Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer av prinsipper. Jeg åpner blandt annet aldri spoilere på jobb.

 

Ikke det at jeg personlig bryr meg om jeg så noen shoopa bryster, men det er ikke så veldig vanskelig å være litt føre-var og bruke spoilere. :)

Bedre å være føre-var og spørre en mod før man poster eller bare ikke poste i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hva med å vokse opp og skjønne hvor grensa går :ermm:?

Bingo!

 

Dette er som jeg har sagt før ikke 4chan. Våre regler og våre grenser gjelder i denne tråden. Vi ønsker dog ikke et regelverk på ørten sider med spesifikasjoner. Vi antar at de fleste av våre brukere har et minimum av sunn fornuft, og mistenker at dere ofte vet når dere tråkker over...

 

Hva med å bruke spoiler-taggen til det den er for?

I dette tilfellet ville ikke en spoiler ha reddet situasjonen. Spoilere er til for innhold som ikke er forbudt på forumet, men som kan virke støtende på noen brukere, slik at de må foreta en aktiv handling for å se dette innholdet. Andre ting er uønsket enten det står i spoiler eller ikke.

 

"The internet is full of places where one can pretend to be Charles Bronson from the safety behind your computer screen. This is not one of them."

(Sitat fra eieren av et annet forum jeg er medlem av.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Tråden er sensurert.

Tråden er ikke sensurert.

 

Alle tråder og/eller poster som oppfordrer folk til å begå selvmord, skal fjernes hos oss. Uansett fora og/eller linker til disse.

 

Henviser til retningslinjene, punkt6:

Moderatorene kan reagere mot tråder og brukere av grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for moderering av moderatoren som foretar denne

 

Nå har dere fått begrunnelsen av meg.

 

Mvh

Jarmo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...