Gå til innhold

4995 for FS Amilo Pi1536? *utgått*


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott å vite! Hvordan virker ytelsen? Var det problemer med X1400? Er det den nye 7.x du kjører?

8569716[/snapback]

 

Kjører Ubuntu 7.04 ja. Ytelsen virker god så langt, har bare testet i ca 2 timer til nå så ikke mye erfaringsgrunnlag.

 

X1400 var det ikke native støtte for så det måtte legges til.

 

Dette gjorde jeg med følgende kode:

wget http://www.mylittleubuntuguide.com/files/ati
sudo chmod +x ati
./ati

Lenke til kommentar
Samt ring nummeret i sporingtjenesten.

8563487[/snapback]

 

 

Takk, men nå er den sortert i Tromsø. :hmm:

 

Posten må ha hatt noen problemer!

 

 

Takk for tipset anngående Ubuntu! Gleder meg til og kjøre Linux på denne maskinen.

 

Anngående den knappen dere snakker om, er ikke den for batterisparing?

Lenke til kommentar

Når jeg lar pcen stå på over natta med lokket igjen får jeg ikke liv i den når jeg åpner den opp igjen. Pcen går, men skjermen er helt svart. Eneste løsninga er å starte den på nytt rett og slett. Andre som har samme problemet? :hmm: Strøminnstillingene har det ingenting med så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar

Den går i sovemodus om den grønnen månen lyser/blinker. Da trykker du 1 gang kort på powerknappen og den våkner.

 

Sjekk om den går i sovemodus som den skal, gjør den ikke det så går den i dvalemodus når batteriet er tomt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Viften betyr silent mode. Den klokker ned CPU og Skjermkort ;)

 

Enjoy tranquility

Just click on your silent mode button and the fan noise is reduced distinctly by clocking down the processor speed and the graphic card. You will be able to dedicate your full attention to your work or enjoy listening to the music of your choice on your notebook in best and undisturbed quality.

 

Jeg vil tippe at dette hjelper til å forlenge batterilevetiden om du bare surfer ol.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg får ikke installert Kubuntu eller Ubuntu på denne. Xserver nekter rett og slett og kjøre. :(

 

ersa: Hvordan gjør du det du skriver om, og hvordan og hvor? Er ikke nå ekspert på Linux, men greier som oftest og få installert ting uten problem.

Lenke til kommentar

Syns tastaturet er fint jeg. Ett lite problem er at man av og til lener hendene på touch pad'en eller "Del" tasten faktisk, så da blir det litt rot.

 

Veldig fornøyd med denne laptoppen, og dette er det beste kuppet jeg har gjort vil jeg si. Byggekvaliteten er også faktisk bedre enn min lillesøsters Asus til over 10 tusen vil jeg si. Den er plastic fantastic den. Skjermen er også bedre. :thumbup:

 

Kjempefornøyd! :)

Lenke til kommentar

Begynt og fått det lille problemet i dag med at touchpaden henger seg opp og fryser, får ikke rørt på musa. Hvis jeg skrur den av og på med knappen så funker det igjen. :hmm: Ikke noe særlig stort problem da jeg kommer til å bruke vanlig mus etterhvert, men noen andre som har det samme?

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en Corsair value 1gb 667mhz ram til min Pi1536. Da jeg prøvde å sette minnebrikken i pcen istedenfor den 512mb 533mhz rammen som allerede sto der, ville den ikke starte opp! Det virker som den forsøker å slå seg på i noen få sekunder, for så å restarte av seg selv. Det kommer inget bilde på skjermen. Da satte jeg i den gamle 533 mhz brikken min igjen, og da fungerte maskinen strålende!

 

Hva kan problemet kan være? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...