Gå til innhold

Xbox 360: Colin McRae: DIRT -- demo ute no!


Anbefalte innlegg

Ser at ett par klager på bruk av ratt på denne demoen. Jeg har spilt det med ratt en del ganger nå. Først var det veldig uvant og virket ustødig. Etterhvert ble det mye bedre. Det er rett og slett trening på å holde bilen godt på veien. En sammenligning er hvis du tar ett spill du aldri har spilt før og så prøve den raskeste bilen med en gang. Da er du ute å kjører.

 

Jeg synes absolutt att man bør bruke ratt til dette spillet. Ristinger i underlag og små tilfeldige rykk i rattet når du kommer borte i ting er mye morsommere enn bare litt rumbling fra håndkontrollen. Dessuten tror jeg at man kan kjøre rimelig fort og bra med ratt også.

 

Jeg har de fleste bilspillene og spill som NSF, Burnout går ikke ann å bruke med ratt. Spillene må være laget for ratt ellers så må du styre for mye til høyre og venstre. PGR3 går ann, men jeg klarer ikke kjøre like fort. TDU ble ganske ok etter oppdatering og egner seg på lange turer hvor man kan bli litt sliten av håndkontrollen. Forza 2 er selvfølgelig i en helt annen klasse. Har bare prøvd demoen, men spillet er bestilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...