Gå til innhold

Nintendo Wii, er du LEI DIN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er VC?

8581481[/snapback]

Virtual Console.. Slik at du kan laste ned og spele gamle N64, SNES, NES osv spel på Wii'n.

8581590[/snapback]

Disse og:

• Sega Mega Drive (Sega)

• TurboGrafx / PC Engine (TurboG)

 

Koser meg med Super Mario 64 (N64) eg. :)

Har SimCity 2000 (SNES) og Zelda: ALTTP (SNES) òg. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke lei av min Wii, men for tiden synes jeg at det er veldig få bra spill som slippes. Men regner med at interessen kommer skikkelig tilbake med spill som Metroid Prime 3: Corruption, Super Smash Bros Brawl, Super Mario Galaxy osv... akkurat nå er det viktig å ha tålmodighet som Wii-eier. :)

 

Men det fine med Wii er at om man ikke har noen Wii-spill som interesserer deg nå for tiden, har man en flust med gode spill man kan laste ned til VC, samt internet browser.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke lei av min Wii, men for tiden synes jeg at det er veldig få bra spill som slippes. Men regner med at interessen kommer skikkelig tilbake med spill som Metroid Prime 3: Corruption, Super Smash Bros Brawl, Super Mario Galaxy osv... akkurat nå er det viktig å ha tålmodighet som Wii-eier. :)

 

Men det fine med Wii er at om man ikke har noen Wii-spill som interesserer deg nå for tiden, har man en flust med gode spill man kan laste ned til VC, samt internet browser.

8634322[/snapback]

Det er rett, VC hjelper veldig for at konsollen ikke skal støve helt ned :yes: Enkelte av disse klassikerne blir man jo aldri lei. Så har man jo mulighet for å spille gamecube spill også da, f.eks. Eternal Darkness som bare er genialt :w00t:

 

Nå kommer snart Mario Strikers Charged(25 Mai) og det blir jo sikkert bra...med online muligheter :whistle:

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Jepp. VC hjelper til med at den ikkje støver heilt ned. Har kjøpt/lasta ned SimCity 2000, Zelda: ALTTP og Super Mario 64 til VC. Har komt til tredje tempel på Zelda og har rundt 50 stjerner på Super Mario 64. Har spelt det i mellom kvar gong eg har kjøpt eit spel. Eg kjøper eit spel (til Wii, ikkje VC), speler det til eg runder det/går lei og so speler eg på VC til eg kjøper eit nytt Wii-spel.

Med VC går ein aldri lei! I alle fall ikkje eg... ;)

 

Jepp, Mario Strikers kjem jo den 25. mai.

Endret av Kiwien6
Lenke til kommentar

Er ikke lei jeg heller, men spiller ikke daglig heller da. Siste spillet jeg har kjøpt er Red Steel, og jeg ble positivt overrasket! Lest anmeldelsene og forventet lite, kanskje derfor jeg likte det så godt, spiller gjennom det for andre gang nå, men er vel bare én vanskelighetsgrad, noe som er litt synd.

 

Strikers er ikke noe jeg ser frem til, men er ikke noe fan av sportspill. Derimot partyspillene med venner samt gode titler som kommer etterhvert (alle har nevnt dem allerede) gjør wii'en morsom nå og videre. Har ikke muligheten til å sjekke ut VC selv pga internettproblemer, så personlig har jeg enda mer å glede meg til av spill =)

Lenke til kommentar

Minner om kva som står i våre retningslinjer angåande kjøp og salg på forumet:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Eit innlegg er sletta.

Lenke til kommentar
Jeg tror Wii først og fremst er best på partyspill med venner.

Ah, så Zelda, Mario, Metroid, osv. er "partyspill med venner"?!

8664565[/snapback]

Kom du lengre enn den første setninga når du leste den posten?

La meg quote resten for deg:

 

Det er i hvert fall det jeg hadde brukt den til, selv. Men det kommer sikkert mange gode spill til denne maskinen for én spiller også. Men som med alle andre nye spillmaskiner, så må du vente en stund på de virkelige godbitene.

Hittil egner Wii seg best for flerspiller, Miyamoto har selv sagt at han ønsker at folk skal spille på flerspiller i en og samme stue, med knuffing og feiring og alt det som hører med, det er en del av filosofien med Wii. Men at maskina kommer til å få gode singleplayer spill er også selvsagt, det blir bare litt irriterende å lese folk som blir defensive av den minste lille detalj.

Lenke til kommentar

Skjøte ikke helt hva du ville frem til, SteveVice. Det Pricks mente var nettop at det nesten bare er en-spillers spill ute og går til wii.

 

Men det kommer noen partyspill snart :yes:

 

Bl.a. Mario Party 8, super smash bros. brawl *glede seg* :D

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Skjøte ikke helt hva du ville frem til, SteveVice. Det Pricks mente var nettop at det nesten bare er en-spillers spill ute og går til wii.

8666965[/snapback]

Det som er poenget er at Pricks er hårsår, og nei du tar feil:

Super Monkey Ball Banana Blitz

Rayman Raving Rabbids

WarioWare Smooth Moves

Red Steel

Wii Sports

Wii Play

Excite Truck

Sonic And The Secret Rings

Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 2

Metal Slug Anthology

 

Er spill jeg har med flerspiller.

Det vil si, flesteparten av spillene verdt å kjøpe akkurat nå er flerspiller, eller spill som heller kraftig mot minigames/arcade/partygames foruten Red Steel.

 

Det er uansett ikke det som er poenget, det er det at Pricks plukker ut deler av et innlegg som står i en helhet, og begynner å hakke på det, på en latterlig defensiv måte. Innlegget til 100% naturlig eller hva det var han/hun het var på ingen måte et negativt vinklet innlegg, men Pricks drar ting ut av sammenhengen og vinkler det som om det skulle være det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...