Gå til innhold

Nintendo Wii, er du LEI DIN?


Anbefalte innlegg

Har Wii og Xbox 360. Wii var interressant i begynnelsen helt til jeg gikk lei av Zelda og den utrolig repeterendes måten spillet spilles på. Jeg ble sugt inn i den gode historien men etter en cirka 30 timers spilling så blir det for mye.

 

Wii sports spilte jeg i noen dager og wii play spilte jeg i to dager, og etter det har den vel mest blitt brukt til everybody votes. Wii var ekstremt morsom i begynnelsen, men nå blir det mer og mer Xbox 360 og mindre og mindre Wii da den ikke har noen spill jeg liker for øyeblikket.

 

Xbox 360 har også geniale spill på arcade som pinball fx.

 

Det er nesten et must at du liker Nintendo sine spill hvis du skal ha en Wii, selv om det nå og da sikkert vil komme noen gullkorn fra andre produsenter også. Selv kjøpte jeg Wii fordi jeg liker en del av de mer fantasi lignendes spillene til Nintendo der ikke alt trenger å være basert på mer virkelighetstro grafikk og hendelser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke lei av Wii nei. Muligens av noen av spillene.. Men, veldig morsomt fortsatt :) Hatt min siden 8. des.

Spiller heller ikke på noen andre konsoller, foruten litt DS nå og da. Synes det er blitt litt kjedelig å spille PS2, da kontrolleren er så kjedelig.

 

For tiden går det mye i VC spill, og en del GC spill. Og dessuten er jeg ute veldig mye om dagen, så har ikke tid til å spille uansett :)

Lenke til kommentar

For å være ærlig så er jeg VELDIG lei min Wii! Kjøpte Zelda og Red Steel på lanseringen, og har ikke kjøpt et eneste spill etter det. Red Steel er et av de verste spillene jeg har spilt, Wii Sports var gøy de første 4-5 timene, men Zelda er jo et storspill da. Selv om jeg "bare" har spilt det i 25 timer fra jeg fikk det.

 

Konklusjonen min er at jeg er lei Wii'en min på grunn av at det ikke kommer eller har kommt noen interessanne spill på lenge... Syns Nintendo også skal slutte å gi ut toppspill i Japan, og så gi de ut i Europa 3-6 måneder etterpå. Det er for dårlig :nei:

Lenke til kommentar

Er også veldig lei min wii.. har samlet støv siden jul omtrent når zelda var ferdig rundet.. har prøvd noen andre spill som wario ware som tok helel 1,5 timer å runde og exite truck. Er alikevel veldig lite fristende å spille når zelda er rundet.

 

Det kommer nok flere gode spill med tid, men akkurat nå synes jeg de er for opptatt av å slenge ut alle mulige spill og kun legge inn wii kontroll. Wii kontrollen er genial til noen typer spill, men den passer ikke til alt..

Lenke til kommentar
Nevn de Wii-spillene da? VC er jeg ikke interessert...

8535825[/snapback]

 

Kan godt nevne noen som er verd å få med seg:

 

Godfather: Blackhand edition

Call of Duty 3

Red Steel

SSX Blur

Twilight Princess

Excite truck

Prince of Persia

 

Selv om enkelte spill fikk dårlig karakter mener jeg de er verd å få med seg.

Lenke til kommentar
Nevn de Wii-spillene da? VC er jeg ikke interessert...

8535825[/snapback]

 

Kan godt nevne noen som er verd å få med seg:

 

Godfather: Blackhand edition

Call of Duty 3

Red Steel

SSX Blur

Twilight Princess

Excite truck

Prince of Persia

 

Selv om enkelte spill fikk dårlig karakter mener jeg de er verd å få med seg.

8536716[/snapback]

 

Godfather hadde jeg til PS2 og det var rett og slett skrot

Call Of Duty 3 hadde jeg til 360, som sannsynligvis er mye mye bedre enn Wii-versjonen

Red Steel var tragisk

SSX Blur er uinteressant for meg

Zelda har jeg

Excite Truck er 4 timer langt og har blitt omtalt som en tech-demo

Prince of Persia har ikke blod + har "wiggly-mote" styring + har PS2-versjonen som faktisk jeg bare betalte 75kr for (helt nytt)

Lenke til kommentar
Er det ikke annonsert at det skal komme ca 150 nye titler til Wii ?

 

42 eller 48 eller noe.. og 72 eller 78 til ds

 

Godfather hadde jeg til PS2 og det var rett og slett skrot

Call Of Duty 3 hadde jeg til 360, som sannsynligvis er mye mye bedre enn Wii-versjonen

Red Steel var tragisk

SSX Blur er uinteressant for meg

Zelda har jeg

Excite Truck er 4 timer langt og har blitt omtalt som en tech-demo

Prince of Persia har ikke blod + har "wiggly-mote" styring + har PS2-versjonen som faktisk jeg bare betalte 75kr for (helt nytt)

 

Veldig enig.. er nettop det som gjør at wii'en støver ned. SSX blur er ssx tricky med fancy controller som funker når de vil.

 

 

Men.. ståa blir sikkert bedre mot slutten av året.. nintendo har trolig innsett at ps3 og 360 får mye bra i høst og lovet Metroid prime, mario galaxy osv i år. Det bør hjelpe.

Med litt hell hjelper square-enix med dragon quest monsters i år også.. så er wii på en seriøs opptur.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Godfather hadde jeg til PS2 og det var rett og slett skrot

Call Of Duty 3 hadde jeg til 360, som sannsynligvis er mye mye bedre enn Wii-versjonen

Red Steel var tragisk

SSX Blur er uinteressant for meg

Zelda har jeg

Excite Truck er 4 timer langt og har blitt omtalt som en tech-demo

Prince of Persia har ikke blod + har "wiggly-mote" styring + har PS2-versjonen som faktisk jeg bare betalte 75kr for (helt nytt)

8536769[/snapback]

 

Men det er da din mening, og den teller like mye som min. Om du ikke har prøvd disse spillene på Wii ser jeg dog heller ingen grunnlag for din fortsatte diskutering her.

Lenke til kommentar
Excite Truck er 4 timer langt og har blitt omtalt som en tech-demo

8536769[/snapback]

 

Excite Truck har jeg brukt litt over 10 timer på så langt, og kommer nok til å bruke en del mer tid på det. Helt klart det mest undervurderte spillet til Wii. Anbefaler alle å ihvertfall prøve det før man forkaster det basert på enkelte anmeldelser.

 

Ja det er få baner, men er vel ikke ulovlig å spille samme banene flere ganger. Er også rimelig sikker på at du bruker en del mer tid enn 4 timer på å runde spillet på Super Excite, gjøre alle challengene og unlocke alt.

Endret av Dinex
Lenke til kommentar
Nevn de Wii-spillene da? VC er jeg ikke interessert...

8535825[/snapback]

 

Kan godt nevne noen som er verd å få med seg:

 

Godfather: Blackhand edition

Call of Duty 3

Red Steel

SSX Blur

Twilight Princess

Excite truck

Prince of Persia

 

Selv om enkelte spill fikk dårlig karakter mener jeg de er verd å få med seg.

8536716[/snapback]

 

Jeg forstår dette er din mening men jeg er også veldig uenig med deg. Wii har 1 spill og det er Zelda samt en del se hvor morsom kontroll det er spill som wii play, wario og wii sports som er morsomme. Utenom Zelda så har du spill som generellt sett burde kunne ses på som middelmådige spill, som kanskje kan være morsomme i mangel på bedre spill.

 

Men selvfølgelig vær sin smak, jeg f.eks likte Perfect Dark Zero og det er vel heller ikke favoritten til så mange.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke lei i alle fall. Zelda er ikke runnet ferdig, og jeg har en del GC-spill å kose med. Dessuten spiller jeg en del Wii Sports også (veldig kult med 4-player^^)

 

Også er det jo en del fine titler på vei. Så lei kommer jeg ikke til å bli med det første i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Men selvfølgelig vær sin smak, jeg f.eks likte Perfect Dark Zero og det er vel heller ikke favoritten til så mange.

8536884[/snapback]

PERFECT DARK ZERO? Greit eg aldri har prøvd spelet sjølv, men du er den fyrste eg har høyrt liker det ;)

Sry offtop'n'stuff.

Lenke til kommentar

Er ikke lei wii, ser ingen grunn til å bli lei den, da jeg heller spiller PS3, 360, PSP eller DS istedenfor når det ikke er noen virkelig bra titler tilgjengelig på Wii. Ellers så får man veldig lite fritid når man blir så gammal som jeg er nå, i tillegg så har man andre hensyn man må også ta, så nærmer man seg 30-årene, og er etablert så er det vanskelig å gå lei spill konsoller, da du er glad for enhver stund du har tilgjengelig til å bruke på den.

 

Å bli lei en spill konsoll er vel mer eller mindre en luksus kun ungdommer og tenåringer er forunt.

Endret av dracula
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...