Gå til innhold

Hva er din ærlige mening om Wii?


Anbefalte innlegg

Spillutvalget(den har jo vært ute mye mer enn et halvt år, og det eneste gode spillet er TP!)

Spilltørken er irriterende, men slik er det for alle nye konsoller. Dessuten kan Wii spille GameCube-spill, og det er mye bra der ute for noen som meg, som aldri hadde GC.

 

Jeg må si at jeg koste meg med Red Steel, SSX Blur og Excite truck i kanskje en uke hver, men de er fortsatt ikke verdt 500 kroner, som jeg betalte..

Spillene burde vært billigere ja. 400 kroner kanskje. Det er jo mye billigere å lage spill for Wii enn for de andre konsollene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærlig talt så synes jeg den er litt latterlig...

 

Sorry, jeg vet at jeg sikkert irriterer noen nå, men som forumtittelen sier så sa jeg min ærlige mening.

 

Dårlig grafikk, rar controll. Ingen spill som passer meg...

 

Virker heller ikke som den har noe varighet utover den første uka, etter at wowet over å bruke en slik kontroll har gitt seg.

Lenke til kommentar
Onlinen på Wii er så rævva at jeg har lyst til å stappe Wiien min i rævva til Myiaimoato. ARGH! Friend codes.. For no tull. Er det for å beskytte oss mot pedofile? Jeg tror en pedofil heller går inn på sol.no, istedet for å kjøpe en Wii.

8949587[/snapback]

Kanskje det er meininga at pedofile skal holdast vekke?

 

Jeg er også MEGET skuffa over Nintendo, som greide å lage et DÅRLIG Mario Party spill til Wii. Jeg har ikke prøvd det, men Spillmagasinet ga det 3. Jeg vet at ikke alle har samme mening som anmelderen, men det gir en viss pekepinn..

8949587[/snapback]

Du har ikkje prøvd det og kan derfor ikkje vurdera spelet. Alle har sin meining om forskjellige spel, og kanskje anmeldaren for Spillmagasinet ga det 3 fordi han/ho spelte åleine og ikkje med f.eks. venner, eller kanskje han/ho ikkje likar den måten spelet er laga på.

Som skrevet i posten etter deg, det er Hudson Soft som laga Mario Party og ikkje Nintendo, so der kan du ikkje skylda på Nintendo.

 

Jeg må si at jeg koste meg med Red Steel, SSX Blur og Excite truck i kanskje en uke hver, men de er fortsatt ikke verdt 500 kroner, som jeg betalte..

8949587[/snapback]

Eg var veldig skuffa over PoP: Rivel Swords, og tenkte "der gjekk dei pangane i vaska," og slik tenkte eg etter eg hadde kjøpt GT Pro Series og Wii Play, men eg kom over det på kort tid.

Og dessutan kan du jo selge spela, og få pengane tilbake, viss du ikkje likte spela.

 

 

Sa ikke Nintendo ved forrige forrige E3 elno, at vi ville si "WOW" når vi så grafikken? Mario Galaxy ser pent ut, men resten er rundt eller under Gamecube-nivå..

8949587[/snapback]

Eg synest no Zelda, Rival Swords og Mario Strikers var mykje meir enn berre "GameCube grafikk"...

 

 

 

okristian1: Har du ein Wii? Har du prøvd kontrollen?

Nintendo laga kontrollen slik for at det skulle vere... *sjå korleis det staves i ordboka* revolusjonerande, ein ny spelemåte.

Eg føler meg i hvertfall meir "komfortabel" (kjem ikkje på eit anna ord) med Wii-moten, enn med f.eks. ein GC kontroll.

 

 

Ikkje skue hunden på hårene... (eller kva det no var)

Lenke til kommentar
Virker heller ikke som den har noe varighet utover den første uka, etter at wowet over å bruke en slik kontroll har gitt seg.

 

Er vel derfor den hadde venteliste helt til i Mai og har nesten tatt igjen Xbox 360 salgsmessig, samt selger flere enheter enn X360 per i dag.

 

Yup, høres ut som en konsoll som ikke har varighet utover den første uka :whistle:

Lenke til kommentar

Twilight Princess er ikkje noe annet enn eit Gamecube spill det, med Wii kontrollene implementert :)

Rival Swords er vel bare ein port fra PS2 eller Xbox det også?

 

Nesten fullverdeige Zelda spill FOR Wii, det gleder eg meg til.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Twilight Princess er ikkje noe annet enn eit Gamecube spill det, med Wii kontrollene implementert :)

Rival Swords er vel bare ein port fra PS2 eller Xbox det også?

 

Nesten fullverdeige Zelda spill FOR Wii, det gleder eg meg til.

8955245[/snapback]

 

Og det fullverdige Zelda spillet har vært under planlegging/arbeid siden i fjor. Gleder meg og meget til det kommer.

Lenke til kommentar
Eg synest no Zelda, Rival Swords og Mario Strikers var mykje meir enn berre "GameCube grafikk"...

 

Forsatt ikke noe man sier WOW til, og disse spill har absolutt ikke grafikk som er til å skryte... Trodde også at Zelda TP var standard GC grafikk.

8954985[/snapback]

 

At det er GC- grafikk er det vel ingen tvil om, men at det er STANDARD GC- grafikk er vel å ta litt sterkt i? Ser også veldig godt forskjell på Mario Strikers til GC og Wii, men uheldigvis virker det bare til å være Nintendo som bryr seg om å faktisk presse det grafiske på Wii litt, som for eksempel på Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3. Wii gjelder om gameplay i hovedsak, men det kunne vært greit med litt flere spill som så bra ut i tillegg :)

Lenke til kommentar

Kan vi kanskje ta denne evinnelige grafikkdiskusjonen og "Wii har N64 grafikk" når man har fått noen fullverdige Wii designete spill?

 

TP er et NGC designet spill, det har blitt sagt ufattelig mange ganger og det er bare teit å si at TP grafikken er grafikken Wii blir å kjøre på når man vet at TP er et NGC spill på alle mulige punkter.

 

Kan vi kanskje ta denne diskusjonen når vi sitter på Galaxy og Prime 3? Litt bedre sammenlignings grunnlag da.

Lenke til kommentar
Ærlig talt så synes jeg den er litt latterlig...

Har du prøvd den?

 

rar controll

Merkelig, dette her. Jeg synes det er befriende å kunne bruke hendene hver for seg og ikke måtte sitte med dem samlet foran kroppen. Har du prøvd den?

 

Virker heller ikke som den har noe varighet utover den første uka, etter at wowet over å bruke en slik kontroll har gitt seg.

Det er ikke kontrolleren som lager spill, men spillene selv. Selv om man blir vant til å bruke kontrolleren så betyr ikke det at spillene man liker plutselig blir dårlige.

Lenke til kommentar
rar controll

Merkelig, dette her. Jeg synes det er befriende å kunne bruke hendene hver for seg og ikke måtte sitte med dem samlet foran kroppen. Har du prøvd den?

Der skreiv du det Pricks. Det er det som eg synest er bra med Wii-moten (og andre ting selvfølgeleg). Då eg hadde runda TP, spelte eg eit GC spel, og då vart det litt uvant med hendene samla.

Lenke til kommentar

Tror nok MS fikk en stor fordel med å komme ut med 360 før Wii og PS3.

 

Wii er morsomt å spille, men ikke en maskin for meg i lengden. Xbox har Live og det er mye deiligere å slappe av med Xboxen en sen kveld.

 

Er glad jeg kjøpte Xbox360, selv om jeg hadde Gamecube og N64.

 

Wii har gigantisk potensiale, men er ikke brukt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Jeg syns konsollen er utdatert, uten kontrollen hadde den bare vært kast!

8956703[/snapback]

 

Hele poenget med konsollen er jo at det har et genialt kontrollsystem. Ellers så bryr jeg meg ikke om grafikken når jeg spiller spill fra nintendo, har bare spilt TP som jeg likte, og når venter jeg på Mario. Handler for meg å bare spille klassikere med et spennende kontrollsystem.

 

Edit: Når jeg tenker meg om så liker jeg ikke konsollspill, tror nok det er fordi det er større spilleglede på pcen. Har bare likt FF og MGS serien på playstation.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Jeg synes det blir feil å kalle konsollen "utdatert", når den banker de andre ned i støvlene på størrelse og strømforbruk. Wii er veldig high-tech, og har redusert strømforbruket til bare 1/3 av det GameCube brukte! Dette er ganske fantastisk når man tenker på at den er kraftigere i tillegg.

 

De andre er digre monstre som sluker strøm slik en blåhval sluker krill. Når det kommer til effektivitet er de håpløst gammeldagse i forhold til Wii.

 

Wii er nyskapende og spennende, og har helt ny teknologi som minimerer størrelse og strømforbruk. De andre henger igjen på 1990-tallet, da rå kraft var alt som betød noe.

 

Håper de andre prøver å ta igjen dette forspranget til neste generasjon, så de ikke blir enda mer utdaterte i forhold til Wii ;)

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...