Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store intimbarberingstråden! Oppdatert førstepost med ny guide!


Minus

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
en mann skal ha hår nedetil!
Sier hvem? Alle har sin smak, ville du sagt det samme om det motsatte kjønn ("skal føle seg som en 30-åring og ikke en tiåring")?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Finnes bare unirensen på kondomeriet eller er det mulig å få tak i denne på apotek også? :p

8849832[/snapback]

 

Usikker, har ikke sett denne andre steder, har ikke sett på apotek egentlig.

Regner vel nesten med at de har noe slikt.

 

Har du prøvd vanlig pyrisept eller klorhexidin fra apotek? Påfør før og etter barbering. Ellers har jeg også fått tips om å bruke vanlig deodorant eller antiperspirant. Fungerer fint for min del i alle fall:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest

Hvordan skal man gå frem med å barbere ballene da? Er jo mere... former der, enn hva dotten over penis vokser på for åsi det mildt.

 

Og hvordan kan man unnga pinlig hårskille for os som er litt hårete enn menn flest? Tenker på både lår, og mage her...

Lenke til kommentar

Det vil ikke bli noe pinlig hårskille om du passer på å barbere de riktige stedene. Alternativt kan du jo alltids stusse det andre håret.. så det toner seg ned og tilslutt forsvinner helt.

 

Når det gjelder å barbere resten av "delene", går du frem på vanlig måte, bare vært litt mer ømfintlig. Da det er veldig tynn hud der.

Lenke til kommentar

Et godt poeng dere jenter burde bruke, som gutter selvsagt fokuserer mye på , er at å barbere får penis til å se større ut. ( Kom igjen gutter, here is your chance! )

 

Barberer ikke selv, men dama vil ha meg til det.. :whistle:

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Et godt poeng dere jenter burde bruke, som gutter selvsagt fokuserer mye på , er at å barbere får penis til å se større ut. ( Kom igjen gutter, here is your chance! )

 

Barberer ikke selv, men dama vil ha meg til det..  :whistle:

8940236[/snapback]

 

Dere kan jo møtes på halvveien? Stusse det er jo helt greit..

Lenke til kommentar

Herregud! Intimbarbering for menn er bare hæshli synes jeg.. Dessuten klør det no j*vlig av det! :)

 

Og just for the record. Damer synes ikke at penis er pent, eller at stor penis = bra. Dette er en myte skapt av menn med mindreverdighetskomplekser. Faktisk betyr stor penis mer trøbbel for damene, dersom de ikke er 40 år og har 5 unger da.

Lenke til kommentar
Herregud! Intimbarbering for menn er bare hæshli synes jeg.. Dessuten klør det no j*vlig av det! :)

 

Og just for the record. Damer synes ikke at penis er pent, eller at stor penis = bra. Dette er en myte skapt av menn med mindreverdighetskomplekser. Faktisk betyr stor penis mer trøbbel for damene, dersom de ikke er 40 år og har 5 unger da.

8940453[/snapback]

 

Det klør ikke om du bruker produkter som er nevnt flere ganger tidligere i tråden.

 

Mange damer syntes større peniser er både pent og bra. Og ikke bare damene heller, for å nevne det.

 

Men det kommer på smak og behag, noen liker det, andre ikke.

Lenke til kommentar

Penisen blir jo ikkje større av å barbere seg. :p

 

Kva folk meiner om intimbarbering er sjølvsagt opp til kvar enkelt, men eg ser helst at dei som aldri kjem til å i det heile tatt vurdere dette om å ikkje poste i tråden. Denne er hovudsakleg for at brukarane skal få hjelp og tips til barbering, ikkje ein generell diskusjon. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...