Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store intimbarberingstråden! Oppdatert førstepost med ny guide!


Minus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må jo være genialt om sommeren da. For det blir tross alt litt mer klamt når det er glatt.

 

Men er man uheldig så kan det jo hende pudderet og pungsvetten lager en slags betong da *grøss*

 

Kanskje du tenker på mørtel?...

 

 

 

Nei, talkum er noe min mor brukte på meg når jeg var liten, og jeg har tilgode å se betongklumper dere nede.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_Gutt89_*

Tror jeg skal ta sjansen på den der BodyGroom i og med at jeg ser litt nifst ved det å sette i gang med en høvel der nede.

 

Hvordan går dere så fram etter barberingen for å unngå røde nupper? Er det bare å smøre på med fuktighetskrem?

Lenke til kommentar

Problemet med dette er at man må hele tiden shave seg med gjevne mellomrom, ellers oppstår det små, harde stikkende hår som er svææært ubehagelige. Kjører heller en stil som er svært kort, men ikke helt barbert.

 

Forresten, noe jeg har lurt på, er det ikke litt jævlig å barbere balla? Jeg tør ikke fordi jeg er redd for å kutte megselv, fordi huden der er ikke akkurat fast. ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_Mr.X_*

Er det vanlig for gutter å barbere rumpa? Jeg har gjort det noen ganger.. Har ikke mer hår der enn gjennomsnittet men allikevel. Er dette helt unødvendig? Eller er det best å barbere den?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Shaver!

Steg en!

Dusj området som skal barberes med en hel del godt og varmt vann.

Steg to

Ta på godt med barberskum og før høvelen nedover, altså fra navlen mot gulvet.

Etter du har gjort det, kan du godt ta på enda litt mer barberskum og så dra høvlen vannrett fra ene siden til den andre.

Tredje steg

Er for de med hud som er vant til barbering, da det kan bli litt røde prikker/nupper.

Her drar man nemlig barberhøvlen i motsatt retning enn den hårene vokser, altså fra kjønnsorganet mot navlen.

Etter du har kommet ut av dusjen og tørket hele kroppen godt, kan du gjerne ta på litt fuktighetskrem på det nybarberte området. Du kan eventuelt brukde denne unirensen for å motvirke røde nupper.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ser at jeg har gjort noen feil. Jeg dro bare høvlen mot navlen, er det dumt?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...