Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store intimbarberingstråden! Oppdatert førstepost med ny guide!


Minus

Anbefalte innlegg

Jeg gjør det ikke veldig ofte, har kanskje gjort det to ganger siden nyttår, så det er nok ikke det at huden min har vent seg til det. Barbering tar så mye kortere tid, og jeg er nok litt utålmodig av meg.

 

Ja ja, kanskje det bare er jeg som har tynn hud på leggene da :p

Jeg prøver egentlig å unngå barbering, jeg. Synes man får så innmari stikkende hårstubber etter det. Iallefall alle de jeg kjenner får legger som kjennes ut som en rasp etter at de har latt være å barbere sånn 3-4 dager.

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

Hei!

Har bruker på forumet men vil ikke knytte denne posten opp mot dette, fordi har bekjente på forumet som vet om profilen min. Ja, jeg syntes det er litt pinlig hvis de får vite om det.

 

Hver gang jeg shaver meg (barberhøvel) Ser det skikkelig bra ut og alt sånn. Men når jeg får skylt av alt, tørket meg. Smurt meg inn med bodylotion / sinksalve så ser jeg at alt ikke er barbert. De fleste stedene er ikke ordentlig barbert. Ser ut som de har begynt å vokse ut, altså "stubber". Dette er irriterende fordi hele meningen er at staken og rognpåsan skal bli glattbarbert, ikke ha stubber som stikker og lager irritasjoner for partneren sin.

Barberer bare nedover siden funker ikke oppover, har prøvd ble kutt, nupper og annet søl :)

Er litt ny på barbering, barberer meg ikke til vanlig. Bare intimt. Har gått inn i dusjen igjen når jeg har sett det å kjørt på en ny runde med et nytt blad. Men funker dårlig det å. Bruker mye varmt vann og gel.

 

Noen som har noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Hei!

Har bruker på forumet men vil ikke knytte denne posten opp mot dette, fordi har bekjente på forumet som vet om profilen min. Ja, jeg syntes det er litt pinlig hvis de får vite om det.

 

Hver gang jeg shaver meg (barberhøvel) Ser det skikkelig bra ut og alt sånn. Men når jeg får skylt av alt, tørket meg. Smurt meg inn med bodylotion / sinksalve så ser jeg at alt ikke er barbert. De fleste stedene er ikke ordentlig barbert. Ser ut som de har begynt å vokse ut, altså "stubber". Dette er irriterende fordi hele meningen er at staken og rognpåsan skal bli glattbarbert, ikke ha stubber som stikker og lager irritasjoner for partneren sin.

Barberer bare nedover siden funker ikke oppover, har prøvd ble kutt, nupper og annet søl :)

Er litt ny på barbering, barberer meg ikke til vanlig. Bare intimt. Har gått inn i dusjen igjen når jeg har sett det å kjørt på en ny runde med et nytt blad. Men funker dårlig det å. Bruker mye varmt vann og gel.

 

Noen som har noen forslag? :)

voks?

Lenke til kommentar
Jeg sliter med røde stygge prikker som kommer etter jeg har shavet meg. Hva kan det være? Og hvordan forhindrer jeg det? Håper dere skjønner hva jeg mener.

 

Jeg slet også med det når jeg begynte for mange år siden. Nå får jeg det aldri lengre. Så min erfaring er at huden med tiden blir vant med det. Det eneste jeg brukte var litt babyolje etterpå, det hjalp litt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Førstegangsfjerning

Hei, jeg bare lurer på hva jeg må kjøpe inn til intimbarbering til helga. Høvel, blader, fuktighetskrem? Noen billige men greie merker jeg kan finne på dagligvarehandel?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Gutt17-18

Hei begynte med intimbarbering for litt siden men jeg har noen problem og trenger noen tips. Jeg har stort sett bare brukt vanlig høvel med bareberskum det har gått ganske bra siden jeg har skylt nøye brukte fuktighets krem, barber med hårene og alt det (altså ingen røde prikker osv.). Men jeg har problemer med å få vekk alt håret og å få til en frysyre som ser ok ut der nede, så jeg vurderer bare å ta alt har lite krops hår andre steder uansett så tenker det er likegreit. Men hvordan skal jeg klare å få vekk alt håre? Jeg ender ofte opp med sånn små nubber med hår, er dette ikke til å unngå? Og er det egentlig bedre å bare bruke bareber maskin? Og et siste spørsmål som jeg har lurt ganske mye på, jeg har en del hår med mellom gulvet (altså mellom anus og kuken) Burde jeg fjerne dette? Jeg er også fristet til å fjerne håret rundt anus for jeg føler at det er så pass mye, men jeg sliter med å komme onkelig til med høvell, tips?

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Mellom kuken og ræva så gidder jeg selv ikke å barbere. Stusser litt med saks da for å holde den verste jungelen på avstand, men det er ikke det som er det store blikkfanget eller der du merker mest ved sex, så det er ikke like nøye.

Når det gjelder de små "nubbene" så er det bare å være nøye og smøre seg med tålmodighet. Tar tid om du skal være nøye. Kan også være greit å få hjelp av din kjære (om du har noen?) for å komme bedre til.

 

Personlig så liker jeg ikke å fjerne alt kroppshår. Tar bare pikken og pungen. Nå har ikke jeg veldig mye hår ellers på kroppen da. Litt er det, men ikke massiv vekst. Hvis det sjenerer deg så ta det, men bare husk å bruke god tid.

Lenke til kommentar
Gjest gutt17-18

Takk for hjelpen Lars.

 

Har nok ikke noen kjæreste nei (tror ikke jeg hadde vært komfortabel med å få hjelp med det uansett :p)jeg har kanskje noe på gang da, men har nokså lite erfaring så jeg vil at alt skal være på stell der nede. Det med håren på mellom gulvet og med anus tenkte jeg først og frem på praktisk årsaker. Når jeg har vært på do føler jeg ofte hårene blir veldig grisete så jeg må ofte bruke lang tid på å få tørket av hårene og få det helt rent der nede, så jeg er litt redd for at det eventuelt skal være merkbart under en blow job. Har også hørt at vis du fjerner hårene der så vil det gå mye fortere på do noe som hadde vært utrolig greit.

 

Beklager vis det ble litt ekkelt.

Lenke til kommentar

At det går fortere på do om du barberer ræva tviler jeg på. Derimot får du mye mer rævsvette. (snakker av erfaring). Så stuss, men ikke barber rumpa. Kjenner til det med "danglebær" som blir hengende igjen, men det hodler med saksa for å bli kvitt det. Trenger ikke dra frem høvelen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...