Gå til innhold

EA avdekker Need for Speed ProStreet (Multi)


Anbefalte innlegg

NFS HP2 var vel det siste NFS spillet som var spillbart i mine øyne. De siste har vært på randen til å være epilepsifremkallende mareritt.

 

vekk med sytlingen, vekk med bygatene, vekk med wannabe gangster musikken, inn med rå biler, landevei og rock/skikkelig musikk

 

HP2 var genialt på det punktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Need for Speed ProStreet skal ta den populære serien i en ny retning. Spillet utfordrer deg til å møte de beste gateracerne i verden, og for å ha noen sjanse til å vinne må du utvikle bilen din ved hjelp av en haug av ekstrautstyr og muligheten til å finjustere alle detaljene."

 

mulig jeg er litt treig, men det som stod om "ny retning" var ironisk ment, ikke sant?

8753301[/snapback]

Stussa litt på dette jeg også. :hmm:

8757415[/snapback]

Kan være at de nå lager forskjellige baner, for forskjellige deler av verden. Det hadde hvertfall vært kooonge :D

Lenke til kommentar

synes att nfs spillene har bare gått nedover etter nfs hp2.

nfs porsche 2000 var meget bra synes jeg.men liker egentlig alle nfs spillene t.o.m opp til nfs hp2.

håper prostreet blir en opptur får de siste spillene i serien likte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Artig hvordan EA simpelthen bare NEKTER å gi slipp på spillserier de for lengst har kjørt så langt ut i grøfta at de ikke lenger ser veien de forlot.

8748888[/snapback]

har du sjekka vg topp 20 lista ovcer mest solgte spill i det siste? ja tro det eller ei, men jeg mener å huske at carbon ligger der enda.

 

det er extremt mange som kjøper nfs spilla fordi det heter nfs. tenk hva som hadde skjedd om EA plutselig valgte å kutte ut nfs navnet.

 

jeg er rimelig sikker på at et spill som carbon hadde floppa noe sinnsykt dersom det ikke sto nfs først.

 

men for å si litt om prostreet: ikke noe glad for at autoskulp er tilbake, da det sugde bigtime, men de skal få en sjanse til på å gjøre det bra.

 

ellers så tror jeg det kan bli noe bedre den gangen her. og om det sku gå åt skogen, så har vi snart forza 2 og colin mcrae dirt å kose oss med :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
ja, de har videreført det og videreutvikla det. leste om det her for noen dager sia da jeg så traileren for første gang.

 

mener det var på forumet her faktisk, men husker ikke helt.

8763687[/snapback]

Det høres bra ut, fikk ikke akkurat no "DRITFETT :love:" følelse av Autosculptinga i Carbon :dontgetit:

Lenke til kommentar

Som nevnt i blogginnlegget mitt prøvde jeg demoen av Need for Speed: Carbon, og stiftet bekjentskap med AutoSculpt der. Det gav ingen god følelse i det hele tatt, jeg likte mye bedre da det faktisk var forhåndsdesignede deler som var tilpasset bilen. Toppen av pallen der går til Body Kits i Underground 2, bilene så vannvittig kule ut med spesialdesignede Wide Body Kits.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det der er det teiteste navnet jeg noensinne har sett på et spill..ProStreet høres ikke akkurat som noen "ny retning". Jeg vil har et nytt Road Challange!

Lenke til kommentar

Enhver idiot som vet litt om "speed" vet at drifting og speed hører utrolig dårlig sammen. Hvis du drifter så går det ikke så fort, sånn er det bare. Jeg vil ha tilbake de gamle NFS-spillene med eksotiske supersportsbiler og god gammeldags racing, nå er det jo bare riskokere med juletrebelysning..

 

Enda godt at det finnes Project Gotham og Forza..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...