Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette en skrytetråd eller ett sted man kan diskutere turer og slikt.

 

Neida, her kan du slenge ut hvor du skal på neste tur også kan evt. som har vært der komme med noen kjappe tips og anbefalinger :)

 

Ang stena saga så er vel dette en vanlig danskebåt med taxfree og de hele? Lenge siden jeg har tatt stena, kun DFDS de siste årene.

Lenke til kommentar
Blir det tur med Cebu Pacific? :!:
Blir mange turer med dem, men den dansen var nok et enkelttilfelle.

 

Det blir vel en del dykking tenker jeg. Boracay er prima har jeg hørt.
Etter Apo Island blir nok ikke Borocay noen høydare for dykking. Great Barrier Reef har ca. 350 arter koraller, lille Apo har 450...
Lenke til kommentar

Ang stena saga så er vel dette en vanlig danskebåt med taxfree og de hele? Lenge siden jeg har tatt stena, kun DFDS de siste årene.

 

Den har taxfree ja. Jeg vet ikke hva du ellers mener med "det hele", men hvis du sikter til skrotingmusikk, og ravende fulle bestemødre og sputnikkloner, så kan jeg bekrefte at det finnes i overflod der også. Anbefaler ørepropper...eller egentlig helst å styre unna :p

Lenke til kommentar

Er det virkelig en destinasjon noen frivillig drar til? Er det ikke bare kaos og elende der?

Har alltid hatt et sterkt ønske om å reise til et slikt land. Elendigheten i Afrika blir omtalt hele tiden, og jeg har lyst til å se et slikt land fra innsiden :) Nå skal det sies at jeg ALDRI hadde reist alene eller uten en arrangør. Er et slags skoleprosjekt der noen fra rundt om i Norge blir sendt ned annenhvert år, og fikk søknaden min om å reise godkjent sammen med noen fra skolen min. Folk fra Eritrea vi har snakket med sier at det er bedre der nede enn folk flest fra vesten faktisk tror, og at det har bedret seg stort etter at krigen startet. Fri journalistikk og mangel på utenlandske korrespondenter skal være en grunn til at vi vet såpass lite om landet her i nord. Selvfølgelig er det fattigdom der nede og verdenssamfunnet frykter at det kan oppstå krig i det afrikanske horn, men vi hadde nok aldri blitt send ned hvis det var en reell fare for livene våres.

Lenke til kommentar

Kina i 6 måneder i mars :)

 

Hvordan klarer du å være borte i seks måneder på en måned? :D

Jeg drar til Kina i mars og blir der i 6 uker... :p

 

Kina i 6 måneder i mars :)

 

Hvordan klarer du å være borte i seks måneder på en måned? :D

Jeg drar til Kina i mars og blir der i 6 uker... :p

Lenke til kommentar

Denne måneden går turen til Filippinene med Apo Island, Boracay, Mactan og Bohol

 

Blir det tur med Cebu Pacific? :!:

 

http://www.youtube.com/watch?v=f_L4yu19og0

 

Det blir vel en del dykking tenker jeg. Boracay er prima har jeg hørt.

 

 

jeg var og dykka paa boracay i april i aar, ikke saa veldig spesielt uten om dypp dykka fra 40m+. paa boracay er det X antall sor koreanere og japser som dykker og de liker og ta paa tinga veldig mye under vann gsaa masse av coralene var odelagt + var en del soppel under vann derfor var dykka paa 40m+ bedre pga ikke saa mange er saa dypt.

Lenke til kommentar

Kina i 6 måneder i mars :)

 

Hvordan klarer du å være borte i seks måneder på en måned? :D

Jeg drar til Kina i mars og blir der i 6 uker... :p

 

Kina i 6 måneder i mars :)

 

Hvordan klarer du å være borte i seks måneder på en måned? :D

Jeg drar til Kina i mars og blir der i 6 uker... :p

 

hvor i kina skal du? var nettopp 3 maander og kina og reiste pluss reist der flere maander tidligere ogsa, har hvert over hele kina, fra kasghar i vest, tibet nord ost og hele sor saa hvis trenger noen reise tips er det bare og sporre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er vel ikke akkurat noen ferie, men plana var at jeg og dama skulle ta toget til Røros i Februar til martnaden. Men ettersom den eventuelle overnattingsplassen var fullbooket så ser vi etter alternative destinasjoner som ikke koster skjorta og med avreise med tog fra Trondheim.

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...