Gå til innhold

Nintendo Wii, er du LEI DIN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, sant nok at spilltørken er litt lei ja, men så er spilltørken over snart og. Ett drøss av spill skal lanseres denne høsten og allerede for et par dager siden kom Mario Strikers Charged Fotball som har fått veldig god kritikk av IGN(8/10) og ifølge andre på dette forumet skal spillet også være dritgøy både alene, multiplayer og online, så med en gang jeg får lønning så blir dette spillet en del av samlinga mi :)

 

Men mens jeg venter på Mario Party(som kommer rundt 22. Juni folkens!) Guitar Hero 3(høsten) Boogie(Høsten)Super Smash Brothers(2007) Final Fantasy: Chrystal Chronicles(aner ikke) Mario Kart(ingen info tilgjengelig), Super Mario Galaxy(2007), Metroid Prime 3(2007), Super Paper Mario(burde vel komme snart) Tiger Woods PGA Tour 2008(Høsten), Geometry Wars("It's going to be out in good time for the holidays."), Residen Evil: Umbrella Chronicles....

 

Så har jeg en drøss av DS spill som jeg fortsatt er langt ifra ferdig med som f.eks Pheonix Wright - Justice for All og Final Fantasy 3... for å ikke snakke om Tetris eller Pokèmon Diamond...

 

De fleste begynner vel å bli litt lei nå... Men jeg trur det var sånn i begynnelsen med Xbox360 også... Spillene kommer og når det gjør det... KABOOOOM!

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig mye til Mario Galaxy og Mario party 8. Det blir knall :w00t:

 

Ja, jeg er drittlei min Wii, vil du kjøpe den?  :ph34r:

 

 

Sats på xbox 360 du.. så mye bedre (synest jeg)

8711694[/snapback]

 

 

Har både Wii, 360 og PS3. Og for å si det sånn så ligger 360 på ein god 3. plass. Selv om ikkje spill utvalget til PS3 og Wii er det beste så syns eg at det er mere morro å spille på dei to i stedet for 360. Den fungerer mere som ein bordbrikke. Men Gears of War er knall bra og Halo 3 er vert å nevne.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Wii kan ikke sammenliknes med verken 360 eller PS3. Grunnet helt annen følelse på de ulike spillkontrollene. Mange spør jo Wii, 360 eller PS3. Men dette vil jeg ikke tro det finnes en fasit på. Dette varierer helt fra person til persons behov. Jeg kjøpte wii, og det var tydeligvis helt rett for meg. Jeg er en kjempefan av alle Nintendo-klassikerne som Mario, Donkey Kong, Wario osv. Disse kan jo da gjennoppleves med Virtual Console-funksjonen, Et kjempepluss for Nintendo!

Lenke til kommentar
Wii kan ikke sammenliknes med verken 360 eller PS3. Grunnet helt annen følelse på de ulike spillkontrollene. Mange spør jo Wii, 360 eller PS3. Men dette vil jeg ikke tro det finnes en fasit på. Dette varierer helt fra person til persons behov. Jeg kjøpte wii, og det var tydeligvis helt rett for meg. Jeg er en kjempefan av alle Nintendo-klassikerne som Mario, Donkey Kong, Wario osv. Disse kan jo da gjennoppleves med Virtual Console-funksjonen, Et kjempepluss for Nintendo!

8713836[/snapback]

Eg og er kjempefan av Nintendo klassikarane som Mario, Wario, Samus osv. og (for å nemne spel) Super Mario (der du er berre Mario, men dei er berre blitt dårlegare synest eg), Super Smash Bros., Banjo Kazooie (dei på N64) osv.

Og enig i at det varierer frå person til person, for det spørs jo kva sanger/type spel ein likar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...