Gå til innhold

Bli med i Age of Conan-beta (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okey så det er 18års grense på spillet?  for på en videosnutt (norsk en) der sier han at det ble 16års grense!  haff nei bra dem kom med 18årsgrensa!! orker ikke samme som wow, sånne fortisser som ganker lowlvls.

8299673[/snapback]

 

Det har ingenting å si uannsett. Folk driter i aldersgrensene. Og jeg tviler sterkt på at funcom bryr seg veldig om det i denne beta testen, fordi det er mange under 18 som kommer til å søke. Lov eller ikke lov er en annen ting.

Lenke til kommentar
okey så det er 18års grense på spillet?  for på en videosnutt (norsk en) der sier han at det ble 16års grense!  haff nei bra dem kom med 18årsgrensa!! orker ikke samme som wow, sånne fortisser som ganker lowlvls.

8299673[/snapback]

 

Det har ingenting å si uannsett. Folk driter i aldersgrensene. Og jeg tviler sterkt på at funcom bryr seg veldig om det i denne beta testen, fordi det er mange under 18 som kommer til å søke. Lov eller ikke lov er en annen ting.

8299687[/snapback]

 

 

jaja det er sant. dem kan jo bare søke selv om det er 18års grense, trur ikke funcom kommer til og dra hjem til personen og sjekke det. men håper dette blir strengt på fullverjon!

Lenke til kommentar

kontrollen blir sikkert slik den skal være, men er MANGE foreldre/venner over 18 som kjøper spillet til de under grensen...

 

så det blir nok fult av fjortisser, hvis det er "inn" for dem da...

 

SWG var det svært få fjortisser, og det ble ett utrolig samfunn der, tror aldri jeg hørte n00b, 1337 osv noen gang der, var alltid skikkelige og høffelige folk.

 

Håper det blir slik med Conan også...

Lenke til kommentar

Grunnen til 18 års grense er pga nda loven og spille utgiverere er pålagt å holde den. De kommer til å bry seg om at det er noen under 18 år som kommer inn. Selv om det er liten sjangse å bli tatt er det ulovelig. Det er jo det samme som å stjele fra kisoken og ikke bli tatt. Du har gjort noe ulovelig, men ble ikke tatt likevel :nei:

Lenke til kommentar
Søkte men får sikkert plass uansett siden jeg har vært medlem på forumet i over 2 år men. Men tar ingen sjanser :)

8297998[/snapback]

 

Er du helt dust?

Medlem i 2 år, derfor får du plass?

Se på meg, 6 år, og det er mange av oss.

Tror du de går etter ansennitet på forumet eller?!?

Gamer.no tar ikke valget, forøvrig så søker jeg ikke engang, det er nok å gjøre fortiden.

8298736[/snapback]

 

Selvsagt er det sånn, de har jo sagt selv at gamle medlemmer får første prioritet. Dessuten står jeg bak tråder som har noen tusen svar og bidratt ufattelig mye.

Derfor jeg ble litt redd at jeg kom inn i en begrenset beta hvis jeg søkte via her.

 

Har betatestet 7-8 MMORPG`s før ;) 6 år du lissom, du mener du har vært medlem i 6 år ? Det er feil, aldri hørt om deg før engang. Hjelper ikke å være medlem hvis du ikke er litt aktiv.

Lenke til kommentar

Avean og Excelsion: Hvis dere skal kaste mer dritt til hverandre, så gjør det på PM. På forhånd takk.

 

Fremtidige innlegg om dette med ansiennitet på Gamer.no-forumet - noe som er fullstendig irrelevant i denne sammenhengen - blir fjernet.

Lenke til kommentar
SWG var det svært få fjortisser, og det ble ett utrolig samfunn der, tror aldri jeg hørte n00b, 1337 osv noen gang der, var alltid skikkelige og høffelige folk.

 

Håper det blir slik med Conan også...

8299764[/snapback]

 

Samme med WoW i begynnelse, gjerne i alpha og beta. Traff mange hyggelige fremmede som jeg tok tur med og skilte når vi var i gang med egen vei... Det var tid det *mimre* men da WoW kom, plutselig begynte folk å slenge "noob" osv til hverandre.. Ikke akkurat hyggelig nei

Lenke til kommentar
jeg deler også ut 100 plasser...

 

Søk her: http://beta2.ageofconan.com/beta_application/?referrer=aklla

jeg er så klart allerede testet dette en stund nå...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

jada, alt dette er jeg har skrevet er tull, mest sansynlig også at de faktisk trekker de ikke 100 fra gamer.no og 100 fra dagbladet.no osv, men fra alle som søker.

PR-stunt kalles det...

8299196[/snapback]

Du kan skrive mye morsomt etter "referrer" - men du får ikke 100 garanterte plasser av den grunn. Gamer.no og Dagbladet er eneste i Norge som for øyeblikket har et slikt beta-samarbeid med Funcom når det gjelder Age of Conan. I andre land er det andre mediepartnere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg er ikke helt med her... Om du søker på gamer.no, har du da fortsatt muligheten til å bli trekt ut som en av funcom's betatestere, eller kan du da bare bli trekt ut i gamer.no sin?

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt med her... Om du søker på gamer.no, har du da fortsatt muligheten til å bli trekt ut som en av funcom's betatestere, eller kan du da bare bli trekt ut i gamer.no sin?

8300714[/snapback]

Fra artikkelen: "Utover disse 100 vil det være et begrenset antall som får tilgang. Alle søknader blir liggende i databasen slik at Funcom kan ta kontakt om de finner noen maskinoppsett interessante for testingen."

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt med her... Om du søker på gamer.no, har du da fortsatt muligheten til å bli trekt ut som en av funcom's betatestere, eller kan du da bare bli trekt ut i gamer.no sin?

8300714[/snapback]

 

Du søker ikke hos Gamer.no. 100 av de som bruker linken fra Gamer.no får en beta spot, de som ikke får er fortsatt med i listene og kan komme in på et senere tidspunkt.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...