Gå til innhold

Bli med i Age of Conan-beta (PC)


Anbefalte innlegg

Litt kånstigt at man må laste opp en DxDiag i stedet for å skrive ned eller velge specs, jeg har tenkt til å spille AoC på en ny PC med Vista, ikke denne saken jeg sitter foran nå... Jaja.

8307358[/snapback]

Det kan jo eventuelt noteres i kommentarfeltet

 

 

Noen som aner når første fase begynner og evt hvor mange faser det skal være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som aner når første fase begynner og evt hvor mange faser det skal være?

8328177[/snapback]

 

Det er som du kanskje så i beta søknaden to forskjellige faser av Beta.

Teknisk og Generell Beta.

 

Tekniske delen består av å rett og slett bare teste ut server innstillinger, plassere masse folk i en sone for å se hvor mange den (serveren) tåler før den klapper sammen.

Eller man ber alle åpne Guild Interfacen samtidigt for eksempel og tester den... osv osv... Tekniske delen vil bare vare i korte perioder.

 

Generell Beta er der man spiller som vanlig, gjør som en vanlighvis gjør, og raporterer noe en ikke liker, eller ser som er galt av bugs, gale "textures" osv.

Her vil serveren være stort sett oppe og går hele tiden, til nye oppdateringer har kommet osv.

 

Tekniske delen vil starte allerede så tidlig som engang i denne måneden, mens det ikke er kommet noe konkret på hvor tidlig Generell Beta starter.

 

Man får ved å hjelpe FunCom gjennom å være en beta tester ett lite "token" som man får når spillet blir sluppet ut, som takk for hjelpen. Dette står det i "Clan of Conan-Beta sign up" brevet for de som ikke er medlem der.

Lenke til kommentar
man må vel ha (hasta la) vista også da...skulle gjerne vert med, men har ikke giddet å installere linux enda og få meg en piratvista, men må vel få meg det snart...men hvorfor på død og liv 18? hvorfor ikke 16, så kunne jeg blitt med :(

8309192[/snapback]

 

18 er liksom det "voksne" tallet, selv om jeg vet av 16-åringer som oppfører seg modne og 18- (for ikke å si 30)- åringer som oppfører seg som de er 16. Du kan få førerkort til bil når du er 18, da tror jeg du skal få lov til å game litt også. :D

Det er kun en plass man må sette en grense, og 18 er et logisk tall.

 

Jeg synes det er snodig hvor mange som ser på dette som en mulighet til å prøvespille et spill gratis. Det er en beta og det er ikke det samme som et ferdigstilt produkt. Det er ment for å teste funksjonene i spillet, luke ut hvorfor spillet kræsjer på enkelte PC-oppsett.

 

Forøvrig ser jeg ingen grunn til å bruke Vista ennå. Med mindre du liker smerten av at ting går saktere, kun for å oppleve at DX10-stuffet kanskje bare er delvis satt på under betaen.

 

Edit: En MMORPG blir egentlig aldri et ferdigstilt produkt, da alle produsenter gjemmer seg bak en klausul i "EULA" (End User License Agreement) om at mmo'en aldri kan betraktes from ferdig fordi de "alltid" legger inn nye funksjoner, områder etc. Jeg håper derimot at FunCom ikke går i fella med å gi ut noe som ser veldig uferdig ut, bare fordi det kan patches i etterkant.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
man må vel ha (hasta la) vista også da...skulle gjerne vert med, men har ikke giddet å installere linux enda og få meg en piratvista, men må vel få meg det snart...men hvorfor på død og liv 18? hvorfor ikke 16, så kunne jeg blitt med :(

8309192[/snapback]

Hvis du hadde latt personer under 18 år blir med, ville nok NDA regelen blitt brutt ganske raskt.

Lenke til kommentar

Kan jo også være att de skal beta teste spillet nå da.. Og vil ha mest seriøse folk.. For man kommer ikke unna att folk over 18 er mest serriøse selv om det finnes noen mindre bra på den siden også..

 

 

Selvin:

Man får svar om man kommer inn.. Får du ikke svar så har du rett og slett ikke kommet inn..

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet løsningen på å få en beta plass:

 

Kjøp aksjer i Funcom. Bruk alle sparepengene dine! Slår det spillet an så kommer verdiene til å gå rett til værs! Det er ihvertfall min plan. Skal handle for så mye jeg har råd til, så sende en mail til Funcom om at jeg forventer å få tatt en nærmere titt på produktet jeg investerer i.

Lenke til kommentar
Tror jeg har funnet løsningen på å få en beta plass:

 

Kjøp aksjer i Funcom. Bruk alle sparepengene dine! Slår det spillet an så kommer verdiene til å gå rett til værs! Det er ihvertfall min plan. Skal handle for så mye jeg har råd til, så sende en mail til Funcom om at jeg forventer å få tatt en nærmere titt på produktet jeg investerer i.

8356740[/snapback]

Jeg angrer på att jeg ikke kjøpte aksjer da spillet ble utsatt, da de sank en hel del.

Lenke til kommentar

Er det virkelig så mange innpå forumet her som ikke skjønner at man må være 18 for at kontrakter du har undertegnet er gyldig?

 

Grunnen til 18års grense er fordi at hvis du blir tilbudt en plass så må du godta en Non disclosure agreement, hvor du sier deg enig til å verken si at du faktisk tester det, eller å fortelle noe om spillet til noen som helst.

 

I bunnen av avtalen så står det også mest sannsynlig at Funcom har lov til å gå til sak mot deg hvis du bryter avtalen.

 

Derfor er det 18 års grense... Har ingen ting med modenhet å gjøre, da det finnes mange over 18 som oppfører seg som drittunger.

Endret av Kokkolocco
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...