Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjennskap til Humvee?


Miki

Anbefalte innlegg

- Menn som står skummelt nært pissoaret. :whistle:

 

Det er to typer menn, de ekte, de som liker fjernstyrte biler og modelltog, gode kjørebiler og brunt øl, og ikke noe spesiell form for hårprodukter.

 

Så har du den andre typen. De som må bekrefte sin mandom ved å kjøre maskuline biler.

 

 

Poenget var vel kanskje heller, noe spøkefult, at ekte menn ikke trenger å manifestere sin manndom gjennom bilen de kjører. :)

 

 

 

Hvordan kan du sitte der og si at folk som har fulgt en 10 år gammel drøm, og kjøpt seg et leketøy (for menn) gjør det av penismisunnelse.

 

Du er faen meg typisk norsk :)

Hvis naboen har mere penger, er han en jævla rik'ing.

Har han en fet bil, da er mindereværdighets komplekser.

 

Eller missforstår jeg deg?

8453799[/snapback]

Nei, nei, nei, nei!

 

Jeg er redd du misforstår totalt. :)

 

Det jeg sikter til, er kommentaren "Nei, Hummer H1 appelerer kun til en liten gruppe kalt MENN smile.gif", og senere "Tror bare H1 er en bil som appelerer MENN.". Poenget mitt, er at ekte menn ikke trenger å manifestere sin manndom med det de kjører. Jeg syns det er flott at folk kjøper de bilene de drømmer om. Selv vil jeg nok etter en del år med sparing importere en '78 Aston Martin V8 Vantage. Som trolig drikker mer drivstoff enn en H1, og er GRUSOMT mye mer upålitelig. Men det er min drøm.

 

Den første kommentaren var jo forøvrig noe spøkefull, og på ingen måte ment spesielt seriøst. Men dersom du kjøper en H1, fordi du tror det gjør deg til mann, da er det nok sammenlignbart med middelaldrende menn som kjøper en sportsbil til en million og kjører den rundt og rundt for å virke ungdommelig. Det var ikke engang rettet mot noen spesiell person, det var bare en ørliten filosofering.

 

Kjøp bilen du drømmer om, spesielt om du har spart lenge, og vær glad i den. Det syns jeg er en fantastisk ting, ingenting imponerer meg mer enn når noen faktisk jobber hardt for å oppnå den drømmen de har.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg være OT og bare si at den ENESTE hummer'n som er TØFF/RÅ og tar seg fram er H1 og det er også den mest upraktiske man kan ha i norge.

 

Men jeg SKAL ha en H1 iløpet av mine år på denne planeten! Fordi at jeg har drømt om en H1 siden første gangen jeg så en. (er 22 nå) Så la oss si at jeg er 45år og endelig har fått råd/anledning til å kjøpe meg en H1, da er jeg i midtlivskrisen,rik og har liten penis ? Spot on!

Lenke til kommentar

Arnold som er så mann man kan bli er jo den som først kjøpte seg en Hummer. Han startet hele trenden. Tror ikke han kjøpte den som en penisforlenger akkurat, eller for å vise at han er mann. Men hver sin smak selvsagt. For meg så er det den ultimate mannebilen. Å også en av de få bilene som koster over en halv million brukt, å man ikke engang drar fitte med :D

Lenke til kommentar
Nå skal jeg være OT og bare si at den ENESTE hummer'n som er TØFF/RÅ og tar seg fram er H1 og det er også den mest upraktiske man kan ha i norge.

 

Men jeg SKAL ha en H1 iløpet av mine år på denne planeten! Fordi at jeg har drømt om en H1 siden første gangen jeg så en. (er 22 nå) Så la oss si at jeg er 45år og endelig har fått råd/anledning til å kjøpe meg en H1, da er jeg i midtlivskrisen,rik og har liten penis ? Spot on!

8454791[/snapback]

Nei?

 

Kunne ærlig talt vært morsomt å hatt en slik å leke seg med på hytta. Er for det meste traktorer der, og jeg er redd man må rygge når man møter en traktor med en liten Suzuki-jeep. :)

Lenke til kommentar

Min onkel dro faktisk en H1 med seg på hytta vår en gang, bilen er ca 60 cm breiere enn veien til hytta vår å vi møtte biler og traktorer.

 

Det fine med H1 er at du ikke trenger vei! Når vi møtte biler dro vi bare Hummer'n av veien for å slippe de forbi.

 

Kan være verre å dra en slik en inn i et trangt parkerings hus.

Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig nitten år, ikke at det er spesielt relevant heller.

8441431[/snapback]

Jo, det er en fæl selvgod alder, der man tror man vet alt best og får et "voksenhets kick" av å rakke ned på noen som er 10 år eldre enn en selv... Selv nekter jeg ha venner under 23.

 

Dessuten er Humvee en praktisk familiebil, i motsetning til det tyske TDI-skrapet mange unge menn i dress tror er bra for å kompensere for, ja du vet .. :!:

Lenke til kommentar
Hvordan kan du sitte der og si at folk som har fulgt en 10 år gammel drøm, og kjøpt seg et leketøy (for menn) gjør det av penismisunnelse.

8453799[/snapback]

 

Når du kjøper den en Hummer H1 fortjener du å få litt kritikk. De er ikke akkurat miljøvennlige og er unødvendig store. :)

 

Men som min onkel sier (yrkessjåfør) , jeg kjører sjelden privat, men skal jeg først ut å kjøre, skal jeg faen meg kjøre behagelig.. han har Tahoe ;)

 

har du råd må de bare styre på! glad staten får såpass i avgifter fra deg :p kanskje vi kan få CO2 rensing fra dag 1.

Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig nitten år, ikke at det er spesielt relevant heller.

8441431[/snapback]

Jo, det er en fæl selvgod alder, der man tror man vet alt best og får et "voksenhets kick" av å rakke ned på noen som er 10 år eldre enn en selv... Selv nekter jeg ha venner under 23.

8456052[/snapback]

Skal jeg være helt ærlig driter jeg i hvor gammelt et menneske er, så lenge personen klarer å oppføre seg. Jeg vet det er veldig voksent å si for seg selv at en er for god til å ha venner under en viss alder. Med visse begrensninger, selvfølgelig.

 

Jeg får absolutt ikke noe såkalt "voksenhets-kick" av å argumentere med mennesker som er eldre enn meg. I motsetning til deg syns jeg også det er et klart tegn på at en selv mangler argumenter, å trekke inn alder. :)

 

Dersom noen benytter ekstremt barnslig argumentasjon, er det en ting, men det blir noe annet når det faktisk argumenteres noenlunde seriøst.

 

Jeg er villig til å sette en god del penger på at jeg har mer markant erfaring enn deg når det kommer til forum av ymse art, jeg har drevet meg slikt i veldig mange år, til en veldig stor grad. Relevansen? Relevansen er at jeg har sett det aller meste. Jeg har sett fjortisser som oppfører seg som, ja, fjortisser. Jeg har sett fjortisser som derimot er meget modne, betraktelig mer modne enn den gjennomsnittelige 20-åring. Det kan du gjerne protestere på, men slik er det. Jeg har sett 30-åringer som oppfører seg som fjortisser, og åpenbart 30-åringer som opptrer som 30-åringer.

 

Det du gjør her, er å eksponere at du er totalt ignorant for input fra personer du ikke anser for "verdige ditt selskap". Det er trist, uansett alder. :)

 

Ta ett råd fra et menneske som riktignok ikke har den markante og betydelige livserfaringen du har, men like fullt har en viss livserfaring. Dersom du vil bli tatt seriøst, bør du heller finne gode argumenter, enn å slenge ut den første usakligheten du finner. Forøvrig kan det være en ide om du begynte å bedømme mennesker ut fra hvordan de oppfører seg, og ikke hvor gamle de er. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Bla bla bla ... Du beviser bare akkurat hva jeg sa med å være en påståelig verdensmester :!:

8456942[/snapback]

Og jeg kan si at du nettopp beviste at du er kongen av Lichtenstein.

 

Forstår du hva jeg mener? Ikke? Tenkte ikke det. :)

 

Jeg er ikke en påståelig verdensmester, det er en forskjell på å må-må-må-må ha rett (som du nettopp demonstrerte) og å faktisk forsvare seg mot ganske tåpelige påstander.

 

Give it a break. Gi slipp på dette "nå-skal-vi-latterliggjøre-denne-unge-valpen"-trangen, den fungerer ikke. ;)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Jeg vil bare oppsummere Simons kloke ord ang. Hummer og penisforlengelse meget kort og enkelt, slik at det umulig kan misforstås:

 

Dersom man kjøper Hummer fordi man tror det gjør deg til mann, har du problemer, men om man kjøper Hummer fordi man elsker bilen, alltid hatt en (våt) drøm om den og har lovt seg selv at man skal unne seg en når tiden kommer er det greit.

 

Capiche?

 

(Og forresten: Ingen er så barnslige som de "eldre" som bruker aldersargumentasjon for å vinne en diskusjon. Grow up. :ermm:)

Lenke til kommentar
Bla bla bla ... Du beviser bare akkurat hva jeg sa med å være en påståelig verdensmester :!:

8456942[/snapback]

Og jeg kan si at du nettopp beviste at du er kongen av Lichtenstein.

 

Forstår du hva jeg mener? Ikke? Tenkte ikke det. :)

 

Jeg er ikke en påståelig verdensmester, det er en forskjell på å må-må-må-må ha rett (som du nettopp demonstrerte) og å faktisk forsvare seg mot ganske tåpelige påstander.

 

Give it a break. Gi slipp på dette "nå-skal-vi-latterliggjøre-denne-unge-valpen"-trangen, den fungerer ikke. ;)

8457460[/snapback]

Du står og faller på din egen urimelighet nå. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Du står og faller på din egen urimelighet nå.  :thumbdown:

8460553[/snapback]

Se-se! Du skriver noe igjen! Og det er ingen sammenheng mellom det du skriver og fakta!

 

Er ikke det utrolig morsomt?

 

(Og forresten: Ingen er så barnslige som de "eldre" som bruker aldersargumentasjon for å vinne en diskusjon. Grow up. :ermm:)

8457533[/snapback]

Det sier alle shitkids som akkurat har fått lappen... :hmm:

8460570[/snapback]

Det sier alle unge voksne som endelig er blitt 25 og regnes som ansvarlig av forsikringsselskapene, som føler seg fryktelig stolte og overlegne alle som er yngre enn dem. Du vet hvilke jeg snakker om, de selvgode karene som enda er en guttevalp, som er så stolte, så krye, så ekstremt voksne, at de endelig har lov til å kaste dritt på folk som er yngre når de ikke har argumenter. :)

 

Ser du? Så enkelt er det å argumentere når man bare angriper personen. Du har sagt akkurat det samme de siste fire-fem postene, og det du sier er basicly, at det er totalt uvesentlig å hva noen sier, om de er under 23. Fantastisk! Så da antar jeg du spør folk på byen om legitimasjon dersom du diskuterer noe med dem? Om du hører et godt argument er vel det aller første du gjør å be dem fremvise enten førerkort eller bankkort, for å være sikker på at du snakker med noen som er deg verdig? :)

Lenke til kommentar

Man er ikke virkelig voksen før man kan erkjenne barnet i seg selv og ikke være så krampaktig voksen (og seriøs) hele tiden.

 

OnTopic: Skal selv innrømme at jeg hadde visse aversjoner mon Hummer H1, som en stor upraktisk børstraktor. Men etter en dagstur med EvilDick & co var jeg frelst. Den eter terreng som ingen annen bil jeg har prøvd før (Suzuki Jeep, Volvo Felt, Gelendervagen og Land Rover) og på en langt mer behagelig måte. Det er en rå offroad maskin og må ikke forvekslet med noen puslete SUV ala Cayenne. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvordan kan du sitte der og si at folk som har fulgt en 10 år gammel drøm, og kjøpt seg et leketøy (for menn) gjør det av penismisunnelse.

8453799[/snapback]

 

Når du kjøper den en Hummer H1 fortjener du å få litt kritikk. De er ikke akkurat miljøvennlige og er unødvendig store. :)

 

Men som min onkel sier (yrkessjåfør) , jeg kjører sjelden privat, men skal jeg først ut å kjøre, skal jeg faen meg kjøre behagelig.. han har Tahoe ;)

 

har du råd må de bare styre på! glad staten får såpass i avgifter fra deg :p kanskje vi kan få CO2 rensing fra dag 1.

8456161[/snapback]

 

Å herregud.. enda en hjærnevaska miljøfanatiker. Hvorfor kan du ikke heller finne en virklig miljø synd å sette fokus på? Som nikkelfrabrikker bla. de produserer batterier til de 'miljøvennlige' el-bilene? og forurenser så mye at hummeren kan kjøre 3 år før den tar den igjen.

Og hvor mange år holder et nikkel metalhydrid batteri?

 

Jeg har en Audi Allroad også. Ser du bortifra støy, har du mer komfor i Hummeren :)

 

Fint det gleder deg at jeg bettaler store summer i skatt og avgifter.

Jeg kan ikke annet en å riste på hode av dere kvasi kommunister.

 

/Evil

Lenke til kommentar

Bare ler jeg. Må da faen meg folk få lov å kjøpe seg hvordan bil de vil uten at andre skal trakkasere vel. Helt ærlig. Skattene på biler å bensinprisene her til lands er helt bak mål i mine øyne.

 

En annen ting. Kjøper man en SUV her til lands, så river de faen meg ut baksetene på den. Så må du betale 50% mer hvis du vil ha de inn igjen. Prøver du å forklare dette til noen andre i andre land enn i Norge, så skjønner de ikke hva du mener engang, å når du har forklart det så blir de helt overgitte å tror du kødder. Bare i Norge sier jeg bare..........

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...