Gå til innhold

Vi styrker moderatorteamet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

omgomg, überGoliath med GRØNN skrift!

Gratla, alle 3. Kan dog ikke huske å sett at noen av de 3, har en tendens til å være negativ / nedlatene mot andre brukere. Kansje Zeph sitt bruk av nynorsk er for sjarmerende? ^^

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Gratulerer til hele gjengen. Første man som tar igjen Dotten på mod-handlinger skal få et forgylt tastatur.

Skrevet
Gratulerer til hele gjengen. Første man som tar igjen Dotten på mod-handlinger skal få et forgylt tastatur.

8432426[/snapback]

Finnes det ein oversikt på dette?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

8432426[/snapback]

8432448[/snapback]

Selvsagt.

Skrevet

8432426[/snapback]

8432448[/snapback]

Selvsagt.

8432457[/snapback]

Hah. Og her var jeg optimist og trodde vi sku få se lista når du svarte :p

Men gratulerer alle 3 :)

Skrevet
Gratulerer og velkommen til Familien :---)

Familien ja... her blir det pisking med nettverkskabler istedenfor hestehoder

:devil:

8432319[/snapback]

Pøh! Altfor gammeldags. Hør med Dotten, han deler ut nye E-pisker til mods... ;)

Skrevet

8432426[/snapback]

Og tar de igjen Jarmo så skal de få en supermanndrakt med en S av diamanter.... :green:

Skrevet

Jeg vet at dere har en statistikk på hvor mange modereringer hver enkelt moderator og administrator har, er det internt eller kunne det blitt postet? Er selvfølgelig inneforstått med at antallet modereringer ikke har noen sammenheng med hvor god eller dårlig moderator en er. ;)

Gratulerer til alle tre, jeg er sikker på at alle de tre brukerne har gjort set fortjent til tittelen og om Dotten mener de er skikket, kan ikke jeg si han imot. Lykke til!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...