Gå til innhold

Nintendo Wii, er du LEI DIN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii har ikke veeldig mange spill ute som er noe særlig å skryte av.. Jeg kjøpte de ca samtidig, og Wii'en ble brukt myye første måneden, mens 360 venta.. men så spilte jeg endel 360... og, nå spiller jeg ca like mye på begge.. :) (Ikke for øyeblikket, siden 360 er inne på service.. surprise..) men egentlig mest på PS2, siden jeg har guitar hero der.. Men, endrer seg nok når jeg får tilbake 360'n slik at jeg kan spille GH på den.. :)

 

Meen, tilbake til spørsmålet så er jeg langt ifra lei wii'en min! men, den kunne nok vært brukt mer.. :) Døm selv du.. :p

Lenke til kommentar

Har knapt brukt min siden jeg kjøpte den 8 des. på release. For å sette det litt på spissen så var det i mine øyne penger rett i dass. Men det er mye fordi spillene som er ute hittil interesserer meg svært lite. Har allerede alle 3 next-gen konsollene, men skulle jeg kjøpt enten wii eller ps3 nå, så ville jeg likegjerne venta til det var spill verdt å kjøpe til dem.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var artig i starten, men det har dabba av siden de virklige gode spillene ikke har kommet enda..

 

jeg personlig venter ihugga på mario kart, diddy kong racing , DK, SSBB, metroid prime, mario galaxy+ andre mario spill osv....

 

Jeg angrer ikke på å skaffet en nintendo wii siden jeg elsker Zelda, mario og hele gjengen, men som sagt, det er en liten down periode for meg nå, siden de fleste gode spillene (i mitt syn) ikke har kommet enda, men er 100% sikker at det tar seg opp kraftig når de kommer og gleder meg veldig = ).

 

Hvis du skal velge mellom 360 og wii må du nesten se på hvilken spill som kommer og hva DU er mest intressert i. = )

Lenke til kommentar
Jeg sitter og vurderer innkjøp av en Wii, artig maskin, men en får jo Xbox 360 for littegrann mer, og den er jo utrolig mye bedre på grafikk og sånn.

 

Så jeg lurer, er du som har kjøpt Wii lei av den?

8529472[/snapback]

er du intr i en wii? send en pm!

Lenke til kommentar

Det som er dumt er at nintendo ikke har gitt ut noen mario spill (Bortsett fra på virtual console)

 

Jeg venter på mario galaxy og mario party spesielt. Jeg venter også på Smash bros brawl og håper på noe Donkey Kong.

 

Wii er underholdende til en viss grad. Jeg har hatt noen kick men jeg vil vente til det kommer noen nye spill som er verdt å spille.

Lenke til kommentar

Langt i fra lei min hvertfall. Spiller bare Wii og PC nå for tiden. Min 360 har jeg ikke rørt siden jeg fikk Wii i desember. Skal selge den nå.

 

Klarer nesten ikke gå tilbake til vanlige gamepad lenger, føles unaturlig. Akkurat nå er det dårlig med utvalg av spill, men det gjør meg lite da jeg spiller stort sett spill på Virtual Console. Sitter å koser meg med Zelda - a link to the past om dagene. Herlig spill.

 

Skal du ha Wii burde du ikke se så mye på grafikken. Den vil aldri kunne måle seg med 360 og PS3 uansett. Liker du grafikk og er usikker, er kanskje ikke Wii valget for deg. Uansett er det verdt å prøve den og se hva du synes. Det kan være lurt å vente til høsten da alle stortitlene kommer, som Mario Galaxy, Super Smash Brothers, Metroid Prime Corruption osv.

Lenke til kommentar

Lei? Niks. Jeg er ikke mer lei Wii nå enn jeg var lei Xbox 360 på samme tiden i fjor, da det også var litt tørkeperiode med tanke på gode spill. Nå kommer det snart noen gode titler igjen, ser frem til det.

 

Ellers gjør jeg som TCi og spiller en del gamle spill jeg har lastet ned på Virtual Console. Helt genialt, og utrolig mye moro for lite penger. Om du kjøper Wii nå, er det jo mange gode spill der ute fra lansering og til nå, som Zelda, ExciteTruck, SSX Blur, WarioWare og Wii Sports.

Lenke til kommentar

Lei og lei, har jo vert spilltørke siden lansering så og si. Eg har spillt meir på 360`en min siden eg fikk Wii til lansering for å si det sånn. Mye takket vere online delen til 360, som er totalt fraværende på Wii. Men det er sinnsykt deilig å spille med Wii sine kontrollen, veldig artig så lenge spillene holder. Føles veldig naturlig.Eg harikkje blitt heilkonvertert over fra standard kontrollene,da det faktisk er deilig å slappe av med disse etter mange timers Wii spilling :p .VC er jo eit stort pluss om du vil spille gamle herligheter for ein billig penge.

 

Pr.idag er det ikkje så mye å hoppe i taket for på Wii, men som Snikepellik over her sa, slik var det på 360 i samme tidsperiode etter lansering også. Spillene kommer, forhåpentligvis ikkje bare fra Nintendo sjøl, men også 3.parts tviklerene.

 

EDIT; Etter å ha fått Wii chippet er det jo duket for litt andre muligheter også :) Forøvrig sitter eg å spiller Rebel Strike(bilig fra amazoon),så eg setter ihvertfall pris på den fulle bakoverkompitabiliteten med GC spill.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Lei? Har vel berre spelt Zelda noko aktivt, ellers litt gamecube spel.. Han står å støvar litt ned no. Sidan eg prioriterar skule og andre aktivitetar. Men når dei skikkeleg gode spela kjem, vil den vere i full sving att.

 

Om du kjøper Wii nå, er det jo mange gode spill der ute fra lansering og til nå, som Zelda, ExciteTruck, SSX Blur, WarioWare og Wii Sports.

8529911[/snapback]

Og Wii Sports kan du kjøpe av meg for den nette sum på 691 kr! Ja, NEsTEN gratis! ;)

Lenke til kommentar

Er ikke lei min. Selv om det er spilltørke på Wii, har NGC noen spill verd å ha, om du ikke har en Gamecube fra før. Jeg har koset meg med Wind Waker, Harvest Moon og Metroid Prime 2 til NGC, i tillegg til Twilight Princess, Godfather og Prince of persia til Wii. Har og investert i en promodisk av Zelda til Gamecube.

 

Så for min del er det langt fra spilltørke på konsollen. Er nærmest et problem å få tid til alle spillene.

Lenke til kommentar

Jeg gikk lei hele Wii'n og kontrolleren!

Det ble aldri til at jeg spilte den alene, og det er oftest når jeg er alene jeg har tid til å spille...

Wii ble etter en stund en slags konsoll jeg kun slo på etter at den ene av de to six-pack'ene på lørdags kvelden var borte!

 

Men det er kun min mening, regner med at det kommer masse spill fremover hvor man slipper å dra forbi gardinene hver gang man skal spille! Paper Mario feks ser genialt ut, men for nå gjør 360'n nytten sin daglig!

Lenke til kommentar

Spilte mye i starten, men x360 har nok(desverre) tatt over fullstendig igjen. Har så evig mange spill jeg skulle ha spilt på både den og ps2 som jeg ikke har fått startet på, så det fortsetter vel slik til Wiis spilltørke er over(evt. til den dagen Battle Toads kommer på VC. Noen som vet om dette geniale gamle NES-spillet kommer i nærmeste fremtid/ever?).

Lenke til kommentar
Spilte mye i starten, men x360 har nok(desverre) tatt over fullstendig igjen. Har så evig mange spill jeg skulle ha spilt på både den og ps2 som jeg ikke har fått startet på, så det fortsetter vel slik til Wiis spilltørke er over(evt. til den dagen Battle Toads kommer på VC. Noen som vet om dette geniale gamle NES-spillet kommer i nærmeste fremtid/ever?).

8532805[/snapback]

Vanskelig å si. Men er i grunn bare å følge med på tråden på forumet som stadig oppdaterer om nyheter på VC. Er ikke sikker på om Nintendo har noen offisiell side for kunngjøring av nye spill på VC desverre.

Lenke til kommentar

Er ikke lei av Wii enda nei (dog fikk jeg min i januar og har bare en gammel xbox ved siden av) prøver fortsatt å få "S" i Super Excite, i tillegg til at det blir noen VC spill.

Men på den annen side så er det heller ingen flere utgitte Wii spill jeg har noe spes lyst på, venter mest på at freeloader skal komme for Wii sånn at jeg kan importere Paper Mario.

 

For øyeblikket vil jeg si at, selv om Wii er morsom, så er det ikke noe "løp-og-kjøp" før det kommer litt flere spill.

Men Excite truck og Wii-sport er fortsatt sykt artig i multiplayer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...