Gå til innhold

Gamer.no Team - Folding@home


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lite spørtmål her...når får vi vite om det har betalt seg att vi har bidratt med alle ps3'ene våre..:)??

 

når er kreftgåten løyst liksom....;)

8405732[/snapback]

 

 

Tja tar vel et par minutter i hvertfall. Kok en kopp kaffe eller 3 i mellomtiden. Når det dukker opp en mission complete melding på skjermen og du hører fanfare i høytalerne :)

 

 

 

Jeg eier sisteplass på lista på gamerlaget hehe

Lenke til kommentar
lite spørtmål her...når får vi vite om det har betalt seg att vi har bidratt med alle ps3'ene våre..:)??

 

når er kreftgåten løyst liksom....;)

8405732[/snapback]

 

 

Tro meg, om kreftgåten blir løst pga av dette, blir det nok blåst opp i mediene dag ut og dag inn, med tittelen "GAMER.NO (hjalp til) KURERTE KREFT"

("hjalp til" med mikroskrift)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er med, og har vært med en stund. Er fast leser av forumet, men dette er mitt første innlegg.

 

Er ingen "hardcore"-gamer, er mer teknofil kan man si. Alle konsoller har gode nok spill for meg, men PS3 er så mye mer at valget falt på den. Linux var et meget viktig argument, men også hardware designet. Hadde planer om å kjøpe XBox360, men når jeg så og hørte den så droppet jeg det fort. Mye støy og ekstern strømforsyning tippet skålen.

 

PS3 er for meg et mesterstykke av teknologi og når jeg fant ut av Folding@Home, så måtte jeg bare bli med på det. Har også installert det på noen av PCen jeg har, muligens det blir flere senere.

 

Til de som ikke er med og folder, så vil jeg bare si: Meld dere på!

 

PS3 bruker bare 200W ved maks belastning som den har når den folder, og det er ikke mye. Også en grei måte å teste maks støy fra PS3'en, som ikke er mye om det ikke er feil på den.

 

Blir nok flere innlegg etter dette, men da mer av den tekniske arten da jeg ikke er noe storspiller. Men dersom noen lurer på tekniske ting og Linux, så kan jeg nok bidra med noe i dette forum.

 

Mvh

 

Sunndal1

Lenke til kommentar
Flere enn meg som opplever at folding er litt ustabilt? Antall workunits completet på min ps3 driver å hopper frem og tilbake :\

8402917[/snapback]

 

Samme her.

Har skjedd et par ganger at work uniten ikke har blitt registrert etter at den har blitt lastet opp. :hmm:

Lenke til kommentar

Vi øker stadig! Med denne farta her er vi på 800 plass 19 mai!

 

Vi bør sette oss 17. mai som mål, men for å klare det, trenger vi fler medlemmer.

 

Det vi trenger er offentlig omtale, kanskje trådstarter kan kontakte VG ? Spillgale Rune der er jo ett tips.

Lenke til kommentar

Ikkje for å øydelegje optimismen, men det er vel litt tilsomt at Vg vil reklamere for Gamer.no. Skulle dei reklamere for eit lag vil eg tru dei vel eit av dei større norske laga, eventuelt VG sitt eige lag viss dei har eit.

 

HW.no har jo tidlegare hatt eit par artiklar om laget vårt som tross alt kjemper blant topp 50. :)

Lenke til kommentar
Ikkje for å øydelegje optimismen, men det er vel litt tilsomt at Vg vil reklamere for Gamer.no. Skulle dei reklamere for eit lag vil eg tru dei vel eit av dei større norske laga, eventuelt VG sitt eige lag viss dei har eit.

 

HW.no har jo tidlegare hatt eit par artiklar om laget vårt som tross alt kjemper blant topp 50. :)

8420439[/snapback]

 

 

Nei hvorfor det? Poenget mitt er å få med mannen i gata som har kjøpt seg PS3. En slik artikkel vil få mange til å skru det må, med en notis om de forskjellige lagene, så ville vi fått fler medlemmer.

Lenke til kommentar
Ranking (incl. aggregate)    6891 of 55482

 

Me susar oppigjennom statistikken! Me treng fleire PS3ar inn i teamet vårt!

8254940[/snapback]

Hehe sier du det, du for ikke min med på dette laget. Folder i 37651 det har eg gjort siden juli 04.

Så skjønner ikke dette med å start opp ørten små lag.

8456640[/snapback]

 

Les gjennom tråden, så kanskje du får en ide om det. Det har uansett intet å si, det går til samme sak uansett. Kanskje vi kan legge fra oss disse kommentarene etterhvert? Gamer.no teamet er her for å bli..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...