Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

4MB hva snakker du om?

 

uansett se hva den lille fagen skriver om seg selv.

 

I Am 13 Therefore Old Enough To Be On Here.

But My Mother Moderates My Account And She Flags Videos Making Fun Of Me So Don't Make Any.

 

 

edit:

 

im quitting youtube if leave a comment saying "sorry josh for everything i said against you i will become a christian" if you dont leave nice comments i will NOT leave

 

for smart strategi!

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

standard det.. så en "what has 4chan done to you" tråd i går, var en som skrev at han hadde vært på kino med dama og det hadde vært en voldtektscene som var skikkelig brutal, og han hadde lollet seg skvett i hel mens alle holdt seg for øynene og munnen.. kjente meg litt igjen :p

Lenke til kommentar
Fatter ikke hva som er med folk. Noen som blir litt rundjula på film og de griner og gjemmer seg. Nej, unga mine skal herdes med Chuck Norris fra tidlig alder. Så slipper vi flere bløtfiser i samfunnet!

Kanskje vi kan sende dere alle til Afrika som barnesoldater, da blir dere herdet. Ikke helt det samme å sitte foran PC'n med Colaen og potetgullet og skrive forummeldinger om hvor tøffe dere har blitt av 4chan. :innocent:

 

Geir :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Geir daaaa. Jeg har surfa 4Chan en eller 2 ganger. Og lest litt i tråden her da. Hang meg bare på diskusjonen. Helt fakt det med chuck norris, onkeln min dumpa av alle "drittfilmene" sine hos oss da jeg var rundt 9 år. Barnesoldat i Afrika? You got it :ph34r:. Tenkte egentlig mer på pirat i Somalia jeg da men men :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...