Gå til innhold

Spiderman 3 er konge


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er onlinen??

Men er det sant at det bare er 5 timer og 10min på bare film storyen?? Hvor lenge var alt annet til sammen da?? På wii??

8531623[/snapback]

Ingen online-modus. Aner ikke med antall timer osv... Men jeg kan si det slik - du trenger ikke gjøre et eneste story-oppdrag, hvis du ikke vil, så jeg tror ikke det er noe vits i å bekymre seg over storyen. Spillet kan spilles og spilles og spilles og spilles og spilles og spilles... Det er nok å gjøre, og om du har gjort alt kan du gjøre mer :) Nå har jeg spilt i litt over 6 timer, og har MASSE(!) å gjøre fortsatt. Jeg er ikke på langt nær ferdig med storyen, og rundt i byen skjer det ting hele tiden, som får spillet til å vare og vare og vare...lenge.

 

:!:

 

EDIT: Må bare nevne noe ang. draw-distance. Den kunne vært bedre, men se på det som en "bra" ting. Det er jo tross alt New York det er snakk om. New York = Eksos/tåke osv.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Hvordan er onlinen??

Men er det sant at det bare er 5 timer og 10min på bare film storyen?? Hvor lenge var alt annet til sammen da?? På wii??

8531623[/snapback]

Ingen online-modus. Aner ikke med antall timer osv... Men jeg kan si det slik - du trenger ikke gjøre et eneste story-oppdrag, hvis du ikke vil, så jeg tror ikke det er noe vits i å bekymre seg over storyen. Spillet kan spilles og spilles og spilles og spilles og spilles og spilles... Det er nok å gjøre, og om du har gjort alt kan du gjøre mer :) Nå har jeg spilt i litt over 6 timer, og har MASSE(!) å gjøre fortsatt. Jeg er ikke på langt nær ferdig med storyen, og rundt i byen skjer det ting hele tiden, som får spillet til å vare og vare og vare...lenge.

 

:!:

 

EDIT: Må bare nevne noe ang. draw-distance. Den kunne vært bedre, men se på det som en "bra" ting. Det er jo tross alt New York det er snakk om. New York = Eksos/tåke osv.

8531963[/snapback]

Men gjelder dette wii versjonen også? Og hva mente du med det på slutten der??

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Hm frister å kjøpe dette spillet nå.. :p Ser ganske greit ut å bare leke rundt i byen! I morgen dette kommer?

8532047[/snapback]

Kommer i morgen ja :)

Men gjelder dette wii versjonen også? Og hva mente du med det på slutten der??

8532058[/snapback]

Det vet jeg ikke.

Jeg leste i enn annen tråd at det var dårlig draw-distance på spillet. Egentlig så er det ikke så dårlig, men det kunne vært bedre. Men ikke no å henge seg opp i.

Lenke til kommentar

Det blir rett opp på butikken i morgen og kjøpe dette til Wii ja. Kan tenke meg at Wii moten og nun chucken passer perfic til dette spillet! :D

Og at storyen er kort gjør ikke så alt for mye. Spiderman 2 var vel relativt kort det og, men jeg har spilt det om igjen og om igjen, det å slenge seg fram og tilbake fra skyskraper til skyskraper må jeg si er en ganske delig følelse ja! ;D

Men ja, så må nå filmes sees før spillet avslører noe, regner med at den blir knall.

Lenke til kommentar
Det blir rett opp på butikken i morgen og kjøpe dette til Wii ja. Kan tenke meg at Wii moten og nun chucken passer perfic til dette spillet!  :D 

Og at storyen er kort gjør ikke så alt for mye. Spiderman 2 var vel relativt kort det og, men jeg har spilt det om igjen og om igjen, det å slenge seg fram og tilbake fra skyskraper til skyskraper må jeg si er en ganske delig følelse ja! ;D

Men ja, så må nå filmes sees før spillet avslører noe, regner med at den blir knall.

8532394[/snapback]

Jeg skal til byen i dag og innom eb fordi en venn av meeg skal kjøpe det til 360 og jeg skal klage på et spill jeg har så jeg skal spørre litt spørsmål til han i kassa om spillet til wii! Ser konge ut ellers det spillet?!!!

Lenke til kommentar

Spillet er også offisielt xbox 360 regionfritt :D Bestillte nettop mit eksemplar fra Oh Canada!

 

O Canada!

Our home and native land!

True patriot love in all thy sons command.

 

With glowing hearts we see thee rise,

The True North strong and free!

 

From far and wide,

O Canada, we stand on guard for thee.

And for our Xbox 360 region freeee!

 

God keep our land glorious and free!

O Canada, we stand on guard for thee.

 

O Canada, we stand on guard for thee.

And for our Xbox 360 Region freeee!

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Jeg sitter og leser bak coveret nå:"- Velg en av ti historier, inkludert historien fra filmen."

 

Hva slags type spill er det?

8526292[/snapback]

Jeg kaller det actionspill med rollespillelementer (web swing oppgraderinger, attack oppgraderinger +++)

Skal fortsette å spille om 5 min :)

 

 

EDIT: Jeg må si jeg ser frem til DLC til dette spillet! :D

8528975[/snapback]

 

Mmm sa meg ikke så mye.

 

Hva slags action? ala xmen legends? ala Hulk?

Lenke til kommentar
EDIT: Må bare nevne noe ang. draw-distance. Den kunne vært bedre, men se på det som en "bra" ting. Det er jo tross alt New York det er snakk om. New York = Eksos/tåke osv.

8531963[/snapback]

 

Du hadde vel kanskje sett bedre på en litt større skjerm, kanskje det har noe med det, veit ikke jeg... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...