Gå til innhold

Gamer.no Team - Folding@home


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og den lista seier att eg har 17 Wu, eg har berre 13 men jaja...:)

8556645[/snapback]

 

Tror det er slik at du har lagd 13 Stanford kan bruke, av de 17 du har lagd totalt.

 

Dersom du leverer inn iløpet av to dager, så kan de bruke dem, men dersom du ikke rekker det, så teller de fremdeles innsatsen din, selv om de har sannsynligvis assignet WU'en til en annen person.

 

Og det derfor står 17 på listen, selv om de siste 5 WU'ene ikke teller like mye, som de levert innen tidsfristen.

Slik forsto jeg det ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
og den lista seier att eg har 17 Wu, eg har berre 13 men jaja...:)

8556645[/snapback]

 

Tror det er slik at du har lagd 13 Stanford kan bruke, av de 17 du har lagd totalt.

 

Dersom du leverer inn iløpet av to dager, så kan de bruke dem, men dersom du ikke rekker det, så teller de fremdeles innsatsen din, selv om de har sannsynligvis assignet WU'en til en annen person.

 

Og det derfor står 17 på listen, selv om de siste 5 WU'ene ikke teller like mye, som de levert innen tidsfristen.

Slik forsto jeg det ihvertfall. :)

8565162[/snapback]

 

aha..oki..:)

 

kan faktisk stemme det ja..;)

Lenke til kommentar

Inne mens jeg folder, staar det at jeg er ferdig med 90 wu, mens paa nettsiden staar det 82. Er klar over at det tar tid aa oppdatere, men trodde ikke det var saa lenge. Har ogsaa merket at vi har faatt ny leder, men det er kanskje samme problemet? Noen som har merket det samme?

Lenke til kommentar
Inne mens jeg folder, staar det at jeg er ferdig med 90 wu, mens paa nettsiden staar det 82. Er klar over at det tar tid aa oppdatere, men trodde ikke det var saa lenge. Har ogsaa merket at vi har faatt ny leder, men det er kanskje samme problemet? Noen som har merket det samme?

8604977[/snapback]

På nettsiden teller den bare med de WU du har foldet mens du var innmeldt i teamet. Høres nesten ut så du hadde 7-8 WU før du registrerte for team.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...