Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, for dette forumet er IKKE 4chan og vi skal ikke ha sånt facebook-mobbing tull her også, av typen "hahahah vi hacka facebooken hennes og ødela livet hennes lolololol vi er så kule fordi vi henger på 4chan oo tok hun selvmord fyfaensåteita trolololo"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det som ble fjernet var skjermdump av en teit fjesbok-hack mot en uskyldig navngitt jente som skulle ta livet av seg, samt en skjermdump av en /b/-tråd der en gjeng patetiske potetgulltøffe drittunger sa "Do it! Do it!" Etterfulgt av "Gief link"-poster her på forumet.

 

Hadde jeg vært dere så hadde jeg skammet meg over å innrømme åpent at jeg synes sånt var spennende. Men det er jeg jo ikke. Det er kanskje like greit for alle parter.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg har vanskelig for å føle skam over internett, men igjen så har jeg vanskeligheter med å se hva som er morsomt å mobbe folk til døde.

 

Greit nok med galgenhumor og slikt, men det finnes en grense man ikke burde krysse.

 

Men for å føre tråden videre i, så tråkker jeg på noens tær:

longcat-really%20long.jpg

Lenke til kommentar

Tror 4chan ungene har samme greia som russen får når de kommer sammen i store mengder. Da er det plutselig greit å hente en 15-årig jente ut fra klasserommet, tvinge henne inn i russebilen, danse rundt henne som en slags krigsdans, tømme lommer og væske for innhold og kaste henne ut i en innsjø og stikke av. Fordi det er "kult" å "sånn gjør jo bare russen lololol"

 

Begge gjengene har omtrent like høy status i min bok.

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2888830.ece

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

4chan bilde- og diskusjonstråd er topicen til denne tråden. Likevel postes det og linkes til Facebook, diverse avis-innlegg og andre sider som har ingenting med 4chan å gjøre.

 

Alle poster som ikke har noe relevanse til 4chan, vil bli slettet uten videre. Fortsetter postingen av uekte vare, så blir andre tiltak vurdert.

 

 

Mvh

Jarmo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...