Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Bestillte min Tatung 32" LCD-TV V32MCAK idag. 3999,- fra Komplett.

 

"Farge: 20. Lysstyrke: 30. Kontrast: 45. Bakbelysning: 40."

 

Disse instillingene som gjelder, eller?

 

PS! Skal kun bruke tv'en til konsoll-spilling.

Det får du finne ut selv ;) Det er det beste. Start tven, og twink deg fram til du får det beste resultatet. Jeg synes ikke at Forbruker.no tipsene, eller det personer her har skrevet har vært passe, så jeg lagde mitt eget alternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor høyt har dere på farger når det gjelder mcgi når det gjelder spilling som på xbox 360? Jeg bruker 35, men det kan være litt mye noen ganger.

 

Jeg skal også bruke min til 360. Får tv'en på døra mellom 5 og 9 ikveld! Synes 35 hørtes svært mye ut, uten at jeg vet hva 35 tilsvarer på denne tv'en, men fra erfaring med andre tv'er så virker 35 for mye. Prøv 25-30?

Lenke til kommentar

Noen andre som hadde problemer med tilkobling til 360? Funker fint på scart, men får ikkeno bilde på HD. Har satt 360'n til HD og satt inn R,G,B, R, Y-pinnene, men får ikkeno bilde, kun lyd. Har testet alle mulige kanaler nå, så jeg skjønner fint lite.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
Noen som har koblet denne opp pc? Fungerer det bra?

 

Leste i enn annen post at Pixel ratio 1:1 var viktig hvis man skal koble den opp mot en PC. Har denne tven dette?

 

Den fungerer faktisk jævlig bra som pc skjerm, alt er helt klart som en vanlig pc skjerm ville vært, bare jævla mye større :D Finner ikke noen feil med den som pc skjerm! Jeg kobler via VGA, D-SUB/SUB-D kabel tror jeg det heter, samme kabel som du bruker fra en pc skjerm til skjermkortet. Denne tv'en har en slik inngang :)

 

Er genialt å game på ;)

fikk noen problemer når det gjelder å spille Oblivion på det høyeste Oppløsningen , litt minus egentlig.

Men når jeg spillte crysis så var det faktisk bedre bilde på Tven enn på Pc skjermen!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Jeg gidder ikke å lese igjennom hele tråden. Er det en bra TV til film, pc og evt. ps3? Jeg ser mye film på pc'en, så kommer det til å fungere bra på V32MCAK? Jeg hadde sett en del på TH-42PX80, men begynte å tenke på at jeg ikke ser så mye på TV og da velger jeg heller en rimeligere tv. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg har søkt og fant ikke svaret på det jeg lurer på. Jeg vet ikke om jeg skal spørre her eller i skjermkortseksjonen, men jeg prøver.

"Utenfor område" står det på skjermen når jeg har koblet den til dataen. Noen som vet hvordan jeg skal konfigurere skjermkortet for å bruke den som pc-skjerm? Jeg har en GeForce7900GT om noen vil hjelpe.

 

Og har det noe å si at jeg bruker en "dings" for å koble kabelen til skjermkortet? Jeg vet ikke hva det heter, men kabelen passer liksom ikke, jeg kobler den i en slags omformer som fulgte med dataen, sånn at den passer. Så det jeg egentlig lurer på er om det har noe å si at dataen og tven har forskjellige kontakter?

 

Funker forresten på den bærbare, men den har samme utgang som tven.

 

Edit: Beklager så meget, har fikset problemet selv. Var bare å skru ned oppløsningen :)

Endret av Brutii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...