Gå til innhold

Bli med i Age of Conan-beta (PC)


Anbefalte innlegg

Søkte men får sikkert plass uansett siden jeg har vært medlem på forumet i over 2 år men. Men tar ingen sjanser :)

8297998[/snapback]

 

Er du helt dust?

Medlem i 2 år, derfor får du plass?

Se på meg, 6 år, og det er mange av oss.

Tror du de går etter ansennitet på forumet eller?!?

Gamer.no tar ikke valget, forøvrig så søker jeg ikke engang, det er nok å gjøre fortiden.

8298736[/snapback]

 

Selvsagt er det sånn, de har jo sagt selv at gamle medlemmer får første prioritet. Dessuten står jeg bak tråder som har noen tusen svar og bidratt ufattelig mye.

Derfor jeg ble litt redd at jeg kom inn i en begrenset beta hvis jeg søkte via her.

 

Har betatestet 7-8 MMORPG`s før ;) 6 år du lissom, du mener du har vært medlem i 6 år ? Det er feil, aldri hørt om deg før engang. Hjelper ikke å være medlem hvis du ikke er litt aktiv.

8300321[/snapback]

 

 

Avean og Excelsion: Hvis dere skal kaste mer dritt til hverandre, så gjør det på PM. På forhånd takk.

 

Fremtidige innlegg om dette med ansiennitet på Gamer.no-forumet - noe som er fullstendig irrelevant i denne sammenhengen - blir fjernet.

8300330[/snapback]

 

Regner med Avean mente Conan forumet her, noe han forsåvidt burde spesifisert, men sier seg jo selv at ansiennitet på gamer.no forumet har fantastisk lite å si på sjangsene til å få betateste Age of Conan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har søkt utenom gamer.no, fant linken et annet sted(itavisen). Burde jeg søke igjen her? Har jeg større sjangs da?

 

Hvor lang tid pleier det foresten å ta før man får svar, flere uke®/måned(er)?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
De 100 første some bruker linken fra Gamer.no får en beta spot

Dette er ikke korrekt. Det har ingenting å si når du søkte. Når Funcom plukker ut vinnere, velger de ut 100 deltakere blant alle som meldte seg på via Gamer.no.

8301293[/snapback]

 

Ah

 

Da tok jeg visst feil :p Thx for the heads up.

Lenke til kommentar

Vel, jeg søkte via Gamer.no fordi jeg synes Funcom gjør en helvetes god jobb med spillene de lager generelt, og vil være med både i teknisk fase og stresstest for å luke ut så mange bugs og potensielle exploits som mulig, selv om jeg ikke er interessert i å spille AoC når det kommer ut. Det er det minste jeg og andre som f.eks. har AO froob kontoer skylder dem til gjengjeld (jeg har et par paid AO kontoer og, men spiller ikke de for tiden).

 

Har vært betatester ved mange titler før, og vet godt hva det går ut på, så jeg vet hva jeg går til sånn sett :) Mer jobb enn moro, for å si det slik. Til gjengjeld er en med på å finpolere produktet før release, og er det noe Funcom virkelig trenger er det mindre bugs i sitt neste MMORPG (med tanke på den fantastisk dårlige starten AO fikk, og det har fremdeles en stor mengde bugs mange år senere).

 

I kommentarfeltet om hvilke andre onlinespill jeg ser frem til, måtte jeg bare nevne Spore samt det neste sci-fi MMORPG-spillet Funcom har tenkt å lage etter AO, for jeg har hørt mange rykter om at de skal starte på planleggingsfasen av noe slikt så snart AoC er sluppet og fått en kontrollert oppstart.

 

Jeg er ikke fanboy på noen som helst måte, og er som sagt ikke interessert i å spille AoC generelt, men jeg har stor tro på at Funcom vil lykkes godt med dette spillet. De lykkes i å tenke nytt i en ellers helt utslitt genre, hvilket er en prestasjon i seg selv.

 

Men jeg er altså mest interessert i sci-fi MMORPG :) Neocron var det jeg spilte lengst. EVE Online var også morsomt, Anarchy Online er fremdeles kongen på haugen (IMHO).

Lenke til kommentar

Kjenner en av utviklerne i Funcom som jeg fikk betaplass av, men jeg må fortsatt fylle ut en slags søknad, så er ikke helt sikker på om det er en ekte plass enda.

 

I kommentarfeltet om hvilke andre onlinespill jeg ser frem til, måtte jeg bare nevne Spore samt det neste sci-fi MMORPG-spillet Funcom har tenkt å lage etter AO, for jeg har hørt mange rykter om at de skal starte på planleggingsfasen av noe slikt så snart AoC er sluppet og fått en kontrollert oppstart.

 

Kunne du poste en link om disse ryktene? Hørtes spennende ut. :)

Lenke til kommentar
Vel, jeg søkte via Gamer.no fordi jeg synes Funcom gjør en helvetes god jobb med spillene de lager generelt, og vil være med både i teknisk fase og stresstest for å luke ut så mange bugs og potensielle exploits som mulig, selv om jeg ikke er interessert i å spille AoC når det kommer ut. Det er det minste jeg og andre som f.eks. har AO froob kontoer skylder dem til gjengjeld (jeg har et par paid AO kontoer og, men spiller ikke de for tiden).

 

Har vært betatester ved mange titler før, og vet godt hva det går ut på, så jeg vet hva jeg går til sånn sett :) Mer jobb enn moro, for å si det slik. Til gjengjeld er en med på å finpolere produktet før release, og er det noe Funcom virkelig trenger er det mindre bugs i sitt neste MMORPG (med tanke på den fantastisk dårlige starten AO fikk, og det har fremdeles en stor mengde bugs mange år senere).

 

I kommentarfeltet om hvilke andre onlinespill jeg ser frem til, måtte jeg bare nevne Spore samt det neste sci-fi MMORPG-spillet Funcom har tenkt å lage etter AO, for jeg har hørt mange rykter om at de skal starte på planleggingsfasen av noe slikt så snart AoC er sluppet og fått en kontrollert oppstart.

 

Jeg er ikke fanboy på noen som helst måte, og er som sagt ikke interessert i å spille AoC generelt, men jeg har stor tro på at Funcom vil lykkes godt med dette spillet. De lykkes i å tenke nytt i en ellers helt utslitt genre, hvilket er en prestasjon i seg selv.

 

Men jeg er altså mest interessert i sci-fi MMORPG :) Neocron var det jeg spilte lengst. EVE Online var også morsomt, Anarchy Online er fremdeles kongen på haugen (IMHO).

8303736[/snapback]

 

Spore er da sannelig ikke ett MMORPG :no:

Lenke til kommentar
jeg deler også ut 100 plasser...

 

Søk her: http://beta2.ageofconan.com/beta_application/?referrer=aklla

jeg er så klart allerede testet dette en stund nå...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

jada, alt dette er jeg har skrevet er tull, mest sansynlig også at de faktisk trekker de ikke 100 fra gamer.no og 100 fra dagbladet.no osv, men fra alle som søker.

PR-stunt kalles det...

8299196[/snapback]

Du kan skrive mye morsomt etter "referrer" - men du får ikke 100 garanterte plasser av den grunn. Gamer.no og Dagbladet er eneste i Norge som for øyeblikket har et slikt beta-samarbeid med Funcom når det gjelder Age of Conan. I andre land er det andre mediepartnere.

8300558[/snapback]

 

 

Er det mulig for folk i andre land å bruke gamer og dagbladet sine linker til å sikkre seg plass ? Det kan jo i såfall være at en horde søker på en av disse via linker i forum osv osv.

Lenke til kommentar
jeg deler også ut 100 plasser...

 

Søk her: http://beta2.ageofconan.com/beta_application/?referrer=aklla

jeg er så klart allerede testet dette en stund nå...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

jada, alt dette er jeg har skrevet er tull, mest sansynlig også at de faktisk trekker de ikke 100 fra gamer.no og 100 fra dagbladet.no osv, men fra alle som søker.

PR-stunt kalles det...

8299196[/snapback]

Du kan skrive mye morsomt etter "referrer" - men du får ikke 100 garanterte plasser av den grunn. Gamer.no og Dagbladet er eneste i Norge som for øyeblikket har et slikt beta-samarbeid med Funcom når det gjelder Age of Conan. I andre land er det andre mediepartnere.

8300558[/snapback]

 

 

Er det mulig for folk i andre land å bruke gamer og dagbladet sine linker til å sikkre seg plass ? Det kan jo i såfall være at en horde søker på en av disse via linker i forum osv osv.

8306261[/snapback]

 

Jeg vil nok tru att andre land har sine egne sider som har fått 100 beta plasser å gi ut eller noe slikt..

Lenke til kommentar

Problemet er jo visst gamer og db har vært tidlig ute og på den måten har blitt linka i all mulig slags forum osv i utlandet. Så når diverse sider i deres eget hjemmland begynner å reklamere for dette så har de fleste allerede gått igjennom gamer f.eks :hmm: .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...