Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)


Anbefalte innlegg

Noen andre som har problemer med dvd-drevet? Det virker som om det er skjevt satt inn og det spretter ikke ut som det skal. Må "lure" det ut.

9104104[/snapback]

Min er litt sånn. Men når jeg leser om bulkete tastatur, komponenter som ikke er koblet til, og driverproblemer på Compal-maskinene, så anser jeg dette for å være en bagatell...

 

Legg merke til hvor få klage-poster det er i denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da må du vel ringe til netshop å spørre. Har du ikke bruk for dvd/cd spiller heller?

9124045[/snapback]

Ringe, ja. Tenkte egentlig det.

Nei, altså, når jeg tar den med meg har jeg ikke bruk for spiller/brenner. En ekstern hjemme er plenty. På den måten blir den bærbare enda mer bærbar :)

Kunne tenkt meg å se en bærbar uten modem(hvis det ikke allerede er fjernet fra bærbare idag?) og dvd/cd spiller/brenner. Kunne brukt plassen til å hive inn andre ting som HDMI, eventuelt bare gjøre den mindre. cd/dvd-spiller tar jo en del plass.

Lenke til kommentar
Modem er det ikke i 6224, HDMI skal komme som valg utpå høsten, men om det gjelder 6224 og ikke bare 6625 vet jeg ikke.

 

Gjøre den mindre? chassiset har bare en størrelse.

9124426[/snapback]

Jojo, men for pokker. det burde gå ann å mekke chassie uten cd-dvd-spiller. Når vi er inne på chassier så syntes jeg at de fleste laptoper ser ganske kjipe ut.. hvorfor gjør ikke fler som apple? jeg mener ikke at de trenger å ligne på apples sin macbook, men å lage et mer gjennomført chassie. Vil tro det er godt marked for det, ettersom mange som kjøper mac gjør det pga utseende.

Lenke til kommentar

Hvordan er Zeptoene (6224/6214) i forhold til IFL90 når det gjelder støy da?

Og vil det være irriterende lyd i et klasserom? Noen som kunne tenkt å gi en skikkelig evaluering på støynivå? Dette er jo ganske viktig.. Skrev mail til Netshop, men vil ikke si svaret var så bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...