Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått med dere epic Pokémontråd på r9k? ^^

Our boat had been sunk by the enemy cannons but we had survived, me and two other men were floating in a lifeboat for safety.

 

We all got on well, we kept sane by singing songs for each other and ate the magikarp that surrounded us. But one day, when fishing for food one magikarp didn't know when to give up. We reeled it in and it flopped around on the boat deck for a minute. Then right before our eyes the most wondrous yet terrible thing happened....

 

 

...it evolved.

ouch, critical hit

Lenke til kommentar

Haha, den tråden er så full av genial ting. :p

 

I used to live a life of crime and live I did. Working directly under the command of Giovanni himself I did unspeakable things. Things he could only trust me to do. Things I don't remember, some I choose not to.

 

Pokemon are an abomination, an affront to God. Can you imagine what kind of twisted things someone can do with a Lickitung? Can you imagine the face of a man with an Electrode wired to his testicles? Afraid of the pain but at the same time even more so of the uncertainty, knowing a any time it go explode? Sometimes I think that's what they wanted more than anything in the world; to just have it all end and be out of their misery.

 

 

That life's behind me now. Thank the lord. I found myself the most beautiful woman in the world, settled down, had some kids. The money I earned under Giovanni is mostly supporting us right now.

 

That's all in the past now, I've lived my life and I have my regrets but nothing can change the past. Not mush for an old sack of bones for me to do nowadays but stay home. Sometimes I like to take care of young trainers' pokemon for them while they're exploring. They keep me and the mrs. company since our children set out on their own journeys.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Det eneste som irriterer meg er at stort sett alle som har lånt laptopen min behandler den rimelig dårlig. Setter den ut på kanten av bordet, tar på skjermen med fettete fingre, åpner sider de skal inn på i mine allerede åpnede faner for så å stenge de i etterkant. La fanene min være ffs. Og jeg er rimelig sikker på at om den hadde gått i bakken og faktisk tatt skade måtte jeg kranglet meg til å få det dekket. Det er jo bare en pc. Stort sett alle er da eldre folk.

Lenke til kommentar

åpner sider de skal inn på i mine allerede åpnede faner for så å stenge de i etterkant.

 

Å fy. Det der irriterer meg og. Har en kompis som er hakket verre: Han åpner nye faner ved siden av de jeg har åpne -noe som er veldig fint- men når han er ferdig så lukker han alle fanene, mine inkludert! Har begynt å ha en annen nettleser enn den jeg vanligvis bruker kjørende når han er på besøk så han kan bruke den istedenfor.

 

Og så har du de som tror du lukker deres ting når du ikke gjør det. Har en venn som benytter IE8 (dog, man kan spørre seg om det virkelig er en venn når personen bruker IE :wee: ), og når jeg er hos ham så åpner jeg alltid en ny fane ved siden av hva nå enn han har oppe. Hver gang så får jeg høre "lukka du siden? Åååh, hvorfor gjorde du det?" DURR HURR.

 

 

Random pics

 

 

post-56083-1271722428,8387_thumb.gif

post-56083-1271722430,1285_thumb.jpg

post-56083-1271722430,6363_thumb.jpg

post-56083-1271722432,0406_thumb.jpg

post-56083-1271722432,861_thumb.jpg

post-56083-1271722434,3109_thumb.jpg

post-56083-1271722455,3203_thumb.jpg

post-56083-1271722505,6749_thumb.jpg

post-56083-1271722506,9355_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...