Gå til innhold

Spiderman 3 er konge


Dinsdale

Anbefalte innlegg

hadde vore moro og vist om spider man 3 er like bra grafisk og med tanke på frame rate osv både på ps3 og 360..virker som x360 er eit sikkert valg når multi spill står i sentrum for tiden... :hmm:

 

minner om att absoluttspill.no selger spider-man3 til 469kr til ps3 og x360, skal bestiller der når eg har bestemt meg for hvilken platform det skal kjøpes til.-:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

360 versionen er sonefri ja =)

 

Hadde store forhåpninger til dette spillet, og spillet i seg selv er kult, men kameravinkelene er helt håpløse til tider. Ødelegger utrolig mye i enkelte situasjoner og man vil heller ta ut spillet og gi Spider-Man en flyvetur ut vinduet.

 

En annen ting er et minigame i spillet som er skydiving. Skulle likt å visst hva Tryarch tenkte (eller røyket) når de fant på det.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Collectors Edition til ps3 fra videogameplus for 450kr. Kan gi deg en rapport når jeg får det, men jeg får ikke sammenlinket med 360, for det har jeg ikke kjøpt meg enda :\

8505133[/snapback]

 

Sikkert ikke her jeg skal poste denne, men hva kommer i tillegg dersom en bestiller fra videogameplus? Frakt? Toll? Moms? :blush:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Collectors Edition til ps3 fra videogameplus for 450kr. Kan gi deg en rapport når jeg får det, men jeg får ikke sammenlinket med 360, for det har jeg ikke kjøpt meg enda :\

8505133[/snapback]

 

Sikkert ikke her jeg skal poste denne, men hva kommer i tillegg dersom en bestiller fra videogameplus? Frakt? Toll? Moms? :blush:

8511917[/snapback]

Kun frakt, ikke toll/moms. De sender med privat adresse og merker konvolutten med 20$.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke Gamereactor er helt flinke med og gi karakter på spillanmeldser jeg.

Trur dem forventer for mye av et spill både grafikk og gameplay.

Resistance fikk jo 6/10 og jeg mener serriøst det fortjente bedre.

 

 

Edit: så dette spillet skal jeg ha uanz :)

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
http://www.gamereactor.se/recensioner/1036...+3%3A+The+Game/

 

Til nå så styrer jeg unna dette spillet tvert  :thumbdown: , dem pleier som regel annmelde spill ganske så rett med karakterer dem gir til dem spilla dem annmelder

8516453[/snapback]

Oj, er dette alle andre enn Wii-versjonen?

8517734[/snapback]

 

Jepp alle utenom Wii versjonen

Egen versjon til Wii blir vel anmeldt soon :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er ikke noe karakterutvikling, og det trodde jeg ikke heller da jeg begynte. Kamera kan være trøblete når man slåss mot flere inne, men det er ikke verre enn at man klarer det.

Slossesystemet er litt kaotisk, men om man lærer seg kombinasjonene vil man ha kontroll på de fleste moves.

 

Men jeg ser kritikken, jeg gjør det. Det er nok en fordel å være glad i superhelter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...