Gå til innhold

Gamer.no Team - Folding@home


Knebel

Anbefalte innlegg

Gamer ligger på 521. plass og har en gjennomsnittlig prod på 12 716 poeng per døgn

 

http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=59848

 

Hardware ligger på 46. plass og har et gjennomsnitt på 52 365 ppd

 

http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651

 

Gamer klatrer på lista, men trenger flere aktive foldere for å komme på topp 100. produksjonstrendlinja peker i hvert fall oppover

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha... Skjønner ikke hva dette greiene her er jeg XD Home@ ?? HAHA ;P Er det noe kult, det er jo bare jorda som detlyser noen steder ;P

8944230[/snapback]

Det står forklart når du velger F@H på PS3en. Men det går ut på at PS3ens prosessor regner ut hvordan proteiner folder seg og sender resultatet tilbake. Det hjelper til med å forstå sykdommer som kreft og alzheimers.

De lysa du ser viser sånn ca. at mange folk kjører F@H i det området.

 

Og ja, det er veldig kult HAHA ;P XD

(måtte bare)

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar

Eg har PS3 på folding i staden for å bruke varmeovn, og det blir akkurat passe temperatur på rommet. Soverommet er ca. 4x4m2 og viftestøyen sjenerer ikkje.

 

Kor mykje bruka PS3 i watt under folding? Rundt 200W?

 

Eg foldar etter jobb og fram til eg skal på jobb igjen, tør ikkje la den stå på når eg ikkje er heime sidan eg ikkje har overspenningsvern. Burde kanskje hatt det sidan pc'n, tv'n, modemet og ps3'n står på same uttak.

Lenke til kommentar

Bor du på Svalbard eller, siden du trenger å fyre ved sankthanstider og ikke har vært på Claes Olson og kjøpt overspenningsvern? Jeg har lenge lurt på om jeg måtte kutte ned på foldinga for at det ikke skal bli helt badstue hjemme. Men i fyringsesongen kan man jo like godt bruke strømmen til folding som til varmeovnen, så gjør den nytte for seg til flere ting.

Lenke til kommentar
Er PS en varmeom? Hæ? Selv om jeg har på det folding greiene, da blir jo ikke sykdom bedre, sånn alle har home@ så er det ikke kreft da eller?

8945196[/snapback]

 

Nei, PS3 er ikke en varmeovn.

Varmen er ett biprodukt du får av at PS'en står og jobber knallhardt, og simulerer genoppbygning, slik at de finner ut hva som gjør at folk får Alzheimer, kreft, og Huntington, og andre skumle sykdommer..

 

Når de har funnet ut hva som gjør det, gir dem deg en sprøyte i armen, og vips så er du immun mot kreft og slikt.. :)

 

Så hvert av de lysene er folk med PS3 som jobber for å gi deg en sprøyte som sikkert gjør vondt. :)

Lenke til kommentar
Allright da har jeg slengt meg på også!

 

Reiser bort fra onsdag til søndag så da skal foldingen stå og dure uavbrutt :w00t:

 

Jokkepotte er seff nicket ;)

9036686[/snapback]

 

Huske å åpne en dør, om du har PS3 på ett lite rom, evt. ha på aircondition, siden det kan bli badstu ved lange foldeintervaller.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...