Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

syntes det er en litt teit holdning dere har. greit om dere kan se på det ene og det andre uten å bry dere og kanskje le, men er det nødvendig å skrive her for å muligens virke tøff for andre nerder?

Lenke til kommentar
Geir daaaa. Jeg har surfa 4Chan en eller 2 ganger. Og lest litt i tråden her da. Hang meg bare på diskusjonen.

Det var litt tilfeldig at det var deg jeg siterte. Jeg vet ikke hvem som er aktive /b/astards (den varianten skal dere få gratis) og hvem som bare er avstandsforelsket. :)

 

Helt fakt det med chuck norris, onkeln min dumpa av alle "drittfilmene" sine hos oss da jeg var rundt 9 år.

Tror ikke noen tar veldig skade av litt Chuck Norris, det er oppbyggelig og moralsk og "good guy wins". Det er mer fenomenet som interesserer meg. Hva vinner man på å blir herdet? Man slipper selvsagt å bli sjokkert når man uforvarende surfer inn på en tvilsom side, men hva mister man i samme slengen? Kanskje går det utover evnen til empati? Når man ser på beskrivelsene av barnslige "hevnaksjoner" folk poster som morsomme så kan man lure. Jeg mistenker vel egentlig at de fleste av dem bare er fantasiprodukter, alle med Paint kan fake en facebook-samtale, men det er en annen sak.

 

Barnesoldat i Afrika? You got it :ph34r:. Tenkte egentlig mer på pirat i Somalia jeg da men men :innocent:

Ja. du gjorde vel det. ;)

 

Pirater og piratvirksomhet er blitt noe romantisk som man kan indetifisere seg med, enten det er med Johnny Depp på videoen eller med ørten tusen BitTorrent-låter på harddisken. Det funker godt med potegull til. Barnesoldat, derimot...

 

Nå tviler jeg ikke på at en av de anonyme heltene kan romantisere det også. Men da blir igjen spørsmålet: Hva vinner man på det?

 

Bare en gammel grinebiters betraktninger dette. Hvis noe vil ta utfordringen med å få meg til å forstå så skal jeg gjøre et ærlig forsøk.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
syntes det er en litt teit holdning dere har. greit om dere kan se på det ene og det andre uten å bry dere og kanskje le, men er det nødvendig å skrive her for å muligens virke tøff for andre nerder?

Er det tøft å le av gore og cp da?

 

hvorfor tror du det etter å ha lest innlegget mitt?

Lenke til kommentar
syntes det er en litt teit holdning dere har. greit om dere kan se på det ene og det andre uten å bry dere og kanskje le, men er det nødvendig å skrive her for å muligens virke tøff for andre nerder?

Er det tøft å le av gore og cp da?

 

hvorfor tror du det etter å ha lest innlegget mitt?

Virket som du la opp innlegget til at vi trodde at vi var kule siden vi tålte å se diverse ting, noe som er feil i mitt tilfelle hvertfall..

Lenke til kommentar
Litt off-topic, men Cemi, om første sitatet ditt i signaturen din er ifrå the dark tower series?

 

"I do not aim with my hand; he who aims with his hand has forgotten the face of his father.

I aim with my eye.

 

I do not shoot with my hand; he who shoots with his hand has forgotten the face of his father.

I shoot with my mind.

 

I do not kill with my gun; he who kills with his gun has forgotten the face of his father.

I kill with my heart."

— Stephen King (The Gunslinger)

 

+ Bilde for å ikke være helt OT : )

 

post-200648-1263397712_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...