Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den støtter 1080i signaler, men nedskalerer de til 720p. Derfor regner jeg med at bildet blir best dersom du mater TVen med 720p slik at TVen slipper å skalere bildet nevneverdig.

9261744[/snapback]

 

den skalerer vel ikke gjennom hdmi, er ikke det bare på tv sendinger eller slikt?

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig somlet meg til å bestille ny TV og valget falt da på denne. Skal jo kun brukes på et forholdsvis lite hybelrom, så trenger ikke all verden av skjerm. Håper likevel at den svarer til forventningene.

Blir godt med ny TV på hybelen i alle fall. Den jeg hadde før var ikke akkurat mye å skryte av.

Lenke til kommentar
Ser at denne tven har bare en HDMI kontakt. Hvordan blir det da hvis jeg både skal bruke PS3 og DVD? Vet at PS3 må bruke HDMI, men er det et annet alternativ til DVD? Som gjør at jeg får like bra kvalitet?

9263769[/snapback]

 

det er jo dvd på ps3 som er mer enn super!

uansett så trenger du ikke hdmi til en dvd spiller hvis du tenker på surround anlegg...og hvis det er bare for dvd spillerens skyld, dump den, ps3 ens dvd er mye bedre enn en vanlig eller like god som en annen dvd spiller med hdmi...

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Da har jeg endelig somlet meg til å bestille ny TV og valget falt da på denne. Skal jo kun brukes på et forholdsvis lite hybelrom, så trenger ikke all verden av skjerm. Håper likevel at den svarer til forventningene.

Blir godt med ny TV på hybelen i alle fall. Den jeg hadde før var ikke akkurat mye å skryte av.

9266403[/snapback]

 

Skal selv flytte på hybel nå og skal kjøpe dette tv :D

 

Men først må eg finne ut av hva som er best av HDMI og komponent. og kan man koble Xbox 360 til med HDMI?

Lenke til kommentar
Ser at denne tven har bare en HDMI kontakt. Hvordan blir det da hvis jeg både skal bruke PS3 og DVD? Vet at PS3 må bruke HDMI, men er det et annet alternativ til DVD? Som gjør at jeg får like bra kvalitet?

9263769[/snapback]

 

det er jo dvd på ps3 som er mer enn super!

uansett så trenger du ikke hdmi til en dvd spiller hvis du tenker på surround anlegg...og hvis det er bare for dvd spillerens skyld, dump den, ps3 ens dvd er mye bedre enn en vanlig eller like god som en annen dvd spiller med hdmi...

9266419[/snapback]

Greia er at jeg har tenkt til å kjøpe PS3 fra canada, og dermed vil ikke mesteparten av dvdene mine fungere (siden de fra norge). Ergo må jeg ha en dvd og ps3 hver for seg.

 

Men etter hva jeg har skjønt det riktig, så er vel DVD med HDMI til tv det beste du kan få av DVD kvalitet? Eller tar jeg feil?

 

Forresten, mister man kvalitet når man har en splitter?

Lenke til kommentar
først må eg finne ut av hva som er best av HDMI og komponent.  og kan man koble Xbox 360 til med HDMI?

9266681[/snapback]

http://full.storm.no/tv2/vaer.aspx?utmx=29...=10&sted=Bergen

9266746[/snapback]

Hva har dette med saken å gjøre?

9266800[/snapback]

 

Alt.

 

Riktig link: http://gamer.no/nyhet/xbox_360/hdmi-utgang..._premium_/42053

9266945[/snapback]

 

 

jaha så det vill si at eg ikkje kan bruke HDMI kabel på min Xbox, eh må bruke Component som beste aternativ?

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg bestilt Tatungen :D

Bestilte den på en lokal forhandler her jeg bor, så da blir det litt enklere med service osv. Han greide ikke å få det helt til nettpris, så jeg må da betale 5000kr, men dette går helt greit. Regner med å få den til Onsdag/Torsdag, så det blir topp :w00t:

 

PS: Ser at folk har lagt ut hvordan de kalibrerte TVen sin, men er litt vanskelig å finne sidene igjen. Hadde noen giddi å poste innstillingene sine her eller sende de på PM?

 

På forhånd, takk for svar på alle spørsmål ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...