Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte 14.5, og ordren står fortsatt åpen, med dagens dato i grønt. Er det noen som ser at maskinene deres er sendt? Eller er de bare under bygging?

9035043[/snapback]

 

Ikke vær redd for at de forskjellsbehandler, de tar maskinene i tur og orden.

 

Edit: arvid

Endret av Docks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er harddisken du venter på, ring og spør for sikkerhets skyld, og skift ut harddisken med en annen (han anbefalte 5400rpm Hitachi framfor en 7200rpm Seagate)

9032911[/snapback]

 

Og hvorfor gjorde han det? Etter det jeg har hørt og erfart selv så er det mere problemer med hitachi. Har en i denne bærbare pc'en og den støyer en del mere en seagate som er etter jeg har erfart tidligere en støysvak og god harddisk, men det er mulig ting har forandret seg litt..?

9033154[/snapback]

 

Ser man på spesifikasjonene til de to harddiskene, (7200opm hitachi og 7200opm seagate) så ser man at seagaten er litt tregere, men 5400opm hitachi er MYE tregere. Da må i såfall det han snakket om ha noe med feilrate og strømforbruk å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte 14.5, og ordren står fortsatt åpen, med dagens dato i grønt. Er det noen som ser at maskinene deres er sendt? Eller er de bare under bygging?

9035043[/snapback]

 

Ikke vær redd for at de forskjellsbehandler, de tar maskinene i tur og orden.

 

Edit: arvid

9036560[/snapback]

Joda, begynte bare å frykte at det var noe kluss med min ordre, siden maskiner som ble bestilt 14 dager senere var under bygging.

Lenke til kommentar

De har ikke sendt min enda :( Fra Sandefjord til Mo i Rana tar det minst 4 dager.

Sandefjord--->Oslo--->Fauske--->Mo i Rana. Oslo Fauske tar alltid minst 2 dager, ofte 3. Skal jammen med ringe netshop i morgen å be dem sende den i over natten pakke

Endret av Docks
Lenke til kommentar
De har ikke sendt min enda  :(  Fra Sandefjord til Mo i Rana tar det minst 4 dager.

Sandefjord--->Oslo--->Fauske--->Mo i Rana. Oslo Fauske tar alltid minst 2 dager, ofte 3. Skal jammen med ringe netshop i morgen å be dem sende den i over natten pakke

9045560[/snapback]

Hmmm... La oss få vite hva de tar for det da.

Lenke til kommentar

Da var min 6224 i hus! Meget fint design (i likhet med 6214), bra stivhet på skjermen (hengslene). Det er vanskelig å si noe mer akkurat nå i og med at jeg driver og installerer windows, men tastene på høyredelen av tastaturet "henger" over så de knitrer når man skriver på de. Alt i alt er jeg fornøyd så langt. Kommer tilbake med mer etter at jeg er ferdig på jobb i ettermiddag/kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...