Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Faen. Bestilte TVen på mandag da en forhandler hadde den på lager, og den skulle komme i dag. Men det viste seg at lageret var tomt da han bestilte, og at den ikke kommer før neste helg :thumbdown:

 

Og jeg som skulle flytte den ned på hybelen på fredag... Jaja, shit happends, får glede seg til den kommer ;)

 

Men virker egentlig som alle lagrene er tomme nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fungerer HDMI-kabel og antennekabel fra Clas Ohlson bra nok? Eller bør jeg gå for noe dyrere/bedre? Mest HDMI-kabelen jeg lurer på, for der har jeg sett veldig store prisforskjeller.

Til denne type TV, så har det ingenting for seg å betale mer for en dyrere/bedre HDMI-kabel. Det er kun veldig spesielt utstyr som krever de dyreste kablene. Ingen av spesifikasjonene på Tatungen tilsier at den vil få noe mer ut av en dyrere kabel. Det eneste som skjer at du fyller opp lommeboken til han som selger deg den.. og ja, hvis det hjelper så er jeg selger selv. :p

 

Edit: Siterte feil innlegg. Er nå rettet.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Sett mye positivt nå om denne 32"en, men er det noen som vet hvordan storebror V37MCGI er? Bra den og?  :)

 

Tatung V37MCGI 37"

9287162[/snapback]

 

Jeg så 32" og 37" opp mot hverandre hos datakjeden og mitt inntrykk var at 37" var mye blassere, hadde dårligere sortnivå og kontrast.

9290743[/snapback]

 

ja det er sagt før av folk som jobber for tatung eller noe.

Lenke til kommentar
Har endeleg fått til 1360x768 med Dvi-Hdmi kabel.

 

Eg brukar desse instillingane:

2004343277307101555_th.jpg

 

Eg brukar den nyaste Nvidiadrivaren, ForceWare Release 162.

9263637[/snapback]

Prøver samme innstillingene her, på mitt vanilla 6800-kort, men når jeg klikker "Test" blir skjermen blå i 15 sekunder før de originale innstillingene blir gjenopprettet. Har prøvd diverse oppløsninger, men de jeg har fått til å fungere over 1280x720 får bildet til å flimre noe helt grenseløst ;( Kjører nå i 1232x700 o_O

 

In other news, så forsøker jeg også å få lyd fra PC til TV ved hjelp av en minijack <--> minijack audio kabel, som jeg plugger i PC Audio In på tv'n og i Line Out 1 på mitt X-fi lydkort. Men ingen lyd. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Fant nettopp ut at jeg får lyd om jeg bytter til VGA modus på TV'en. Men da mister jeg selvfølgelig bildet fra DVI->DHMI kabelen -_- Hvordan får jeg begge deler?  :hmm:

9294839[/snapback]

 

Mulig ikke dette går, fordi HDMI kabel skal føre lyd og bilde. Kanskje TVen bare oppfatter HDMI signalet, og ikke at du bruker DVI-->HDMI kabel?

Så det jeg mener er at VGA er beregnet for at du skal ha en ekstra lydkabel, og TVen støtter det. Mens når den oppfatter HDMI signalet, så er den ikke klar for en ekstra lydkabel?

 

Vil tro problemet løser seg om du kobler lyden fra pcen til en annen høyttaler eller stereoanlegg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...