Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Hei igjen :tease:

 

Vurderer sterkt å bestille nå, men er veldig i tvil angående kjøp over nettet. Bestiller isåfal fra Netshop, men tenker på hva som skjer om TVen har produksjonsfeil/blir ødelagt el. Dette gjør at det nesten frister mer å kjøpe Samsung LE32R89BDX fra den lokale Expert butikken, selv om den er 5000kr dyrere.

 

Hva var det som fikk dere til å bestille, med tanke på risiko ved feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei igjen :tease:

 

Vurderer sterkt å bestille nå, men er veldig i tvil angående kjøp over nettet. Bestiller isåfal fra Netshop, men tenker på hva som skjer om TVen har produksjonsfeil/blir ødelagt el. Dette gjør at det nesten frister mer å kjøpe Samsung LE32R89BDX fra den lokale Expert butikken, selv om den er 5000kr dyrere.

 

Hva var det som fikk dere til å bestille, med tanke på risiko ved feil?

9251891[/snapback]

 

netshop hadde vel mye i frakt eller?

jeg bestiller fra mpx, der får levert hjem på døren for kr 260 eller no sånt, og det med skeptisk til internett, ikke ver det...ingen grunn til det

hvis du er usikker så les på kundesenteret om betingelser osv, du kan også se på hva folk har sagt om de forskjellige nettbutikkene i prisguiden;)

Lenke til kommentar
Så litt på Elkjøp nå, som bare er en halv time unna. De hadde en TV som har ca like spesifikasjoner som Tatungen, og like pris. Men er den i nærheten like bra?

 

TVen heter Toshiba 32" LCD TV32A3000P

9252122[/snapback]

 

du kan jo evt se her , jeg var også skeptisk til å kjøpe denne over nette siden min samsung syncmaster crt pc-skjerm har hatt så mye problemer og det koster jo evig med penger og sende den langt av gårde.. men du får det jo tilbake om det går på garantien.

Sikker på at du ikke bor et sted du kan kjøre å hente deg en da?

Lenke til kommentar
Så litt på Elkjøp nå, som bare er en halv time unna. De hadde en TV som har ca like spesifikasjoner som Tatungen, og like pris. Men er den i nærheten like bra?

 

TVen heter Toshiba 32" LCD TV32A3000P

9252122[/snapback]

 

du kan jo evt se her , jeg var også skeptisk til å kjøpe denne over nette siden min samsung syncmaster crt pc-skjerm har hatt så mye problemer og det koster jo evig med penger og sende den langt av gårde.. men du får det jo tilbake om det går på garantien.

Sikker på at du ikke bor et sted du kan kjøre å hente deg en da?

9252161[/snapback]

 

Bor langt oppi Hallingdal, så det blir vel litt vanskelig ;)

Lenke til kommentar
Så litt på Elkjøp nå, som bare er en halv time unna. De hadde en TV som har ca like spesifikasjoner som Tatungen, og like pris. Men er den i nærheten like bra?

 

TVen heter Toshiba 32" LCD TV32A3000P

9252122[/snapback]

 

tror jeg ville holdt meg til tatungen, i og med at den er så populær og rost som den er:)

Også er den jo og billiere;)

Lenke til kommentar
Fått ut fingeren, og driver å bestiller hos Netshop nå. Men det står ikke som noen mulighet å få den på postkontoret? Bare hjem på døren til 500kr?

9252277[/snapback]

 

Det ble uaktuelt for min del hvertfall. I en post litt lenger oppe skriver en at man får den levert på døren fra MPX.no for 260,-.

 

Jeg for min del venter på at datakjeden skal få inn. "2007-08-16 - Ubekreftet"

Lenke til kommentar
Så litt på Elkjøp nå, som bare er en halv time unna. De hadde en TV som har ca like spesifikasjoner som Tatungen, og like pris. Men er den i nærheten like bra?

 

TVen heter Toshiba 32" LCD TV32A3000P

9252122[/snapback]

 

tror jeg ville holdt meg til tatungen, i og med at den er så populær og rost som den er:)

Også er den jo og billiere;)

9252248[/snapback]

 

du kan vel endre det til servicepakke eller?

Lenke til kommentar

Hvorfor venter du på det? Billigere?

 

Jeg får min del må ha den nå siden den skal flyttes til hybel før skolestart, 20/8

 

EDIT: Kan ikke endre det til servicepakke nei, ikke oppkrav heller :( Står bare Cresco, Master Card, Visa eller Kontant (som vil si at du mp hente den i Sandefjord). Er MPX bedre på dette?

Endret av vestlia
Lenke til kommentar
I see.

 

Forresten, til dere som bruker Wii på denne TVen, er det noen flere som har problemer med "gulskjær" i bildet når man spiller gamecube eller N64 spill over komponent?

9242710[/snapback]

 

Jeg får av og til gulskjær i det hvite etter at jeg har spilt xbox360 og skifter til vanlig tv, må skru tv-en av og på for å få bildet rett igjen.

 

Noen som vet hva det kommer av?

Kjører 360 på component

Lenke til kommentar

Hvorfor blir bildet på skjermen bare 2/3 når jeg bruker HDMI kabel? Dette gjelder via dekoder. Skjer dette også med de som bruker ps3? Blir ganske kjedelig å spille når skjermen er sånn da. Har prøvd å stille inn tven men det nytter ikke med HDMI kabel.

 

Hvordan er det med dere som bruker HDMI-kabel?

Endret av xviet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...