Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

nå har jeg endelig kommet meg inn i spillet, jeg måtte begynne helt på nytt etter 2 timer da jeg fikk en CTD bug som ikke ville vekk, og jeg er redd for at jeg skal få den samme tingen igjen, men etter å ha begynt på nytt, har jeg endelig kommet inn i det, spillet med realism mod, så folka tåler ikke så alt for mye. noe som er digg. har også funnet en artifact som gir meg bedre stammina så jeg ikke må stoppe vært andre minutt for å hvile.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå har jeg endelig kommet meg inn i spillet, jeg måtte begynne helt på nytt etter 2 timer da jeg fikk en CTD bug som ikke ville vekk, og jeg er redd for at jeg skal få den samme tingen igjen, men etter å ha begynt på nytt, har jeg endelig kommet inn i det, spillet med realism mod, så folka tåler ikke så alt for mye. noe som er digg. har også funnet en artifact som gir meg bedre stammina så jeg ikke må stoppe vært andre minutt for å hvile.

8293075[/snapback]

Er den artifacten lysblå farget? (husker ikke navnet)

Har nemelig 3 stk av de som gjør at jeg kan løpe i en evighet :cool:

Mener de gir 30 i endurance eller no sånt.

Lenke til kommentar
nå har jeg endelig kommet meg inn i spillet, jeg måtte begynne helt på nytt etter 2 timer da jeg fikk en CTD bug som ikke ville vekk, og jeg er redd for at jeg skal få den samme tingen igjen, men etter å ha begynt på nytt, har jeg endelig kommet inn i det, spillet med realism mod, så folka tåler ikke så alt for mye. noe som er digg. har også funnet en artifact som gir meg bedre stammina så jeg ikke må stoppe vært andre minutt for å hvile.

8293075[/snapback]

Er den artifacten lysblå farget? (husker ikke navnet)

Har nemelig 3 stk av de som gjør at jeg kan løpe i en evighet :cool:

Mener de gir 30 i endurance eller no sånt.

8293379[/snapback]

 

2 av de jeg fant holder til å løpe konstant, problemet er at jeg er en packrat :p Må kvitte meg med en del ting..

Lenke til kommentar
2 av de jeg fant holder til å løpe konstant, problemet er at jeg er en packrat :p Må kvitte meg med en del ting..

8293603[/snapback]

 

Har samme syndromet. Bruker som regel "take all" knappen, og ender opp med et par av hvert våpen og opp til et dusin pistoler. Har en liten plass jeg bruker til å dumpe forskjellige ting jeg kan få bruk for senere..

 

Går det an og stille inn hvor fort tiden skal gå? Virker som at tiden går utrolig sakte til meg. Litt kjipt å spille om natta når en ikke har lommelykt eller nightvision.. Hvor finner jeg det btw?

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

alle har lommelykt såvit jeg vet, er bare å trykke på L

 

går selv rundt med en del våpen, jeg hadde 1200 skudd av pistol ammo, som jeg dumpet, pistolen har jeg bare som backup så da holder det med 100 skudd.

går også med LR4300 og Ak med scope. så jeg ligger på ca. 58kg hele tiden og må dumpe nesten alt jeg finner

har også 2 suits, en stalker og en sånn beskyttelses sak

Lenke til kommentar
2 av de jeg fant holder til å løpe konstant, problemet er at jeg er en packrat :p Må kvitte meg med en del ting..

8293603[/snapback]

 

Har samme syndromet. Bruker som regel "take all" knappen, og ender opp med et par av hvert våpen og opp til et dusin pistoler. Har en liten plass jeg bruker til å dumpe forskjellige ting jeg kan få bruk for senere..

 

Går det an og stille inn hvor fort tiden skal gå? Virker som at tiden går utrolig sakte til meg. Litt kjipt å spille om natta når en ikke har lommelykt eller nightvision.. Hvor finner jeg det btw?

8293876[/snapback]

 

faktisk .. folk har slitt med det , tror det er + og - knappene på num padden. Folk har slitt med det fordi de har binda ting til knappene, noe som ikke unbinder tidsgreia. Så da dør de kjempefort av sult osv..

 

 

Edit: Forte opp tiden altså.

Endret av nasum
Lenke til kommentar

Ok må spørre om dette igjen siden jeg lurer fremdeles på det.

I inventory, hva i allverden er den blå måleren? Altså den mellom health måleren, og radiation måleren. Det er ikke armor, så hva er den da? :hmm:

 

 

Kommer det til og komme en ny og større patch i løpe av påska??

Så jeg har noe og finne på, vil ikke begynne og spille det før di har fiksa noen bugs..

8293933[/snapback]

Your guess is as good as ours. Det har tatt seks år å lage spillet, hvor lang tid det tar å lage en skikkelig patch er ikke godt å si. Men vi kan jo håpe! :)

Lenke til kommentar

Tror nok ikke det.. Sånn jeg har forstått det ligger baren et godt stykke nordover for det området man starter i?

 

Må si jeg er veldig positivt overrasket over dette spillet. Jeg liker gameplay, AI, våpnene og det meste.. Det var ikke så scary som jeg trodde da, men hørte fra en kompis at det ble en god del mer skremmende lengre ut i spillet. Vi får se..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...