Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store intimbarberingstråden! Oppdatert førstepost med ny guide!


Minus

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

eg pleier å barbere meg nedentil, og det på grunn av føler meg mye mer vell med å gjørr det.. Men har ett problem og det er det at det kommer røde klomper som gjør att det klør, noen som har tips til hva eg kan gjør for å ungå kløe og irritasjon? Jeg pleier og bruke både barberskumm og barbere med hår rettninga. pleier heller aldrig klø meg nedentil.. trenger akkutt svar XP

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blod med maskin? Hvordan klarer dere det? Om det er noe en kan kutte seg med så må det være høvel.

 

Jeg har prøvd maskin, Mach 3 og DE-høvle. Sistnevnte er absolutt det beste. Har brukt feather-blader på den og, aldri hatt noe problem. Av og til blir det litt blod, men med en stift som stopper blodet og unirens blir det aldri noe problem.

 

Du vil jo aldri rave rundt der med eit barberblad, det skjer under kontrollerte forhold. Ser ikke hvorfor det skal være så farlig.

Lenke til kommentar
eg pleier å barbere meg nedentil, og det på grunn av føler meg mye mer vell med å gjørr det.. Men har ett problem og det er det at det kommer røde klomper som gjør att det klør, noen som har tips til hva eg kan gjør for å ungå kløe og irritasjon? Jeg pleier og bruke både barberskumm og barbere med hår rettninga. pleier heller aldrig klø meg nedentil.. trenger akkutt svar XP

 

 

Av egen erfaring så kan jeg anbefale denne. Funker fett om jeg må få si det mildt. Og til TS, utrolig morsomt og lese guiden på side 1 :D

Lenke til kommentar
Dama mi har pels skall jeg si dere :lol:

Men hun nekter å barbere seg :(

 

jeg antar at hun er like gammel som deg (15 år) eller yngre, og hvor vanlig det er å barbere seg så tidlig tror jeg ikke akkurat... hun finner ut av det tidsnok selv :)

14 er hun.

Men jeg bryr meg ikke noe om det ;)

Det er bare det att alle venne huns gör det.

 

(Det skrives "Huns" "Hun" ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jente på 17 som liker hår nedentil :) Jeg merker at jeg trekker meg mer og mer inn i meg selv hver gang jeg blir mint på hvor få gutter det er som ikke har noe imot hår.. Jeg vil ikke barbere meg, det kommer aldri til å bli et alternativ, for dette er noe jeg trives i. Selfølgelig er det ikke igjengrodd eller noe, men er liksom kvinne, og ikke en 7åring. skal gå an å se forskjell. Er ikke det naturlig da?

 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...