Gå til innhold

TES: Din favorittby i Tamriel!


Anbefalte innlegg

Arang: Etter det jeg har oppfattet nå, så virker det som om vi stort sett er enige. Det eneste som skiller meg fra deg, er at jeg mener fast travel bør være med visse restriksjoner, slik som i Morrowind, mens du mener at Oblivion sitt system med "fra hvorsomhelst til hvorsomhelst" er det beste. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den muren dekket bare øst og vest, der hvor elvene kom inn.

Resten av muren kunne man lett hoppe over.

 

Det er igjen noe av det som gjør Morrowind så mye bedre enn Oblivion i mine øyne, immersjonen.

Man spaserer bare inn i byen. Man trykker ikke på en stor port som det er Umulig og komme seg rundt eller over og man kan ikke se in :ermm:

Lenke til kommentar
Arang: Etter det jeg har oppfattet nå, så virker det som om vi stort sett er enige. Det eneste som skiller meg fra deg, er at jeg mener fast travel bør være med visse restriksjoner, slik som i Morrowind, mens du mener at Oblivion sitt system med "fra hvorsomhelst til hvorsomhelst" er det beste. Stemmer dette?

8775087[/snapback]

 

Ja. Jeg hadde ikke hatt noe imot båter, portaler eller vogner heller, men jeg synes Oblivion løser dette bedre enn Morrowind.

 

Den ørkenbyen der det tilsynelatende alltid var sandstorm var også fantastisk.

Lenke til kommentar

Det må nesten bli IC. Kun fordi den er den eneste 'byen' som er stor nok til å være troverdig. ;)

 

Jeg synes det er et kjempebra spill men etter en stund slo det meg(au) at bortsett fra IC var det ingen av byene som var store nok til at de hadde hatt et eget navn engang IRL.

Lenke til kommentar
Ja, Hla Oad er i sannhet en koselig liten fiskerlandsby. Speaking of which, jeg har også alltid hatt sansen for Khuul. Jeg liker også Caldera godt, litt Imperial midt inne i alt det andre. Og Ald'ruhn, og Suran. Og egentlig samtlige byer i Morrowind. Morrowind var så mye mer gjennomført enn Oblivion, på alle fronter. :love:

8784421[/snapback]

 

 

Der må jeg si meg veldig enig. Liker Morrowind mye bedre enn det jeg liker Oblivion. Unntatt Cliffracers. De suger de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...