Gå til innhold

Xbox 360: Colin McRae: DIRT -- demo ute no!


Anbefalte innlegg

Trur ikkje eg har spillt RS2 eg altså. Husker 1`ern imponerte meg så sinnsykt når Xbox kom. Var utrolig bra grafikk og deilig handling på bilene.Tar eg fullstendig feil når eg sier at spillet kjørte 60 fps?

 

Var vel også slik at disse,eller 2`er ikkje funket på 360?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rallisport MÅ kjøre 60. Det går så glatt og med så god grafikk og fysikk at det kunne gått for å være launch spill til 360 O.o

 

Edit: 2ern funker ikke på 360, kjipt nok :\

 

Beste rallispillet som er laget synes nå jeg. Det burde de ha fikset med emulator.

Endret av Lund-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Rallisport 2 var rett og slett et fantastisk spill.

Eneste problemet var den høyeste vanskelighetsgraden, hvor det virket som om konkurrentene ikke akkurat ble hindret av at det var mørkt og regnet høljet ned.

Lenke til kommentar

Det beste bilspillet jeg noengang har spilt må nok være Rallisport Challenge 2 til xbox, men syns ikke Dirt er like bra. Syns buggy-delen var helt...... buggy, hadde jo null kontroll i det hele tatt. Spiller med ratt, så er sikkert lettere med gamepad.

 

Hillclimb var det desidert kuleste i demoen, og det fungerte 100 % med rattet! Tror det blir kjøp av Dirt etterhvert. Vi får se :cool:

Lenke til kommentar

Er enig med alle her at RS2 er et av tidenes beste rallyspill, og hvorfor ikke alle spillutviklere har kopiert RS2 sin geniale replay skjønner jeg ikke. Men for meg er det beste Richard Burns Rally (på PC, men det finner en xbox versjon som jeg ikke har prøvd), en av de veldig få simulator rally spillene, helt klart det beste og vanskeligste rally spillet jeg har spilt

Endret av Hansiii
Lenke til kommentar

synes Dirt demoen var rå, likte skade modellen. Grafikken er en pærle. Flyten var og god. Bilene litt arcade men samtidig rally. Slik jeg liker det.

 

eneste jeg har og si er at når du kjører ut blir du "magisk" satt tilbake. Hater slikt på uansett hvilken bilspill, la meg få en sjanse til og komme meg tilbake uansett hvor herpa bilen blir. Å hvor mye tid jeg mister..

Lenke til kommentar
eneste jeg har og si er at når du kjører ut blir du "magisk" satt tilbake. Hater slikt på uansett hvilken bilspill, la meg få en sjanse til og komme meg tilbake uansett hvor herpa bilen blir. Å hvor mye tid jeg mister..

8723416[/snapback]

Det irriterte meg mektig også... Jeg har lyst til å se bilen krasje nedi dalen på hillclimb, men neida.. :nei: Mulig man kan stille på det i fullversjonen? Tvilsomt dog..

Lenke til kommentar
eneste jeg har og si er at når du kjører ut blir du "magisk" satt tilbake. Hater slikt på uansett hvilken bilspill, la meg få en sjanse til og komme meg tilbake uansett hvor herpa bilen blir. Å hvor mye tid jeg mister..

8723416[/snapback]

Det irriterte meg mektig også... Jeg har lyst til å se bilen krasje nedi dalen på hillclimb, men neida.. :nei: Mulig man kan stille på det i fullversjonen? Tvilsomt dog..

8723789[/snapback]

Håper virkelig man kan stille på det i fullversjonen ja. Jeg har lyst til å se noen heftige kræsj! :cool:

Lenke til kommentar
Det irriterte meg mektig også... Jeg har lyst til å se bilen krasje nedi dalen på hillclimb, men neida.. :nei: Mulig man kan stille på det i fullversjonen? Tvilsomt dog..

8723789[/snapback]

 

I mine øyne ett mikroskopisk minus, da jeg i størst mulig grad har tenkt å holde meg på veien.

Men ser helt klart underholdningsverdien av det om man skulle flakse av en skrent 150 m.o.h. :cool:

Lenke til kommentar

Dirt demoen var rett og slett dårlig, men den følger jo opp den middelmådige Colin serien. Fysikken er helt på jordet. Stor grad av båtfølelse, som faktisk gjorde meg litt sjøsyk der jeg satt foran 100" PJ bilde.

Den rekker ikke Forza 2 demoen til knærne engang. Helt annen sjanger, men dette er jo ikke bilkjøring i det hele tatt.

 

Dirt demoen forsvinner fra min HDD nå.

Lenke til kommentar
Dirt demoen var rett og slett dårlig, men den følger jo opp den middelmådige Colin serien. Fysikken er helt på jordet. Stor grad av båtfølelse, som faktisk gjorde meg litt sjøsyk der jeg satt foran 100" PJ bilde.

Den rekker ikke Forza 2 demoen til knærne engang. Helt annen sjanger, men dette er jo ikke bilkjøring i det hele tatt.

 

Dirt demoen forsvinner fra min HDD nå.

8726447[/snapback]

 

 

sikker på at du spillte riktig spill :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Dirt demoen var rett og slett dårlig, men den følger jo opp den middelmådige Colin serien. Fysikken er helt på jordet. Stor grad av båtfølelse, som faktisk gjorde meg litt sjøsyk der jeg satt foran 100" PJ bilde.

Den rekker ikke Forza 2 demoen til knærne engang. Helt annen sjanger, men dette er jo ikke bilkjøring i det hele tatt.

 

Dirt demoen forsvinner fra min HDD nå.

8726447[/snapback]

Båtfølelse! Akkurat hva jeg syns også. :D

 

Ellers er jeg ganske enig i det meste der.

Lenke til kommentar

Jeg likte demoen godt, har komt ned på 2.37 med lancer'n, men ser folk har klart nede på 2.25-tallet :wow: God fartsfølelse og grafikk. Men jeg ser mange anser spillet "Rallisport Challenge 2" som det absolutt beste rallyspillet noensinne, hva vil dere si er de største forskjellene mellom det og Dirt? Og hvorfor i svarte er ikke RSC2 bakoverkompatibelt!? Jeg ser RSC1 er det, er det noen som har prøvd det på 360? Spilte det mye før, på pc, men har aldri prøvt det på konsoll..

Endret av Mo0nH0wL
Lenke til kommentar

Jeg har også 2.37 med lancern, fortsatt rom for forbedring, men skjønner ikke hvordan det går ann å komme så langt ned som verdensrekorden. :hmm: Har tatt verdensrekorden med buggybilene flere ganger da, utrolig artig! Gleder meg som en unge til DiRT kommer! :D

 

Edit: Ikke det at det er de "ordentlige" verdensrekordene da, siden de ikke blir oppdatert. Noen som veit om de blir oppdatert i fullversjonen? Så når noen tar en verdensrekord, så kommer den hos alle andre. :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Syns at demoen var ekstremt underholdende! Hata spillet første gang jeg prøvde det, men nå liker jeg det mye bedre! Var veldig uvant i starten, men har begynt å lære meg hvordan man skal kjøre. Spiller med ratt, og syns det er veldig morsomt nå som jeg begynner å lære spillet!

 

Gleder meg helt klart til fullversjonen, håper at de retter opp frameraten, men syns ærlig talt ikke at den ødela så veldig mye!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...