Gå til innhold

Xbox 360: Colin McRae: DIRT -- demo ute no!


Anbefalte innlegg

Cockpit View på Hillclimb var jo kongemoro da:D

8731408[/snapback]

 

 

Fullstendig enig, heilt konge når ein skrenser perfekt rundt svingene med med stor fare for å ramle utefor :D Så kan man da spørre seg om skrensinga likevel var så perfekt :huh:

 

Men eg var lite begeistret for eine cockpit view`en i byggyen da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må være det kuleste bilspillet jeg har spilt noengang. Akkurat min type spill,

Stor fartsfølese, utrolig digg grafikk, kjempe bra lyd. også liker jeg det litt arkade aktig. Hadde nermest blitt irritert om dette spillet hadde vært som en simulator. Liker absolutt denne type spill mye bedre. Men det er jo forsåvidt en smakssak.

 

Også skade modellen da, den var jo bare konge. "there goes the turbo :p "

 

Rett og slett et genialt bra spill i mine øyne og absolutt et must have, har spilt demoen så mye at øya snart ramler ut hehe.

Lenke til kommentar
Hvem har MS rattet og har prøvd det på dette spillet?? hvordan er det?

8736283[/snapback]

 

Utifra demoen, kan eg si det at spillet bør absolutt ikkje spilles med ratt og pedaler. Det er utrolig ubrukelig sammenlignet med PGR3 og Forza 2. Holdt nesten på å avskrive spillet pga. dette. Testet det med kontrollen, og "det nye" første intrykket økte betraktelig.

Lenke til kommentar
Hvem har MS rattet og har prøvd det på dette spillet?? hvordan er det?

8736283[/snapback]

 

Utifra demoen, kan eg si det at spillet bør absolutt ikkje spilles med ratt og pedaler. Det er utrolig ubrukelig sammenlignet med PGR3 og Forza 2. Holdt nesten på å avskrive spillet pga. dette. Testet det med kontrollen, og "det nye" første intrykket økte betraktelig.

8736623[/snapback]

 

http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=187324

Lenke til kommentar

Har et spm angående multispiller delen av spillet.

Vet noen om det er splitscreen på Dirt? Det er liksom hele moroa med et slikt spill som ligner litt på Rallisport challenge. Syntes liksom bilspill blir litt tamt hvis det ikke finnes muligheter for flerspilling.

 

på forhånd takk:)

Lenke til kommentar

Vel vel, kan med ett be folk trykke på linken over. Tok noen tips fra den tråden og styringen blei mye bedre enn ved orginal instillingene. VAr ikkje klar over at man kunne sette opp rattet sjøl eg før linken over poppet opp :p

 

Er snakk om ratt og pedal her altså.

Lenke til kommentar
Vel vel, kan med ett be folk trykke på linken over. Tok noen tips fra den tråden og styringen blei mye bedre enn ved orginal instillingene. VAr ikkje klar over at man kunne sette opp rattet sjøl eg før linken over poppet opp :p

 

Er snakk om ratt og pedal her altså.

8745767[/snapback]

 

 

Vil du røpe hva du bruker på innstilligene på Dirt? :tease:

Jeg fucka opp så det blei værrre :whistle:

Lenke til kommentar

Hmm..godt spørsmål:P hmm kan sjekke linken nærmer og ressonere meg frem til noenlunde instillinger. Men dette var bare no eg testet kjapt for å se om det virkelig blei bedre da:P Synd demoen ikkje lagrer data, man må gjøre dette hver gang mas starter demoen på nytt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...