Gå til innhold

Nintendo Wii, er du LEI DIN?


Anbefalte innlegg

Vel, vi kan ikke alle la oss se blind på den unike kontrolleren. Den er vel og bra og gjør noen ting mye morsommere. Jeg foreksempel liker ikke bilspill, men Exite Truck hadde jeg det rimelig gøy med. Men om ikke spillet holder generelt høy kvalitet vil ikke kontrolleren gjøre spillet til noe bedre spillopplevese synes nå jeg.

Og Bear, hvor mange ganger har du tenkt å dra frem godfather og bruke frasen "med dine egne hender"...? Du drar det jo frem i hver eneste tråd jo...

8542660[/snapback]

 

Så mange ganger jeg vil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I hybelen min har jeg for tiden bare en gammel tv som takler 480i eller hva det er. Så vidt jeg har skjønt bør man nesten ha HDTV for å få noe ut av "supergrafikken" til PS3 og XBOX360?

 

Jeg har Wii, og bruker den lite for tiden. Venter på flere spill som alle andre her. Håper på et golfspill, pga Wii-sports. :D

Lenke til kommentar
I hybelen min har jeg for tiden bare en gammel tv som takler 480i eller hva det er. Så vidt jeg har skjønt bør man nesten ha HDTV for å få noe ut av "supergrafikken" til PS3 og XBOX360?

 

Jeg har Wii, og bruker den lite for tiden. Venter på flere spill som alle andre her. Håper på et golfspill, pga Wii-sports. :D

8543296[/snapback]

 

Du har jo alltids Tiger Woods 2007 ;)

Lenke til kommentar

Lei min Wii og ja, det er bare ett spill som er verdt å beholde konsollen det er ingen andre en Legend Of Zelda Twilight Princess. Bruker Wii'en mer til gamle GameCube spill enn reine Wii-spill, noe som jeg synes er veldig trist :(

 

Dem spillene beholdte jeg når jeg solgte GameCuben:

Resident Evil 4

Super Mario Sunshine

Mario Kart Double Dash

Super Smash Bros Melee

 

Føler jeg sitter på en GameCube enda å spiller :p

Lenke til kommentar

Tja, den første uken så var gjennomsnitt spilletid på 6-7 timer. Etter jeg ble ferdig med Zelda, ble det bare mindre og mindre Wii.

 

Nå har jeg kanskje spilt 10 timer maks i 2 måneder. Blir litt Virtual Console og Wario Ware og Sports med venner, men ikke mer. Jeg er egentlig ikke lei Wii, jeg er bare lei spillene. Synd det ikke er altfor mange bra spill ute akkurat nå, men det er ikke lenge før både Super Paper Mario og Mario Party 8 kommer så det blir litt å gjøre hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Wii er en ny konsoll som er dårlig egnet til ren porting. Kan vel mimres launch-perioden til X360, der folk angret på at de kjøpte konsollen grunnet mangel på spill.

 

Jeg gidder iallefall ikke å tråkke i den digre salaten der, da må jeg bare kjøpe wii igjen når spillene faktisk kommer.

Lenke til kommentar

finnes ikke lei av Wii.. Nintendofanboyen i meg har våkna :!: Nå har jeg ikke så mye tid til å spille, men koser meg veldig med Zelda (enda), Tiger woods golf (sinnsykt kult når du er flere. Ikke fått testet såå mye enda) og Super mario world til VC..

 

25 mai skal jeg kjøpe Mario strikers charged , noe som blir fett :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...