Gå til innhold

Xbox 360: Colin McRae: DIRT -- demo ute no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg må faktisk seie meg enig med Retso her. Grafikken var ikkje så god, som eg hadde håpt på. Og gameplayet var veldig arkade'ish. Men, det var utruleg morosamt for det, og skademodellen var kanonbra!

 

Buggy køyringa var noko av det kulaste eg har spelt på lenge. Satte på cockpit view, og køyrde som fn. Utruleg tøft når du kræsja, og rulla! Men, håpar på litt meir polert grafikk, og litt meir simulator'ish køyring.

 

Merka forøvrig ikkje noko til framedrops eller tearing.

Lenke til kommentar
Eg må faktisk seie meg enig med Retso her. Grafikken var ikkje så god, som eg hadde håpt på. Og gameplayet var veldig arkade'ish. Men, det var utruleg morosamt for det, og skademodellen var kanonbra!

 

Buggy køyringa var noko av det kulaste eg har spelt på lenge. Satte på cockpit view, og køyrde som fn. Utruleg tøft når du kræsja, og rulla! Men, håpar på litt meir polert grafikk, og litt meir simulator'ish køyring.

 

Merka forøvrig ikkje noko til framedrops eller tearing.

8697012[/snapback]

 

 

hmm? arcade preg? huff det er ultra skuffende.

Hvordan er den sammenligna med colin 05 eller 03 ?

Lenke til kommentar
Eg må faktisk seie meg enig med Retso her. Grafikken var ikkje så god, som eg hadde håpt på. Og gameplayet var veldig arkade'ish. Men, det var utruleg morosamt for det, og skademodellen var kanonbra!

 

Buggy køyringa var noko av det kulaste eg har spelt på lenge. Satte på cockpit view, og køyrde som fn. Utruleg tøft når du kræsja, og rulla! Men, håpar på litt meir polert grafikk, og litt meir simulator'ish køyring.

 

Merka forøvrig ikkje noko til framedrops eller tearing.

8697012[/snapback]

På demoen så kunne du kjøre på vanskelighetsgrad 4 og 5,altså så har du 3 høyere vanskelighetsgrader og leke deg på og da får du nok mere simulering men personlig så syntes jeg at grafikken var ganske rå i forhold til forza2 og pgr3 på min projektor ihvertfall Endret av eddie1
Lenke til kommentar

Nedlasting stod på 75 % i dag morres klokka 06.00 i går klokka 01.00 var den kun på 44% etter å ha kjørt siden klokka 19.00. Rundt klokka 7.30 i dag var spillet endelig ferdig og jeg tok meg et minutt med spilling på de 3 banene. Jeg synes det så ganske smoot ut. Det virka som om buggykjøring var det artigste.

 

På grusbanen med rallybil forsøkte jeg å legge opp skrens ved å bremse skrått inn i svingene og benytte bilens moment og akselerasjon til å ta breisladd. Synes ikke det virket helt enkelt, krever sikkert litt tilvendig. Som sagt så har jeg kun tilbrakt 5 minutter med dette spillet i dag før jeg drog på jobb.

 

Ren asfaltracing blir for kjedelig for med. Derfor kjøper jeg nok ikke forza to. Asfalt racing handler stort sett om å bremse på riktig sted. Gruskøring krever litt mer av sjåføren.

Lenke til kommentar
Nedlasting stod på 75 % i dag morres klokka 06.00 i går klokka 01.00 var den kun på 44% etter å ha kjørt siden klokka 19.00. Rundt klokka 7.30 i dag var spillet endelig ferdig og jeg tok meg et minutt med spilling på de 3 banene. Jeg synes det så ganske smoot ut. Det virka som om buggykjøring var det artigste.

 

På grusbanen med rallybil forsøkte jeg å legge opp skrens ved å bremse skrått inn i svingene og benytte bilens moment og akselerasjon til å ta breisladd. Synes ikke det virket helt enkelt, krever sikkert litt tilvendig. Som sagt så har jeg kun tilbrakt 5 minutter med dette spillet i dag før jeg drog på jobb.

 

Ren asfaltracing blir for kjedelig for med. Derfor kjøper jeg nok ikke forza to. Asfalt racing handler stort sett om å bremse på riktig sted. Gruskøring krever litt mer av sjåføren.

8697461[/snapback]

Amen
Lenke til kommentar
hmm? arcade preg? huff det er ultra skuffende.

Hvordan er den sammenligna med colin 05 eller 03 ?

8697133[/snapback]

Colin 05 syns eg var uhorveleg dårleg. 03 nøyt eg derimot.

Med arkade preg meinar eg at det var som å køyre eit viskelær. Eg køyrde mot ei hårnål i 140 km/t. Trøkte inn handbrekket, og fekk nesten bråstans, og kunne køyre lett rundt hårnåla. Ikkje noko å skryte av.

 

På byggydelen var det andre boller, mykje betre køyrefysikk syntes eg. Av og til blei det litt for mykje av det gode, og det blei som å køyre på glattkøyrings-bane.

 

Men alt i alt, utruleg kjekt. Gledar meg stort til fullversjonen.

 

 

På demoen så kunne du kjøre på vanskelighetsgrad 4 og 5,altså så har du 3 høyere vanskelighetsgrader og leke deg på og da får du nok mere simulering men personlig så syntes jeg at grafikken var ganske rå i forhold til forza2 og pgr3 på min projektor ihvertfall

8697137[/snapback]

Jau, me får jo berre håpe at det blir vanskelegare og meir realistisk på dei høgare gradene (Pro amateur & Pro).

 

Grafikken, som sagt, var eg ikkje så veldig imponert over. Bilane ser mykje betre ut i Forza 2. Skademodellen er best i DiRT. Flyten er betre i Forza 2. Landskapet, som spelar ei mykje større rolle i DiRT, ser ikkje så veldig bra ut, flatene til fjellveggane såg veldig plastikk ut. Men eg meiner det blir feil å samanlikne desse to spela, då dei egentleg er ganske forskjellige.

 

Forza 2 ser knallbra ut, men det gjer DiRT òg.

 

 

Og vil i samme slengen anbefala alle og svinga innom www.forzanorway.com - der me kjem til å ha konkurransar i Forza2 når det kjem 8 Juni, og i DiRT når det kjem i slutten av juni månad.

Lenke til kommentar
hmm? arcade preg? huff det er ultra skuffende.

Hvordan er den sammenligna med colin 05 eller 03 ?

8697133[/snapback]

Colin 05 syns eg var uhorveleg dårleg. 03 nøyt eg derimot.

Med arkade preg meinar eg at det var som å køyre eit viskelær. Eg køyrde mot ei hårnål i 140 km/t. Trøkte inn handbrekket, og fekk nesten bråstans, og kunne køyre lett rundt hårnåla. Ikkje noko å skryte av.

 

På byggydelen var det andre boller, mykje betre køyrefysikk syntes eg. Av og til blei det litt for mykje av det gode, og det blei som å køyre på glattkøyrings-bane.

 

Men alt i alt, utruleg kjekt. Gledar meg stort til fullversjonen.

 

 

På demoen så kunne du kjøre på vanskelighetsgrad 4 og 5,altså så har du 3 høyere vanskelighetsgrader og leke deg på og da får du nok mere simulering men personlig så syntes jeg at grafikken var ganske rå i forhold til forza2 og pgr3 på min projektor ihvertfall

8697137[/snapback]

Jau, me får jo berre håpe at det blir vanskelegare og meir realistisk på dei høgare gradene (Pro amateur & Pro).

 

Grafikken, som sagt, var eg ikkje så veldig imponert over. Bilane ser mykje betre ut i Forza 2. Skademodellen er best i DiRT. Flyten er betre i Forza 2. Landskapet, som spelar ei mykje større rolle i DiRT, ser ikkje så veldig bra ut, flatene til fjellveggane såg veldig plastikk ut. Men eg meiner det blir feil å samanlikne desse to spela, då dei egentleg er ganske forskjellige.

 

Forza 2 ser knallbra ut, men det gjer DiRT òg.

 

 

Og vil i samme slengen anbefala alle og svinga innom www.forzanorway.com - der me kjem til å ha konkurransar i Forza2 når det kjem 8 Juni, og i DiRT når det kjem i slutten av juni månad.

8697955[/snapback]

Hvordan skjerm kjører du på?hos meg så er grafikken på biler og landskap flere hakk bedre på Dirt! og liker du realistiske bilspill så er det jo kun Dirt som kommer med dashboardwiev,skal du sitte med ratt og pedaler som i en ekte bil så må du jo sitte inne i bilen og kjøre! ikke bare se tuppen av panseret!
Lenke til kommentar
Hvordan skjerm kjører du på?hos meg så er grafikken på biler og landskap flere hakk bedre på Dirt! og liker du realistiske bilspill så er det jo kun Dirt som kommer med dashboardwiev,skal du sitte med ratt og pedaler som i en ekte bil så må du jo sitte inne i bilen og kjøre! ikke bare se tuppen av panseret!

8697981[/snapback]

Køyrer på ein HD prosjektor. (Sanyo PLV-Z5).

 

Bilspel blir ikkje meir realistisk av å ha dashboard view, når sjølve køyringa ikkje er det snev realistisk. Men det blir vanskeleg for både meg og deg å uttala oss om korleis det blir i retail av spelet. Kan være at på vanskeleghetsgraden Pro, så er det meir realistisk køyring.

 

Og så irriterar det meg grøn at når du kjem meir enn 5-10m utanfor 'the designated track' så blir bilen berre spawna tilbake til bana.

 

Uansett, så har eg til gode å ha sett noko så kult som når eg rulla med buggyen. Satt då med "helmetcam". Utruleg stilig.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Spillet blir jo ikke noe mer realistisk selv om man kan ha dashboard-view, alle som har kjørt bil i 100 km\t+ på grus vet at dette ikke er realistisk. Hvis man låser hjulene vil man ikke stoppe fortere enn kontrollert bremsing, spesielt ikke på grus.

8698152[/snapback]

Eg påpeikte akkurat det der i eit tidlegare innlegg. Ganske leit igrunn.
Lenke til kommentar

For en fantastisk demo, denne demoen imponerte meg jævligt, skaffa rattet til microsoft igår og har øvd litt med PGR3 og Forza 2 demoen, og dette banker nesten Forza 2 demoen og PGR3

Dritbra grafikk, konge kjørefølelse spesielt likte best hill climb

Merket ikke mye av framedrops eller tearing hos meg, så bare det av og til, gjelder mest tearing men ikke framedrops

 

Dem har sagt dem skal satse på 60fps i fullversjonen :dribble:

Nå er det bare å vente til 14juni :dribble:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Etter 10 min med denne demoen var en ting klinkende klart!

Rallisport 2 er fortsatt det beste rally spillet per dags dato!

 

Grafikken var ikke så veldig mye bedre enn det vi så den gamle boxen trykke ut av seg for 3 år siden, og gameplay er ikke det her i nærheten av Rallisport!

 

Trur jeg kommer til å stå over den her, så sant ikke retail versjonen får kjempe skryt av diverse reviewers

Lenke til kommentar
Faktisk veldig enig med deg Drunk In Public. Køyrekjensla i hillclimb på Rallisport 2, overgår endo det meste.

8698228[/snapback]

Herregud er det mulig,codemaster har jo sagt at for de som vil ha det litt arcade preget og ikke så vanskelig så kan de det men vil du ha skikkelig rally simulator så skrur du opp vanskelighetsgraden og det kan du jo ikke i demoen så kjørefølelsen blir helt annerledes i fullversionen da du kan justere dette samt masse innstillinger på bilen.
Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på at spillet blir en rally-simulator når du skrur opp vanskelighetsgraden altså, det eneste spillet som kan kalles en 'rally-simulator' er nok RBR, og det ble jo bygd opp av grunnen til å bli en simulator.

 

Nei, spillet er veldig urealistisk eddie1, hvis du ikke tror meg kan du jo sette deg i en bil og kjøre litt på skogsvei.

Lenke til kommentar
Jeg tviler sterkt på at spillet blir en rally-simulator når du skrur opp vanskelighetsgraden altså, det eneste spillet som kan kalles en 'rally-simulator' er nok RBR, og det ble jo bygd opp av grunnen til å bli en simulator.

 

Nei, spillet er veldig urealistisk eddie1, hvis du ikke tror meg kan du jo sette deg i en bil og kjøre litt på skogsvei.

8698623[/snapback]

hehe jeg og min lillebror har en M3 vi leker oss med,kjørte på 2 treff i fjor på rudskogen,har også 3 jordebiler vi bruker hos en bonde på mysen.det blir ingen ny richard burns men en blanding som de fleste vil trives med,har som sagt bare prøvd demoen av dirt og forza,jeg velger helt klart dirt mens andre heller går for rent asfalt racing.har kjøpt meg solberg stol og venter på ratt og pedaler og den eneste riktige måten og bruke det på er gjennom dashboardwiev og da er valget soleklart uansett og hvis forza skal ha et snev av virkelighet eller simulering så har de dreti på draget.når du kjører bil med ratt som er i de fleste biler så sitter du inne i bilen ikke på tuppen av panseret.og er du ute etter et bilspill som skal virke "ekte" så kjører du ikke med gamepad uansett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...