på DX10 :love:

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
"Need for Speed ProStreet skal ta den populære serien i en ny retning. Spillet utfordrer deg til å møte de beste gateracerne i verden, og for å ha noen sjanse til å vinne må du utvikle bilen din ved hjelp av en haug av ekstrautstyr og muligheten til å finjustere alle detaljene."

 

mulig jeg er litt treig, men det som stod om "ny retning" var ironisk ment, ikke sant?

8753301[/snapback]

Stussa litt på dette jeg også. :hmm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...