Gå til innhold

4995 for FS Amilo Pi1536? *utgått*


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På undersiden er det to deksler, et lite med to skruer og et stort med mange! Skru opp det store, husk de to skruene på midten. Her er minnebrikkene.

 

For å løsne, dra litt i festeklipsene så de går ut av sporet i rambrikken, den vil da sprette opp og det er bare å ta den ut. IKKE bruk makt, den kommer av seg selv.

 

Vista Business er nå ferdig installert, med Aero.

Lenke til kommentar

Ser det er flere som har fått den i hus nå. Noen som kan bekrefte noe batteritid på denne og hvordan er støy på den? Går vifta i ett feks?

 

Vurderer å handle en slik til dama, hu sitter på en eldre Dell maskin med celeron som ikke duger så mye lengre. Hun bruker den kun til skole(skrive prog) og internett. Det må vel være en grei maskin for henne dette da? Dumt man ikke kan få den med integrert skjermkort i stedet for x1400.

 

Men noen som kan bekrefte batteritid og støy?

Lenke til kommentar

Tenker at jeg også slenger meg på. Dere snakker godt om den, og pris eller spesifikasjoner virker ikke avskrekkende for å si det mildt.

 

Kun ett spørsmål, burde jeg satse på å kjøpe 1GB mer minne i det formatet som sitter i (4300) eller å kjøpe 1GB mer i et raskere format?

Altså da 1024 + 512 (4300) eller kun 1024 (muligens 2x512) i et raskere et?

 

EDIT: prisen på "Kingston 2 GB (2x1GB) 667MHz PC5300 DDR2" var ganske billig på netshop.no, ville disse passe? Er det en fordel at de kjører samme frekvens (667MHz) som prosessoren?

Endret av 9nja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...