Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Kom over en litt irriterende bug nå. Gidder ikke lage spoiler siden dette er helt i begynelsen av spillet.

Uansett, tasken er "kill the stalker" der hvor du skal dra å drepe noen intetanende "sales representatives". Etter jeg markerer tasten som aktive task i pda'en så markeres en av de i campen utenfor han første traderen som "target". Altså istede for de to nissene på andre siden av broen/gjerdet. Jeg kan jo ikke knerte han siden jeg er alt for tidlig i spillet til å få hele den campen i mot meg. Prøvde å gå å drepe de jeg egentlig skulle men det hjalp ikke noe på tasken i pda'en. Bittert, får bare la denne bli failed da. Vil ha ny patch nåh!  :hrm:

8284233[/snapback]

 

Ingen vits i å gjøre disse små oppdragene. De er random, og du får nye hele tiden.

 

Edit: feil

Endret av xantir`
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom over en litt irriterende bug nå. Gidder ikke lage spoiler siden dette er helt i begynelsen av spillet.

Uansett, tasken er "kill the stalker" der hvor du skal dra å drepe noen intetanende "sales representatives". Etter jeg markerer tasten som aktive task i pda'en så markeres en av de i campen utenfor han første traderen som "target". Altså istede for de to nissene på andre siden av broen/gjerdet. Jeg kan jo ikke knerte han siden jeg er alt for tidlig i spillet til å få hele den campen i mot meg. Prøvde å gå å drepe de jeg egentlig skulle men det hjalp ikke noe på tasken i pda'en. Bittert, får bare la denne bli failed da. Vil ha ny patch nåh!  :hrm:

8284233[/snapback]

 

Sant det der

Lenke til kommentar
Kom over en litt irriterende bug nå. Gidder ikke lage spoiler siden dette er helt i begynelsen av spillet.

Uansett, tasken er "kill the stalker" der hvor du skal dra å drepe noen intetanende "sales representatives". Etter jeg markerer tasten som aktive task i pda'en så markeres en av de i campen utenfor han første traderen som "target". Altså istede for de to nissene på andre siden av broen/gjerdet. Jeg kan jo ikke knerte han siden jeg er alt for tidlig i spillet til å få hele den campen i mot meg. Prøvde å gå å drepe de jeg egentlig skulle men det hjalp ikke noe på tasken i pda'en. Bittert, får bare la denne bli failed da. Vil ha ny patch nåh!  :hrm:

8284233[/snapback]

 

Sant det der

8284256[/snapback]

Kjenner igjen dette. MEN har kommet til der de duty folka holder til, der gjorde jeg et par oppdrag for så å gå tilbake til campen i begynnelsen for å se om tradern hadde noen andre oppdrag til meg (hadde allerede gjort alle de han hadde i starten),men når jeg spørte om han hadde noen jobber så dukka en del av de gamle oppdragene opp, bl.a kill the sales representatives, men denne gang var det en eks spetznaz fyr som holder til i den duty campen som skulle knertes :dontgetit:

Men så fort jeg dreper han så kommer jo alt og alle etter meg :ohmy:

Lenke til kommentar
Kom over en litt irriterende bug nå. Gidder ikke lage spoiler siden dette er helt i begynelsen av spillet.

Uansett, tasken er "kill the stalker" der hvor du skal dra å drepe noen intetanende "sales representatives". Etter jeg markerer tasten som aktive task i pda'en så markeres en av de i campen utenfor han første traderen som "target". Altså istede for de to nissene på andre siden av broen/gjerdet. Jeg kan jo ikke knerte han siden jeg er alt for tidlig i spillet til å få hele den campen i mot meg. Prøvde å gå å drepe de jeg egentlig skulle men det hjalp ikke noe på tasken i pda'en. Bittert, får bare la denne bli failed da. Vil ha ny patch nåh!  :hrm:

8284233[/snapback]

 

Sant det der

8284256[/snapback]

Kjenner igjen dette. MEN har kommet til der de duty folka holder til, der gjorde jeg et par oppdrag for så å gå tilbake til campen i begynnelsen for å se om tradern hadde noen andre oppdrag til meg (hadde allerede gjort alle de han hadde i starten),men når jeg spørte om han hadde noen jobber så dukka en del av de gamle oppdragene opp, bl.a kill the sales representatives, men denne gang var det en eks spetznaz fyr som holder til i den duty campen som skulle knertes :dontgetit:

Men så fort jeg dreper han så kommer jo alt og alle etter meg :ohmy:

8284408[/snapback]

 

Muli det er for den der syke kjøpmannen vil ha action i "landet sitt"

Lenke til kommentar
Hmm sliter med et lite dilemma. Har vel kommet godt over halvveis i spillet uten å installere patchen. Skal jeg installere den og starte på nytt, eller skal jeg fullføre som det er og installere før neste gjennomspilling? [Gruble..]

8284584[/snapback]

 

Hvis du ikke sliter med bugs som ødelegger spillbarheten er det ikke verdt det...

Lenke til kommentar
Hmm sliter med et lite dilemma. Har vel kommet godt over halvveis i spillet uten å installere patchen. Skal jeg installere den og starte på nytt, eller skal jeg fullføre som det er og installere før neste gjennomspilling? [Gruble..]

8284584[/snapback]

 

Hvis du ikke sliter med bugs som ødelegger spillbarheten er det ikke verdt det...

8284587[/snapback]

 

Patchen fikser nesten ikke en dritt...

Ivertfall ikke hoss meg...

Ivertfall ikke de største problemene... Viss du greier å spille det uten nevneverdige bugs ,la vær...

 

 

Stalker = :wallbash::realmad: og etter mye slit med å prøve alle tipsa som er på nettet så har resultatet blitt :cry:

 

:p

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
ARGHH.Gikk en hel dag uten kræsj igår, og idag da jeg kom til "Military warehouses" kræsjer det på annenhver save.. Hva er opp med det egentlig?

 

Edit: Ok, HVER save faktisk  :hmm:

8286979[/snapback]

Der bugget det kraftig hos meg også. Var sånn at hvis jeg savet og loadet mens jeg holdt på å gjøre "kill sniper"-opppdraget så bugget spillet. Alle NPC'ene gikk aggressive stance, og gikk ikke an å snakke med noen. Litt kjipt ettersom jeg måtte snakke med en av de for en annen quest.

Lenke til kommentar
LoL...jeg kommer meg ikke ut av han tradern der....Døra er låst og ;S

 

Dette er det første på spillet.

8287149[/snapback]

 

Du må snakke med han igjen, så kan du gå ut.

 

Xantir: Må være noe med den areaen der :S

 

edit: Nei, ærlig talt. Det kræsjer HVER eneste gang jeg lagrer.. må vel prøve å unngå å save i den sonen, med mindre noen har en løsning på dette?

Endret av asad
Lenke til kommentar
Det betyr at den er oppgradert på en eller annen måte. Trykk på den en gang og les infoen dens, så ser du hva som er oppgradert.

8287272[/snapback]

 

I beskrivelsen til pistolen står det bare experimental upgrade to the fort pistol. Ellerno sånt. Jeg får ikke opp noe mer info når trykker på hverken pistolen eller pila. Men det er muligens heller ikke meningen?

 

Ok, et til spørsmål som jeg lurer på...

De to health og armor bars som er i hud'en og i inventoryen. Viser de akkurat det samme? De har samme farge begge plassene men forskjellige ikon. Og, armor bar i hud'n min er ikke full mens den i inventoryen er derimot helt full.

Skjønner ikke, someone enlighten me? :huh:

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet løsningen på save problemet i vista, funker hvertfall hittil :love:

 

Fant denne fila på et forum. Problemet ser ut til å sitte i minnet.

 

1.Pakk of filen

2.Kopier XR_3DA.exe fra "bin" folderen i spillet inn i folderen du nettopp pakket opp.

3.Trykk "run me" , trykk på en en knapp for å gå videre, så trykker du på A.

4.Vista x86 brukere: Lim inn dette i kommandolinja: BCDEDIT /set increaseuserva 2900

5.Restart, kopier fila tilbake der den kom fra ( erstatt med den opprinnelige , men ta vare på den just in case )

 

BingBalaBom, spilley skal funke bra nå!Er så glad jeg fant dette her, herregud.Var slitsom å få noia like før jeg skulle save HVER gang :thumbup:

 

edit: Ah, kunne visst ikke laste opp rar fil, her er linken:

edit2: Viktig! Siden jeg ikke fikk lasta opp ferdilagde fila, må du rename litt i "run me" executiven. Bytt ut alt som heter "supreme commander" med:

XR_3DA.exe

 

http://files.filefront.com/3GB_enabler2zip...;/fileinfo.html

Endret av asad
Lenke til kommentar

Snodig at spillet kjører så forskjellig til alle. Har bare 1gb ram og et 9800pro kort, og her går det ganske greit, bare litt lagg nå og da.

Har spilt i rundt 2 timer nå, og har kommet til Garbage allerede.. Ble så og si jaget ut av den første campen jeg var i, når det helvettes militæret storma hele dritten. Litt kjipt i grunn, siden jeg bare fikk gjort et par oppdrag. Hadde bare en pistol og forsvare meg med, og jeg treffer ikke dritten med den. Men er det meninga at folk som gir meg oppdrag skal dø hele tiden? Fikk et oppdrag her i stad, hvor jeg måtte delta i et bakholdsangrep. Han fyren som ga oppdraget fikk jo en kule i panna før det hele startet. Nå ser det ut som at jeg må helt tilbake til han tjukken i bunkeren for å få belønningen min. Jaja, ganske morsomt spill så langt..

Lenke til kommentar

Det er ofte sånn med slike spill, Armageddon. Sånn er Gothic 3 og Oblivion også. Gothic 3 går kjempefint hos meg, mens hos nært alle andre, går det heller dårlig. Masse bugs. Oblivion går fint hos de fleste, men jeg får CTD-error hele tiden. irriterende. Store spill har ofte individuelle bugs som forskjellige folk opplever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...