Gå til innhold

Xbox 360: Colin McRae: DIRT -- demo ute no!


Anbefalte innlegg

corrbuggy02.jpg

 

Ville berre gjere folk klar over at demoen no er ute på Xbox Live Marketplace. 770MB of demo-goodness!

 

Litt om demoen:

>> Name: Colin McRae: DiRT demo

>> Price: Free

>> Availability: Not available in Mexico or Asia

>> Dash Details: High speed, adrendaline fuelled, off-road racing.

>> Size: 768.79 MB

 

3 banar:

It has a Super Stage Crossover against Colin McRae himself, a buggy race with 9 opponents and a hill climb.

 

http://www.xboxic.com/news/2957

 

 

Me kan og bruka denne tråden til inntrykk!

Eg lastar ned no, kjem tilbake med inntrykk seinare.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha testet demoen ganske lenge nå sitter jeg igjen med mange inntrykk.

 

Grafikken er herlig!

Fysikken er bra, men det er litt for mye arkade (Nå kan man bare velge mellom amateur og novice, så kanskje det blir vanskeligere på i andre grader?), bilene oppfører seg bra.

Bilen kan gå istykker så man må restarte race'et.

 

Menyene hadde et litt 'luksus'-preg over seg, ser gjennomført ut.

 

Jeg må kjøpe meg ratt og pedaler!

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Joooda, jeg tror jeg kræsjet i 150 km\t i en stor stein, da måtte jeg restarte fordi motoren ble knust. Ellers er skademodellen veldig bra.

 

Man kan kun velge mellom amateur og novice i demoen, så da står vel skadegreiene på medium.

 

Tror nok at bilene tåler mye mindre på expert.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Regn og møkkavær i Oslo. Blir godt å kunne komme hjem og kose seg med dette spillet. Er det smooth og er handling på bilene bra? Fint om noen kan sammenligne dette med andre rallyspill til gode gamle xbox(1)

8689232[/snapback]

 

Hvis det bare er ørlite granne i nærheten av det Rallisport Challenge 2 var, så ser jeg meg kjempefornøyd. Det var nok også ganske arkadeaktig, i hvert fall langt unna Richard Brurns - men hvem vet, kanskje ekspert modus er mer realistisk? Ser jo ut til å være såpass mange forskjellige biltyper og race, at reinspikka simulator-rally nok ikke har fått tid eller plass i dette spillet...

 

Gleder meg uansett til å komme hjem og prøve.

 

Drittvær er kos! :)

Lenke til kommentar

Post #15

 

 

Bruker

Registrert: 04/10-2005

Innlegg: 68

 

Advarselnivå: (0%)

 

Dette blir garantert mitt nye favoritt spill til xbox360,knuser forza og pgr3 ned i støvlene både når det gjelder grafikk og kjørefølelse.Herlig grafikk og fartsfølelse spesielt fra dashboard view som man er avhengig av på bilspill etter min mening.Eneste - er at det hakket litt men regner med at det er ordnet opp i fullversion.Bare tanken på dette spillet med ratt gjør meg svimmel.Nå kan det jo hende at forza blir endel bedre enn demoen da men jeg er ihvertfall ikke i tvil om min favoritt.

 

Dette innlegget har blitt redigert av eddie1: i dag, 14:27

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...