Gå til innhold

Xbox 360: Colin McRae: DIRT -- demo ute no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Godt å høre at dere er fornøyd, kanskje blir det enda bedre(grafisk) på PS3

8690021[/snapback]

:!: Kanskje det er det første spillet som går mot strømmen!

 

 

Men har folk har altså problemer med å laste ned demoen? Her har det stått på 1% i 15 min. nå :wallbash:

Lenke til kommentar

*Sukk*

Det står faktisk Xbox 360 i emnetittelen, kvifor nokon då absolutt skal dra inn PS3 forstår ikkje eg. Eit par innlegg er sletta, hugs at om dykk ser liknande så skal det rapporterast. Å kommentere/svare på Off-topic er like lite nyttig som innlegget du svarar på. :)

Lenke til kommentar

Til utvikleren gir vel dette et sterkt signal om at dette er et spill folk gjerne vil ha? Marketing folka til MS bør vel kunne kjøre en analyse på antall nedlastinger pr kontinent land og regne ut hvor dette spillet vil selge godt? Tipper amerikanerne ikke er så tent på dette spillet som oss europerere. Til gjengjeld så er et vel ikke så mange MAdden NFL klaner her på berget

Lenke til kommentar
Laster nok denne ned imorgen. Da jeg bare har en nettverkskabel til konsoller og to konsoller. Med tanke på at PS3 nå kan streame film og musikk så går nettverkskabelen der intill videre. Men er veldig spent på DIRT. Tror det blir veldig kult.

8694378[/snapback]

 

hvorfor kan ikke 360 streame filmer fra markedplace? det er jo helt tett at man må laste ned og så se...

 

men testa en USA konto nå, gikk ikke fortere, men vr litt rart for den var på 58% så gikk jeg tilbake til min vanlige konto, der var den 42%?!

8694473[/snapback]

Totalt OT, men 360 kan streame filmer fra Markedplace (siden forrige update) og filmer over nettverket har den jo kunnet streame siden release

Lenke til kommentar
Likte ikke dette i det hele tatt. Elendig framerate, klarer ikke holde usle 30fps engang OG frame tearing.

 

Ikke var det særlig moro heller. Ganske tragisk at RSC2 på Xbox er mileves bedre enn dette her. Eller kanskje ikke da de 2-3 siste Colin spillene har vært søppel.

 

Nå virker dette mer som Toca serien deres dog siden det er så mye forskjellige racing kategorier i dette. Venter heller på neste Toca fra dem, en mye bedre serie.

8694936[/snapback]

HeHe den frameraten har de lovet og ordne med i den ferdige versionen,dette spillet viser grafisk og i gameplay at det er det første skikkelige bilspillet nextgeneration,knuser forza2

8695244[/snapback]

 

Uh, nei. Forza2 med sin 60fps ser langt bedre ut enn dette her i mine øyne.

8695276[/snapback]

Ja spillet flyter bedre men mener du at gameplayet og grafikken er like bra?

8695324[/snapback]

 

Gameplayet er milevis bedre i Forza. Dirt er helt banalt i forhold. Også mye mer arkade enn jeg forventet.

 

Grafikkmessing er Forza 2 bedre også ja. 60fps gjør alt så mye klarere og penere.

 

30fps for meg dreper grafikken. Ta PGR3, ser helt fantastisk ut på bilder men når man ser det på TV'en så ser det helt ordinært ut. Hadde det vært 60fps ville det sett mye bedre ut.

8695406[/snapback]

ok smaken er jo som baken,jeg kjører på en Benq pe8720 hd projektor og et lerret på 3 meter bredde og har mye mer detaljert og klarere bilde på Dirt og for de som vil bruke ratt så har de jo dashbord wiev noe som er et must når du spiller med ratt og det mangler jo forza2 dessverre også
Lenke til kommentar

Var skuffet over demoen. Trodde kjøringa skulle være litt mer realistisk enn det den var. Og når det først var såppas arkadeaktig så var også håndteringa for stiv syns jeg. Der er Rallisport Challenge bedre med mere "smooth" styring.

 

Grafikken er bra nok den, men det hjelper ikke. I tillegg til at Forza 2 kommer til å ha en mye mer omfattende onlinedel så er valget soleklart for min del isåfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...