Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

PCutstyr har tilbud til kr. 3995,-

 

Du kan jo sikkert ta lyd ut av Dekodern din og så rett i annlegget.

Har prøvd det men ingen lyd.

 

Det er også en PDIF utgang på TV'en som du kan bruke.

Den som er for S-Video ja, men da må jeg vel ha en annen kabel og uttak fra hjemme kino anlegget i steden for de kablene for audio. Skal sjekke om jeg har den muligeten på anlegget.

 

Flere som har HD-dekoder fra Get? Hvordan fikk dere til å bruke Get-fjernkontrollen på TV'en? Det skal gå ved å skrive inn en tallkode, men fant ikke Tatung i lista...

 

Trykk på fjernkontrollen til Tatung ,scart 1 eller 2 (hvor du har koblet Get til med scart)så kan du bla i kanalene fra Get direkte på TV.

Lenke til kommentar
Vi har en del innlegg her som forteller nøyaktig det Janerkin sier.

Striper i mitten, striper oppe når man ser DVD på xbox. Slike ting..

Ja, det er mer enn par-tre stykker som har beskrevet det. Det skulle vært interessant å vite hvor utbredt denne feilen er, og om det går an å koble denne feilen med bestemte serienummer på TV-en, og om folk med hell har fått det reparert eller byttet TV-en. Andre har klagd på pipelyder, og noen klager på etterslep, det kunne også vært interessant å vite hvor utbredt disse er.

 

Min MCAK har ikke etterslep. Eneste stripene jeg ser var der på min forrige TV også, varer typisk et par minutter etter kveldsnytt. (Forstyrrelser fra naboens elektriske tannbørste?) Pipelyder har jeg ikke hørt, men jeg har ikke hørsel som en hund eller tenåring.

Lenke til kommentar
Leste en test hos forbruker,no i dag av Tatung V32MCAK og må si jeg ble nterrisert da jeg så prisen.

Men lurer på et par ting:

1. Jeg har bare analog kabel tv, er denne tven bra på det eller ikke. Tilsammenligning har jeg nå en 21" crt skjerm fra Euroline jeg syns gir bra bilde, vil denne gi betydelig dårligere på analoge signaler?

Det vil overraske meg mye om TV-tuneren i Euroline er bedre enn Tatung sin. Min Tatung har helt klart klarere/bedre bilde ved svake signaler enn tuneren i min gamle Dantax video og min Lumatron harddiskopptaker fra Obs. Og praktisk talt like godt bilde som min gamle Samsung 20"CRT.

 

MEN, det som måtte finnes av korn, snø og striper blir mye større og klarere på en 32" LCD enn en 21" CRT. Still gjerne skarpheten på LCD-TV-en på null eller en, og ikke ikke for nærme (to meter og mer bør være bra) når du ser analog TV.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor rask komplett.no er på levering? Bestillte min tatung 32" på Onsdag men har ennå ikke fått noe mail om at den er klar til henting. :hmm: Bor forresten i Stavanger hvis det har noe å si.

Den eneste virkedagen til posten var på fredag, så du får kanskje tv'en imorgen.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor rask komplett.no er på levering? Bestillte min tatung 32" på Onsdag men har ennå ikke fått noe mail om at den er klar til henting. :hmm: Bor forresten i Stavanger hvis det har noe å si.

Den eneste virkedagen til posten var på fredag, så du får kanskje tv'en imorgen.

ok

Lenke til kommentar
Mitt etterslep forsvant når eg skaffet meg kompositt(?) (6 ledninger i mange farger)

etter det har tven vært en drøm!

 

Kompositt er jo bare tre kabler, en gul for video og to (en hvit og en rød) for stereo lyd. Det du mener er sikkert component, og der er 5 kabler (en hvit og en rød) for stereo lyd og (en grønn, en rød og en blå) for bilde. Altså 3 kabler for bilde, men dette ble veldig OT :p

Lenke til kommentar

Litt surt å se jeg "tapte" over tusen spenn på å kjøpe denne for få mnd sider :p

 

Nå det er sagt så har jeg aldri vært mer fornøyd med et billigprodukt ever, etter innkjøringsproblemer og at strømforsyningen i Tatungen røk etter én uke og følgende reparasjon har den vært knall, utrolig fornøyd.

 

Bruker forøvrig didgitaltv, DVD via component og xbox360 via HDMI, alt er crisp.

Lenke til kommentar

Har du prøvd samme dekoder og kabel på en annen TV og sett om etterslepet er der også? Eller har du prøvd å koble til f.eks. en DVD-spiller med SCART og sett om du får etterslep da også? Dette kan være verdt å forsøke for å finne ut om etterslepet oppstår i TV-en eller om det er dekoderen som "lagger" litt, f.eks. dersom du ikke har helt topp signaler fram til dekoderen.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...