Gå til innhold

Bli med i Age of Conan-beta (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg skal editere dxdiag fila.....rive på meg et uber system.... :!:

 

Er jo bare å få en kompis med bra speccs til å gi deg fila hvis du redd for at systemet er for dårlig. Men på en anna side så får du ikke spilt det om du har dårlig maskin....så da er vel vitsen borte :)

Lenke til kommentar

Hva får dere til å tro at Funcom er utelukkende interessert i pimpegutter med et dyrt system? Spark meg i balla om jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at de er mest interessert i å få feedback fra et bredt panel av testere med maskiner fra såvidt over minimumskravet til pimp rides for gutterommet.

 

Ang. kommentaren om at Spore ikke er et MMORPG: Jada, men nå mener jeg å huske at en blir bedt om å nevne online spill, ikke nødvendigvis bare MMORPG spill. Spore er et online spill ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Kanskje jeg skal editere dxdiag fila.....rive på meg et uber system.... :!:

 

Er jo bare å få en kompis med bra speccs til å gi deg fila hvis du redd for at systemet er for dårlig. Men på en anna side så får du ikke spilt det om du har dårlig maskin....så da er vel vitsen borte :)

8309476[/snapback]

Grunnen til at de åpner for en såpass bred betatest, er vel for å få et stort mangfold i maskinkonfigurasjoner, og simulere ting som ikke er mulig på en testlab.

Tror isåfall sjangsen er større dersom du skryter på det et merkelig oppsett, istedet for ett som tusenvis av andre har.

Bruk din orginale DxDiag.txt, og se hva for svar du får. Det er jo uansett flere faser av betaen, så muligheten for å komme med er til stede, selv om man ikke blir plukket ut med en gang.

 

Og jeg er enig i hva Avean har sagt tidligere - det er nok veldig mange som søker betaen som ikke vil gjøre så stor nytte i technical beta, da de heller vil leke seg enn å gi feedback.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skvatt som faen når jeg våknet idag. Fikk en mail med BETA i overskriften fra Funcom. Var bare nyhetsbrevet som kom litt sent :( Satan.

8312565[/snapback]

:no: Samme her.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal editere dxdiag fila.....rive på meg et uber system.... :!:

 

Er jo bare å få en kompis med bra speccs til å gi deg fila hvis du redd for at systemet er for dårlig. Men på en anna side så får du ikke spilt det om du har dårlig maskin....så da er vel vitsen borte :)

8309476[/snapback]

Grunnen til at de åpner for en såpass bred betatest, er vel for å få et stort mangfold i maskinkonfigurasjoner, og simulere ting som ikke er mulig på en testlab.

Tror isåfall sjangsen er større dersom du skryter på det et merkelig oppsett, istedet for ett som tusenvis av andre har.

Bruk din orginale DxDiag.txt, og se hva for svar du får. Det er jo uansett flere faser av betaen, så muligheten for å komme med er til stede, selv om man ikke blir plukket ut med en gang.

8312474[/snapback]

 

Man kan vel kunne se om filen er blitt redigert. En fil har et tidsstempel for "opprettet" og et for "endret". Hvis de to er forskjellige, må filen ha blitt redigert.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke de er ute etter BARE Vista og 30K+maskiner... De er tross alt veldig mange som kommer til og kjøpe spillet, inkl de som har økonomi klasse maskiner. heller ikke alle som på dette tidspunktet har skaffet vista. selv vill jeg ikke kjøpe det før AoC har blitt sluppet...

 

____________________________________________

 

 

Skvatt som faen når jeg våknet idag. Fikk en mail med BETA i overskriften fra Funcom. Var bare nyhetsbrevet som kom litt sent :( Satan.

8312565[/snapback]

:no: Samme her.

8312898[/snapback]

 

det blir nok 3 av oss :no:

Endret av Yama
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...