Gå til innhold

Gamer.no Team - Folding@home


Knebel

Anbefalte innlegg

Har vert med siden slutten av mars, og paa fredag stemte begge tellerene overens. Det at urgelol er gaatt ned til 2. plass etter aa ha hatt et saa godt forsprang, syns jeg ogsaa var litt merkelig...

Endret av ysto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MPIDU_Sock_post_connect(1228): unable to connect to <machinename> on port 8676, exhausted all en

dpoints (errno -1)

MPIDU_Sock_post_connect(1275): unable to connect to <machinename> on port 8676, No connection co

uld be made because the target machine actively refused it. (errno 10061)

 

Får jeg nå. (PC med SMP client).

 

Idee om hva som er galt?

Lenke til kommentar
MPIDU_Sock_post_connect(1228): unable to connect to <machinename> on port 8676, exhausted all en

dpoints (errno -1)

MPIDU_Sock_post_connect(1275): unable to connect to <machinename> on port 8676, No connection co

uld be made because the target machine actively refused it. (errno 10061)

 

Får jeg nå. (PC med SMP client).

 

Idee om hva som er galt?

8607705[/snapback]

 

Tror ikke du har installert riktig. Avinstaller og slett alt og følg forklaringen til pwd3679 på denne siden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=254688&st=3300

 

Husk å kjøre som administrator, ellers får du ikke tilgang til internet. Og, sett 37651 som team, det pleier å hjelpe :whistle:

Lenke til kommentar
"The Folding@Home stats system is performing an update. Please try back in about 15 minutes. " Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å gå inn på den siden nå. Har prøvd i 1 time! Se å bli ferdige med den oppdateringen da! :mad:  :mad:  :hrm:

8550583[/snapback]

De kan ha problemer med serverne? Husk er mangen som sender data til F@H.

For å se om de har problemer med serverne kan du jo skjekke forumet til F@H.

Lenke til kommentar
MPIDU_Sock_post_connect(1228): unable to connect to <machinename> on port 8676, exhausted all en

dpoints (errno -1)

MPIDU_Sock_post_connect(1275): unable to connect to <machinename> on port 8676, No connection co

uld be made because the target machine actively refused it. (errno 10061)

 

Får jeg nå. (PC med SMP client).

 

Idee om hva som er galt?

8607705[/snapback]

 

Tror ikke du har installert riktig. Avinstaller og slett alt og følg forklaringen til pwd3679 på denne siden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=254688&st=3300

 

Husk å kjøre som administrator, ellers får du ikke tilgang til internet. Og, sett 37651 som team, det pleier å hjelpe :whistle:

8608052[/snapback]

 

seff har jeg installert riktig, har jo hatt klienten kjørende lenge!

 

men uansett jeg prøver og avinstaller/installere på nytt.

 

edit; og det hjalp ikke

 

ved kjøring av install.bat får jeg:

 

DeleteService failed:

The specified service has been marked for deletion. (error 1072)

Unable to remove the previous installation, install failed.

account (domain\user) [<hidden>]:

password:

confirm password:

Password encrypted into the Registry.

Unable to connect to '<machinename>:8676',

sock error: generic socket failure, error stack:

MPIDU_Sock_post_connect(1228): unable to connect to <machinename> on port 8676, exhausted all en

dpoints (errno -1)

MPIDU_Sock_post_connect(1275): unable to connect to <machinename> on port 8676, No connection co

uld be made because the target machine actively refused it. (errno 10061)

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Kjører du install.bat og deretter FAH.exe som administrator (høyreklikk - kjør som administrator)? Det gjorde forskjellen en gang jeg ikke kom i gang med SMP-klienten.

8608954[/snapback]

 

har ikke den funksjonen på win2000, desuten er jeg admin, og har ikke endra på noen rettigheter.

Lenke til kommentar

booting fiksa biffen.

 

Nå har vi runda #700, faktiskt på #699 plass.

Det går mye mye tregere å¨gå oppover, da top teamene har sykt mye poeng, og mange som folder; dermed vi trenger flere foldere!

Esitmatet er nesten 2 uker før vi runder #600 plass.

 

Vi har begynt å få en del inaktive brukere, feks FunkyHunk, ElvenPath, Sullik, Thobjo er alle brukere som ikke har levert noen ting den siste uka, faktisk så har vi 50% inaktive brukere!

 

Kom igjen folkens, la PS3n stå på om natta og folde, og mens du er på skole/jobb!

 

Ellers trenger vi også nye brukere!

Kjøpt deg PS3 i det siste? Skru på folding og join us! Les post #1

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Det er ikkje uvanleg at aktiviteten går ned over tid. I starten er dette nytt og spennande, men etterkvart går dette over. Det kan kanskje virke litt bortkasta å "bruke tid" på dette når du ikkje får noko igjen i form av underhaldning (noko som er poenget med PS3).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...