Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store intimbarberingstråden! Oppdatert førstepost med ny guide!


Minus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Epilering kan gjøre vondt, eller det kan gjøre mindre vondt. Det kommer helt an på personen. For meg gjør det ikke spesielt vondt, men det stikker og svir litt mens hårene blir nappet ut. Jeg synes det er verre å bruke epilator nederst på leggene enn i underlivet, faktisk. Første gangen er verst, men det er noe man blir mer vant til etter hvert.

 

Helt enig! Leggene er det vondeste stedet å epilere! Merkelig at det er det epilatorern er designa til da... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Skjeggstubber på magen

Jeg prøvde dette i går og nå har jeg skjeggstubber på magen.. Ikke så veldig kult.. Vil dette gå bort? Er 18 år, ville bare prøve og se..

Lenke til kommentar
Jeg prøvde dette i går og nå har jeg skjeggstubber på magen.. Ikke så veldig kult.. Vil dette gå bort? Er 18 år, ville bare prøve og se..

 

Spørsmålet ditt er litt merkelig formulert... Uansett om du har barbert magen, epilert, vokset, eller hva enn du har gjort, så kommer håstubbene uansett når håret begynner å vokse ut. Hvis du har stubber allerede nå antar jeg at du har barbert, og det er da stubbene er verst. Etter hvert vil håret bli "slitt i tuppene" og ikke se ut som stubber, men det tar litt tid... vet ikke helt hvor lenge da; barberer ikke magen siden jeg er jente og ikke har problemer med magehår ;)

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg leggene er piece of cake å epilere. Mulig jeg skulle testa underlivet, da :hmm:

 

Jeg synes det er "tålelig" men det er langt ifra behagelig. Det spørs jo også hvor ofte du gjør dette da; hvis man epilerer en gang i uken, så vender huden seg til det, men i vintermånedene er iallefall ikke jeg like opptatt av hår på leggene, og da blir det litt smertefullt...

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Epilering går greit når man blir vant til det syntes jeg.. Har prøvd leggene og låra (kjedet meg litt), men høyere opp ble for smertefult i første omgang hvertfall..

Lenke til kommentar
Jeg synes det er "tålelig" men det er langt ifra behagelig. Det spørs jo også hvor ofte du gjør dette da; hvis man epilerer en gang i uken, så vender huden seg til det, men i vintermånedene er iallefall ikke jeg like opptatt av hår på leggene, og da blir det litt smertefullt...

Jeg gjør det ikke veldig ofte, har kanskje gjort det to ganger siden nyttår, så det er nok ikke det at huden min har vent seg til det. Barbering tar så mye kortere tid, og jeg er nok litt utålmodig av meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...