Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestiller TVen i morra(og håper jeg blir fornøyd)!! :w00t:

 

Men skal bare stille et litt optimistisk spørsmål, det er vel ingen som tilfeldigvis har en HP Compaq nc6120, og har prøvd å koble denne til TVen? (Er litt spent på om det går).

9255786[/snapback]

 

Det går helt sikkert supert. Bruk en vanlig VGA-kabel for best bilde.

Lenke til kommentar
Bestiller TVen i morra(og håper jeg blir fornøyd)!! :w00t:

 

Men skal bare stille et litt optimistisk spørsmål, det er vel ingen som tilfeldigvis har en HP Compaq nc6120, og har prøvd å koble denne til TVen? (Er litt spent på om det går).

9255786[/snapback]

 

Det vil jeg og håpe, men du har vel ikke akkurat de største kravene når du kjøper den billigste TVen på markedet? (ca.)

Lenke til kommentar
Bestiller TVen i morra(og håper jeg blir fornøyd)!! :w00t:

 

Men skal bare stille et litt optimistisk spørsmål, det er vel ingen som tilfeldigvis har en HP Compaq nc6120, og har prøvd å koble denne til TVen? (Er litt spent på om det går).

9255786[/snapback]

 

Det vil jeg og håpe, men du har vel ikke akkurat de største kravene når du kjøper den billigste TVen på markedet? (ca.)

9256683[/snapback]

 

Hehe, neida. Har en 26" eller noe som heter Grundig United (svær kasse) som jeg har tilkoblet en bord antenne. Bare TVen er bedre enn det, så er jeg fornøyd :thumbup: Et kjempestort pluss at jeg kan bruke den som pc skjerm!

Lenke til kommentar
Ser forresten at Tatungen har vært nede i 3500,-, men koster nå 4475,-. Merkelig at den har gått opp i pris da!?

 

Men lurer på å bestille fra MPX siden de har den på lager. Men er de en seriøs forhandler med tanke på pris/service?

9256815[/snapback]

 

Såvidt jeg vet har den vært på tilbud til 3995 hos Netshop, og har ikke blitt solgt lavere enn det. Lavere pris enn det er helt sikkert bare en demo/returvare.

Lenke til kommentar
Ser forresten at Tatungen har vært nede i 3500,-, men koster nå 4475,-. Merkelig at den har gått opp i pris da!?

 

Men lurer på å bestille fra MPX siden de har den på lager. Men er de en seriøs forhandler med tanke på pris/service?

9256815[/snapback]

 

tror ikke det, kan jo være fordi det sto uten moms..

Lenke til kommentar

Høres veldig bra ut!

 

Denne TV'en ser utrolig bra ut og passer budsjettet mitt veldig bra. Kan ikke klage når jeg kjøper nye TV, nye høyttalere og ny DVD-spiller til under 6000 kr! Ikke at jeg kjøper Hi-End utstyr - bare det funker og jeg har hørt godord om det, er det bra nok for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...